komentoikaa meikäläisen huushollia!

  • Viestiketjun aloittaja eukko
  • Ensimmäinen viesti
eukko
Alkuperäinen kirjoittaja erkkeri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihana tuo olohuoneen hyllystösysteemi. Kiva olkkari, muut huoneet ei ihan mun makuun.
Ihan kauhea tuo hylly systeemi. =)
Ihan uteliaisuudesta. Mikä siinä on kauheaa?
Minkälainen sinulla on olohuoneessasi, vai onko sinulla edes mitään tv-tasoa/kirjahyllyä?
Ensinnäkin tuo väri :x :x :x. Niin kasaria, kuin olla ja saattaa. Tuollaista Sotkan paloista koottua lastulevypaskaa.

Se vaan ON ruma silmään. Itse tykkään ihan yksinkertaisista hyllyitä seinillä. Vaikka kaksi eri mittaista suoraa puuhyllyä olkkariin alekkain ja hiukan eri tasoille.

Pitääkö kaikki mamman serkun kaiman kuvat olla esillä? :eek:

Tuo olohuoneen pöytä on myös NIIIN kamala :(...
nuo kuvat ovat kyllä meidän laspsia. miehen , minun ja yhteiset ei ketään ylimääräistä.

minä taas en tykkää mistään yksinkertaisista hyllyistä varsinkaan seinillä.
 
Miten ihmeessä Sotka kannattaa, kun kukaan ei tunnu sieltä mitään ostavan...? Minusta ap:n koti näytää aika tavalliselta. Millasta ihmisillä sitten muka kotonaan on, kun tavallinen koti pn "mauton" tai "moinen loukko"?
 
vieras
Minua kiinnostaisi nähdä kuvia teidän olohuoneista, jotka haukutte ap:n olohuonetta.
Olisi mielenkiintoista nähdä, mikä teidän mielestänne on kodikasta ja kaunista.

Minusta ihan nätti olohuone, itse käyttäisin vähän tummempia värejä.
 
yökyöpeli
Alkuperäinen kirjoittaja tätimäinen:
Tuossa sohvassa ei voi kyllä löhöillä :(
Meillä ei maata koskaa sohvalla vaikka ihan löhöilyyn sopiva, Istualtaan katsotaan T>V:tä ja painutaan punkkaan jos ei enää jaksa.
Aikoinaan meillä oli vain nahkatuoleja eikä sohvaa lainkaan kun ukko olisi siinä maannut.
 
js
Alkuperäinen kirjoittaja eukko:
Alkuperäinen kirjoittaja mummu:
Sotkasisustus...
hylly on mutta ei muut ole sotkasta, sohvakaluste oli jostain pohjanmaan kalusteesta+ sohvapöytä. köyhällä ei ole varaa kalliisiin. ja jos jo tuolla sanoi että eronnut 40 v. niin en ole eronnut vaan neljän lapsen äiti, työssäkäyvä...
Kiva keittiö, mutta jos lapsia on 4 niin miten mahdutte koko perhe keittiönpöudän ääreen syömään?
 
yökyöpeli
Alkuperäinen kirjoittaja yökyöpeli:
Alkuperäinen kirjoittaja tätimäinen:
Tuossa sohvassa ei voi kyllä löhöillä :(
Meillä ei maata koskaa sohvalla vaikka ihan löhöilyyn sopiva, Istualtaan katsotaan T>V:tä ja painutaan punkkaan jos ei enää jaksa.
Aikoinaan meillä oli vain nahkatuoleja eikä sohvaa lainkaan kun ukko olisi siinä maannut.
Ja siis ihan kivan näköinen koti:)
 
ö
Alkuperäinen kirjoittaja eukko:
Alkuperäinen kirjoittaja erkkeri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihana tuo olohuoneen hyllystösysteemi. Kiva olkkari, muut huoneet ei ihan mun makuun.
Ihan kauhea tuo hylly systeemi. =)
Ihan uteliaisuudesta. Mikä siinä on kauheaa?
Minkälainen sinulla on olohuoneessasi, vai onko sinulla edes mitään tv-tasoa/kirjahyllyä?
Ensinnäkin tuo väri :x :x :x. Niin kasaria, kuin olla ja saattaa. Tuollaista Sotkan paloista koottua lastulevypaskaa.

