Kommentoikaa tyttären valmistujaisjuhla tarjoilua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti"

Vieras
Pitsaa, coctailpiirakoita+valkosipulilevite ja munavoi, hedelmäinen vihersalaatti (paria erilaista vihreää salaattia, kurkkua, vesimelonia, tummia viinirypäleitä), lisäksi eri kulhoihin tomaattia, oliivia, fetaa, punasipulia.
Pari erilaista salaatinkastiketta.
Täytekakku, mokkapiirakka, joku kuivakakku, keksilajitelma.
Juomaksi kahvia, teetä, mehua, limsaa, vissyä, kotikaljaa...

[QUOTE="niin";26101819]kysy sun tytöltä... sen juhlat kai ne on!?[/QUOTE]

Juu, hänen kanssaan yhdessä toi on mietittykin. Salaatti oli hänen ideansa, aluksi se kuulosti minusta oudolta, mutta ehkä kuitenkin hyvä idea.
Ja oliivi, feta, punasipuli erikseen, koska kaikki eivät niistä pidä.

Erittäin hyvältä kuulostaa, ja myös siltä että nuori on itse saanut vaikuttaa tarjoiluun. Ainut mikä itsellä nostaisi niskakarvat pystyyn on tuo valkosipulilevite. Inhottaa, kun kaikki tunkevat nykyisin valkosipulia jokapaikkaan. Kuitenkin hyvä, että munavoi on vaihtoehtona jos ei valkosipulista tykkää.

[QUOTE="äiti";26101835]Juu, hänen kanssaan yhdessä toi on mietittykin. Salaatti oli hänen ideansa, aluksi se kuulosti minusta oudolta, mutta ehkä kuitenkin hyvä idea.
Ja oliivi, feta, punasipuli erikseen, koska kaikki eivät niistä pidä.[/QUOTE]

Salaatti on minusta loistava idea. :)

Ihan hyvältähän tuo kuulostaa.

[QUOTE="äiti";26101769]Pitsaa, coctailpiirakoita+valkosipulilevite ja munavoi, hedelmäinen vihersalaatti (paria erilaista vihreää salaattia, kurkkua, vesimelonia, tummia viinirypäleitä), lisäksi eri kulhoihin tomaattia, oliivia, fetaa, punasipulia.
Pari erilaista salaatinkastiketta.
Täytekakku, mokkapiirakka, joku kuivakakku, keksilajitelma.
Juomaksi kahvia, teetä, mehua, limsaa, vissyä, kotikaljaa...[/QUOTE]

Siis onko tuossa oikeasti kaikki suolainen tarjottava? Laita nyt ainakin paria, kolmea laatua lisää.

Mä tekisin mieluummin 2 valmista salaattia eri täytteillä, jos joku ei tykkää jostain niin ottaa sit vain toista. Mun mielestä hankalaa, että pitäis ottaa erikseen täytteitä salaattiin, ja lisäksi mun mielestä jos ajattelee noi kaikki ainekset tohon yhteen salaattiin, niin ne ei sovi yhteen. Mitä mieltä muut on? Salaatin kanssa olis hyvä olla esimerkiksi patonkia, itse en coctailpiirakoista välitä eikä mielestäni sovi salaatin kanssa yhteen. Pizzaa vois kans olla 2 eri täytteellä.

Makeissa panostaisin itse tehtyihin laadukkaisiin herkkuihin enkä eri sorttien suureen määrään. Kuka nykyisin kaipaa kuivakakkua, ilmoittautukaa? Ja kekseihin riittäis mun mielestä 1 sorttia lajitelman sijaan, jos ne olis jotain hyvä itse tehtyjä.

[QUOTE="Olivia";26102344]Mä tekisin mieluummin 2 valmista salaattia eri täytteillä, jos joku ei tykkää jostain niin ottaa sit vain toista. Mun mielestä hankalaa, että pitäis ottaa erikseen täytteitä salaattiin, ja lisäksi mun mielestä jos ajattelee noi kaikki ainekset tohon yhteen salaattiin, niin ne ei sovi yhteen. Mitä mieltä muut on? Salaatin kanssa olis hyvä olla esimerkiksi patonkia, itse en coctailpiirakoista välitä eikä mielestäni sovi salaatin kanssa yhteen. Pizzaa vois kans olla 2 eri täytteellä.

Makeissa panostaisin itse tehtyihin laadukkaisiin herkkuihin enkä eri sorttien suureen määrään. Kuka nykyisin kaipaa kuivakakkua, ilmoittautukaa? Ja kekseihin riittäis mun mielestä 1 sorttia lajitelman sijaan, jos ne olis jotain hyvä itse tehtyjä.[/QUOTE]

Yksi kuivakakkuja juhlapöytiin kaipaava ilmottautuu! Kaikkein parasta kahvin kanssa.

Itse tekisin pastasalaattia vaikka kinkusta tai broilerista, vihreää salaatti vois ollaap:n kuvailema. Valkosipuli ja coctailpiirakat ei sovi mielestäni yhteen, eli sen jättäisin pois, tilalle vaikka valkosipulipatonkia...

Jäin kaipaamaan jotain lihaa tai kalaa...vihersalaatin kanssa nautittavaksi. Jos ei ole kasvissyöjiä joukossa, laittaisin vaikka eri vadille palvikinkkukuutioita, savulohta, kanaa tai katkarapuja. Oletko koskaan laittanut salaattiin purkkipersikkaa? Sopii hyvin.

Ei jessus !!!Aina näitä salaatti, ja tarjottavat eri kipoissa/kupeissa tai vaikka tötteröissä ! Niin last season...näyttää halvalta, on halpaa ja kaikki tietää sen ! Ja toi pitsa ??? Miten ois vähän juhlavammin vaikka kinkkupiirakka, broilernyytit tai jotain...PITSA JA SALAATTI ERI KIPOISSA =)

[QUOTE="hmm";26102394]Itse tekisin pastasalaattia vaikka kinkusta tai broilerista, vihreää salaatti vois ollaap:n kuvailema. Valkosipuli ja coctailpiirakat ei sovi mielestäni yhteen, eli sen jättäisin pois, tilalle vaikka valkosipulipatonkia...[/QUOTE]

Minäkin teen aina ison kulhon pastasalaattia, johon laitan jotain lihaa tai kalaa+katkoja, paprikakuutioita, herneitä, maustekurkkua...ja majoneesia. On mennyt kuin kuumille kiville.
Mikä on sinun reseptisi?