Kommentoikaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hippula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hippula

Vieras
Mä oon nyt yrittänyt olla toivomatta turhia,kun tutkimukset on alussa (niistä moneen kohtaa kirjotellu),mutta silti mä nyt taas alan toivoo!!! :headwall: Nimittäin ovis oli kp 14,jonka jälkeen nännit kipeyty niinku aina.Kp 19 kipeyty toinen rinta sivulta ja kp 20 huomasin toisenkin kipeytyneen. Samoihin aikoihin ilmavaivat alkoi ja turvotus.Nyt pari päivää janottanu ja pissattanu.Suuta kuivaa koko ajan vaikka kuinka paljon joisi ja jos niitä paljon puhuttuja lämpöjä mittaa,niin nekin on 37,2 normaalin 36,5 sijaan. Nyt kp 23/24-29.
Mulla ei ikinä koskaan aiemmin ole rinnat olleet kipeät ennen menkkoja,ainoastaan nännit mutta sekin häipyy hyvissä ajoin ennen menkkoja. Nyt siis tuo rintojen arkuus,kipu,vihlonta herättää turhia toiveita. Miks sitä nyt ei voi vaan uskoo että ei tässä luomusti raskaaks tule,ei vaikka voissa paistas. Miten teillä muilla?Eihän me tietty yritystä olla lopetettu tai vähennetty,mutta siltikin on täysin turhaa elätellä toiveita.Miks ihmeessä ihminen on näin tyhmä ja "itsepäinen" siinä mielessä,että jos kaikki "merkit" (=ehkäisyttä 3 vuotta..) viittaa siihen ettei lasta ilman apua tule.Mä alan kohta hermostua itteeni :headwall:
Kommentoikaa jotain! :)

Ihan sama fiilis, siis sen suhteen että mistä ihmeestä se usko aina löytyy, koska sitten saa pettyä. Olis helpompi kun ei uskoisi eikä toivoisi. Sitten ei tarvitsisi niin suuresti pettyä?
Ja raskausoireita löytyy aina jotakin, ei noin paljon kuin sinulla. Eli pidän peukkuja...

Yhteistyössä