Se vaan ON ruma silmään. Itse tykkään ihan yksinkertaisista hyllyitä seinillä. Vaikka kaksi eri mittaista suoraa puuhyllyä olkkariin alekkain ja hiukan eri tasoille.

Pitääkö kaikki mamman serkun kaiman kuvat olla esillä? :eek:

Tuo olohuoneen pöytä on myös NIIIN kamala :(...
nuo kuvat ovat kyllä meidän laspsia. miehen , minun ja yhteiset ei ketään ylimääräistä.

minä taas en tykkää mistään yksinkertaisista hyllyistä varsinkaan seinillä.
Perus sisustusta. Miks laittaa tänne näitä kuvia. Täällä tulee ihan varmasti huonoakin palautetta =)
 
0h0
Ekana sattuu silmään vierashuoneen hirveä tapetti ja bordi. Ja sitten mummon verhot ja keinokuituinen Ellos-matto. Ja kummallinen kukkatolppa, jonka edessä on tuoli. Miksi seinällä on kehyksissä kartta?

Olohuonetta dominoi kamala kirjahylly. Jos on pakko pitää olohuoneessa tietokirjoja, niin mieluummin sitten vaikka niille oma kaappi. Valokuvat voi ripustaa seinille, ostaa niihin kaikkiin vaikka erilaiset kehykset. Sohva on tosi epämukavan näköinen ja kaikkiaan ilme on pliisu.

Keittiössä on liikaa sinistä ja vain sinistä. Välitilan laatat ja kaappien ovet on mun mielestä tympeät ja persoonattomat. Unikko vielä korostaa ysäri -vaikutelmaa.

Siistiä on! :)
 
eukko
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
No minä en tykkää? Miksi haluat tietää palstalaisten mielipidettä kämpästäsi?
no juuri siksi miten erilaisia makumieltymyksiä voi olla . töykeitä. ilkeitä vastauksia, mutta ei se mitään tätä juuri testaan.
jotkut ei tykkää , jotkut tykkää. joidenkin mielestä siinä ei ole mitään hyvää.
tämä koti on minulle ja meidän perheelle tärkeä. täälä meidät on vihitty täälä lapsemme kasvavat, täälä on rauha ja ilo. vaikka olisi kuinka rumaa ja kasaria, mautonta, mutta me tykkäämme. en haluaisi mitään modernia niinkuin nuorilla huushollit on... sininen on lempivärini ja se varman näkyy.
 
ggg
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Te jotka haukutte tota remppausta..
Jos haluatte nähdä suht. uuden mutta todella mauttoman keittiön, tapetit, kylppäin jne niin katsokaa tässä:http://www.etuovi.com/kohde/940514
Herraisä miten kamala sisustus tehty uudehkoon taloon :eek: :eek: :eek: ! Pilattu täysin..Tuo keittiökin! Ei hyvää päivää!

:LOL:
 
kävijä
Peruskoti johon mukava tulla kylään. Sellanen oman näkönen. Ei koti tarvikkaan olla uusimman sisustuslehden näköinen...
Kyllä saisi olla paksu rahapusssi jos kokoajan hankkisi uusimmat huonekalut.
 
tätimäinen
Alkuperäinen kirjoittaja yökyöpeli:
Alkuperäinen kirjoittaja tätimäinen:
Tuossa sohvassa ei voi kyllä löhöillä :(
Meillä ei maata koskaa sohvalla vaikka ihan löhöilyyn sopiva, Istualtaan katsotaan T>V:tä ja painutaan punkkaan jos ei enää jaksa.
Aikoinaan meillä oli vain nahkatuoleja eikä sohvaa lainkaan kun ukko olisi siinä maannut.
Ai ukko ei saanut löhöillä, koska arvon rouvalle se ei käy? :LOL:
Meillä löhöillään vaikkei väsyttäisi. Ei kotona tarvitse istua kuin kirkon penkissä.
 
