kommentoikaa, jos jaksatte.. (vauvakuumeesta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli mulla on kauhea vauvakuume. Toisaalta ei ole paras mahdollinen tilanne hankkia vauvaa, just palattu miehen kanssa yhteen, vähän aikaa oltiin erossa. Mies on huono rahankäyttäjä mistä syystä rahasta aina vähän pulaa. Oon kuitenkin aina halunnut olla äiti ja rakastan meidän ainokaista tyttöä kovasti paljon. Mikään kodinhengetär en kuitenkaan ole ja joskus tuntuu raskaalta siivota lapsen sotkuja ja usein meillä onkin melkonen sekamelska kotona. Pelkään että haluan vauvaa vääristä syistä, jos mä alitajuntasesti ajattelen että se muuttais kaiken hyväksi.. Mulla on kuitenkin sellanen ruusunpunanen unelma sellasesta perheidyllistä, millaista tuskin me saavutetaan koskaan..

Kuitenkin kaipaisin sellasta hulinaa ja syli tuntuu tyhjältä. Sitten mietin että kun meidän tyttö on jo reilu 2vuotta, niin alkaa olla kiire hankinnalla ettei tule liikaa ikäeroa..

Jos olette juuri palanneet yksiin, niin suosittelisin katsomaan vielä puolivuotta vuoden mihin suhde kehittyy ja jos vielä on hyvä olla yhdessä niin sitten on aika uudellekin perheen jäsenelle. Mitä taasen raha-asioihin tulee, ne ei parane teettekö vauvan vai ette, jos kerran syynä on vain turha tuhlaus.

ikäerolla minusta ei ole paljoakaan väliä, toki lapset riitelee ja tappelee oli niillä sit millanen vaan ikäero, mut kun kasvaavat aikusiks nii ei sitä huomaa. itse olen se pikkusisko ja isosiskoni on 11 vuotta vanhempi, tapeltiin kovastikkii joskus, nyt ollaan hyvät ystävät.
Itsellä on kanssa kamala vauva kuume, joka puolella sikiää vauvoja, mutta mull ei vielä. yritys on päällä saada toinen pienokainen. esikoinen on 1v9kk ja alle 3 vuotta tulee ikä eroa jos hyvä tuuri käy. eli tavallaan minäkin haluan lapset pienillä ikäeroilla.
noh mut jos takerrun tuohon kun sanoit että olette vasta palanneet uudelleen yhteen niin miksi olitte erossa? (jos saan udella) ja onko miehesi tietoinen että haluat lisää lapsia? musta tuntuu että parempi olisi aloittaa tyhjältä pöydältä koko homma, eli jutella miehen kanssa asiasta ja miettiä etukäteen mitä kaikkea se tuo tullessaan, eli siis katsoa rahankäyttöä ja omaa jaksamista.
taitaa olla hieman epä selvää tää teksti :S:S noh mut kumminkin tämä on minun mielipide asiaan!
toivottavasti asiat järjestyisi!! :hug:

Hyvä ku oot miettiny noita motiivejas vauvan haluamiseen ja varmaan nyt ei oo se paras hetki vauvalle, jos ootte vast just palannu miehes kans yhteen! Vauva on kuitenkin taas iso elämänmuutos ja entäs jos teil meneekin taas miehes kanssa uudelleen poikki! Sit jäisit varmaan kahden lapsen kaa kahdestaan!

Oltiin siis erossa, kun oli aika tavalla kaikkia vaikeuksia, esim. mies oli työtön (ollut siis koko meidän suhteen ajan), mutta nyt hän on saanut töitä ja sitä kautta on myös pirteämpi ja on erossa olon aikana oppinut arvostamaan meitä (mua ja lasta) enemmän tai ainakin niin väittää.

Mies on tietoinen mun vauvakuumeilusta, eikä ole niin innoissaan. Miettii että jos meidän suhde ei kestäkään jne. Mutta nyt kun tästä puhuttiin, niin lupas harkita asiaa, kun on ensin katseltu hetkisen miten tilanne kehittyy..

Yhteistyössä