Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja sellainen ISO, eikä mitään tuollaisia lapsenvartaloisia.Näyttäkää komea parrakas aasialainen, noi on kauheen siloposkia
Näyttäkää komea parrakas aasialainen, noi on kauheen siloposkia
Razzeja äidin oomme kaikki.rassella ja raZZella on nyt tosi lystiä keskenään
Ne tuppaa olemaan siloposkia parrallakin.Näyttäkää komea parrakas aasialainen, noi on kauheen siloposkia
Nyt se sekos ja alkoi sölköttää kiinaa.Tsiisus! Mun linkki ji moidehaaviin! Ää-äää!
Murre paljasti mandariinin.Nyt se alkoi sölköttää kiinaa.![]()
![]()
Ja mandaliini suuttu hilmusesti.Murre paljasti mandariinin.
![]()
Mister DubaiOlen nukkunut viime yönä komme tuntia ja se näkyy.
Nukuin mökillä ilmeisesti liikaa. Ei ole nyt iltaisin tullut uni ajoissa.
Nää etelä-aasian miehet on ihan eri luokkaa!
mr. Dubai:
![]()
Mister DubaiOnkse influensserien joku kuuma päiväuni?
Mua on lähennellyt yksi aasialaismies, hän näyttää vähän Kim Jong Unilta.
No en tiiä mistä ne niitä nippailee, palloista tai jostain, sitten liimailee niitä silmiin ja kulmakarvoihin jne, et olis tuuheemmat karvat naamassa. Eivät kuitenkaan köytä koko potentiaalia ja nypi/liimaa koko puskaa suoraan leukaansa.Just kirjoitin samaa, vastaus tulikin, kiitos
Mikä on strateginen tekokarva![]()
Kylpytakeissaan!!*REPS*Ei välttämättä komeus-, mutta lutuisuuspisteet menee Bhutanin kuninkaalle, ihania perhekuvia joissa halailee muijaansa. Kutsutaan "Himalajan Kate&Wiliiamiksi."
![]()
Liikuttava pari! ❤ (kylpytakeissaan)
![]()
Mature content - ei näy mulla.
Lissun kirjekamu on käyttäny vaivihkaa koko purkinEivät kuitenkaan köytä koko potentiaalia ja nypi/liimaa koko puskaa suoraan leukaansa.![]()
Mature content - ei näy mulla.
Mitä siinä on?
No ei.
No mitä siinä oli?No ei sitte. Et kyllä varmaan menettänyt mitään...
No mitä siinä oli?
Oliko joku oravajuttu kun siinä luki jotakin pähkinöistä?