ei kivaa
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Te jotka haukutte tota remppausta..
Jos haluatte nähdä suht. uuden mutta todella mauttoman keittiön, tapetit, kylppäin jne niin katsokaa tässä:http://www.etuovi.com/kohde/940514
Minusta toisten kotien linkittäminen osoittaa hyvin huonoa makua. Olkoonkin että ovat etuovessa myynnissä. =/
 
0h0
Alkuperäinen kirjoittaja eukko:
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
No minä en tykkää? Miksi haluat tietää palstalaisten mielipidettä kämpästäsi?
no juuri siksi miten erilaisia makumieltymyksiä voi olla . töykeitä. ilkeitä vastauksia, mutta ei se mitään tätä juuri testaan.
jotkut ei tykkää , jotkut tykkää. joidenkin mielestä siinä ei ole mitään hyvää.
tämä koti on minulle ja meidän perheelle tärkeä. täälä meidät on vihitty täälä lapsemme kasvavat, täälä on rauha ja ilo. vaikka olisi kuinka rumaa ja kasaria, mautonta, mutta me tykkäämme. en haluaisi mitään modernia niinkuin nuorilla huushollit on... sininen on lempivärini ja se varman näkyy.
Mä en käsitä tällaisia avauksia. Jos haluat elää niin kuin elät ja haluat kotisi näyttävän siltä miltä se nyt näyttää, niin miksi kyselet muiden mielipiteitä? Mun kotini on mun mielestäni maailman ihanin koti ja siksi sitä en palstalla koskaan esittelisi. Jokainen pitäköön oman tyylinsä ja makunsa. Mutta jos mielipiteitä kysyy, niin pitää varautua siihen, että vaikka teillä siellä kotona on onni ja ilo, niin asunnon sisustus ei miellytä kaikkia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja eukko:
no juuri siksi miten erilaisia makumieltymyksiä voi olla . töykeitä. ilkeitä vastauksia, mutta ei se mitään tätä juuri testaan.
OTSIKKO KUULUI; kommentoikaa meikäläisen huushollia!

Silti tähän ketjuun ei olisi saanut kirjoittaa kuin kehuja? :eek: :eek:

Minä en asuisi päivääkään noin kasarissa huushollissa, olkoonkin miten rakas sinulle tahansa...ja teille. Varmaan onkin, sitä en epäile.

Mutta rehellinen mielipiteeni on, että se on tasapaksu ja tylsä, siistiä toki on.
 
eukko
Alkuperäinen kirjoittaja 0h0:
Ekana sattuu silmään vierashuoneen hirveä tapetti ja bordi. Ja sitten mummon verhot ja keinokuituinen Ellos-matto. Ja kummallinen kukkatolppa, jonka edessä on tuoli. Miksi seinällä on kehyksissä kartta?

Olohuonetta dominoi kamala kirjahylly. Jos on pakko pitää olohuoneessa tietokirjoja, niin mieluummin sitten vaikka niille oma kaappi. Valokuvat voi ripustaa seinille, ostaa niihin kaikkiin vaikka erilaiset kehykset. Sohva on tosi epämukavan näköinen ja kaikkiaan ilme on pliisu.

Keittiössä on liikaa sinistä ja vain sinistä. Välitilan laatat ja kaappien ovet on mun mielestä tympeät ja persoonattomat. Unikko vielä korostaa ysäri -vaikutelmaa.

Siistiä on! :)

en voi sietää valokuvia seinällä... kauheita! keittiössä ei ole laattoja. on mulla muutakin kuin u nikkoa mutta vaihdoin nyt nuo kun pesin ikkunat ja sitten laitoin tabletit ja matotkin. tietokirjoja ei todellakaan ole paljon.

siistiä vai? tälläistä on melki aina vaikka lapsiakin on mutta iso huusholli pysyy siistinä. en ole siivonnut varmaan pariin viikkoon.

 

Yhteistyössä