Komeiden aasialaismiesten ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ootteko kuullu komeista intialaismiehistä? En mäkään. Google-hakukin antoi jonku iloisen pulloposki-marsun näköisiä, joilla kajaalit oli levinny silmäluomien ympäri.
Jopa japsitkin on miehekkäämpiä. No tässä joku ihan jees intialainen:

komea-intialainen-mies-puhuu-k%C3%A4nnyk%C3%A4ll%C3%A4.jpg

• Haha
Reactions: Lispetti
Ootteko kuullu komeista intialaismiehistä? En mäkään. Google-hakukin antoi jonku iloisen pulloposki-marsun näköisiä, joilla kajaalit oli levinny silmäluomien ympäri.
Jopa japsitkin on miehekkäämpiä. No tässä joku ihan jees intialainen:

komea-intialainen-mies-puhuu-k%C3%A4nnyk%C3%A4ll%C3%A4.jpg
Intian tarjontaa:
sddefault.jpg

Instan kuumin intialainen (kuulemma)
Rohit Khandelwal:
Hottest-men-on-instagram-.jpg

Rohit Khandelwal:
Hottest-men-on-instagram-.jpg

"Mä nyt muuten vaan kiukuttelen tätä tiiliseinää vasten ilman paitaa. "

• Haha
  • Haha
She-boy :o

tiZZit ja kaek
No eikä. Tuossa on vähän samaa näköä kun mun ekassa poikkiksessa, siks kai juuri tuon miehen kuvan valkkasin.☺️

Peitto heilu joka päivä todella monta kertaa, poikkis heitteli ja pöyhi mua kuin tyynyä, aina vähän parempaan asentoon.🙇‍♀️☺️

Eikös ne kiinalaiset keksiny ruudin, toi oli selkeesti testiryhmään kuuluva :D
Ei löytyny elämän eliksiiriä, mutta nyt voi tehotisseillä sytyttää kynttilät.🤓

Cheerleaderit tsemppaa vieressä:

1db92b27e60794fba797d761de66d372.gif

• Haha
Reactions: Echo
Ehthootta päevvee.

Meän jänkhän khanatharhhaltha ol päässynnä kaks hankhalintha roileria kharkhuhun toemiston puolelle ja ne löys johthajan 86% khorphikhyynelphullon ja joi khaeken poes

Mhänivät sithen nhettihin ja thulivat sithen thänne häerikhöimähän theitä khaekkhee

Phyyvämmä antheeks khovasti ja hoijamma nuo khanaset pois häerikhöemästä theitthii ennee khoskhahan

Nunnukkha & Laelaan khanatila

Minkä Hirohiton se on bongannu, joku jogurttia vetävä rusina vuorella. :o
Noh, kaikki alkoi syksyisenä rankkasateisena iltapäivänä…tuuli vihelsi puissa ja synkkyys saapui mereltä….

Eräänä aamuna työpaikalleni oli saapunut kirje Josephilta, itse kutsun kyllä Joosepiks. Siinä kirjeessä nyt oli sitä sun tätä, enkä aio mennä treffeille.😬 Jooseppi asuu siinä lähellä työpaikkaani ja ollaan silloin tällöin nähty ohimennen ja vaihdettu muutama sana. Kirje oli kuitenkin kiva idea. Karvis kirjoitteli mulle usein kirjeitä.❤️

Eikä Jooseppi näytä Kim Jong Unilta, mutta jos totta puhutaan niin en erota aasialaisia toisistaan.😬🙇‍♀️

• Haha
Reactions: Echo
  • Vau!

Yhteistyössä