V
vieras
Vieras
Eli mulla on kauhea vauvakuume. Toisaalta ei ole paras mahdollinen tilanne hankkia vauvaa, just palattu miehen kanssa yhteen, vähän aikaa oltiin erossa. Mies on huono rahankäyttäjä mistä syystä rahasta aina vähän pulaa. Oon kuitenkin aina halunnut olla äiti ja rakastan meidän ainokaista tyttöä kovasti paljon. Mikään kodinhengetär en kuitenkaan ole ja joskus tuntuu raskaalta siivota lapsen sotkuja ja usein meillä onkin melkonen sekamelska kotona. Pelkään että haluan vauvaa vääristä syistä, jos mä alitajuntasesti ajattelen että se muuttais kaiken hyväksi.. Mulla on kuitenkin sellanen ruusunpunanen unelma sellasesta perheidyllistä, millaista tuskin me saavutetaan koskaan..
Kuitenkin kaipaisin sellasta hulinaa ja syli tuntuu tyhjältä. Sitten mietin että kun meidän tyttö on jo reilu 2vuotta, niin alkaa olla kiire hankinnalla ettei tule liikaa ikäeroa..
Kuitenkin kaipaisin sellasta hulinaa ja syli tuntuu tyhjältä. Sitten mietin että kun meidän tyttö on jo reilu 2vuotta, niin alkaa olla kiire hankinnalla ettei tule liikaa ikäeroa..