K
kaitsu
Vieras
olin aamulla jo sanonut että lähdemme anoppilasta kotiin illalla siten että lapset saa laittaa suoraan nukkumaan, no tuossa klo: 20.00 olin jo tovin tavaroita kasannut ja sitten pyysin että vaimoni osallistuisi tavaroiden pakkaamiseen kun anoppi kilahtaa täydellisesti, hän sanoi että ei tajua että kuinka idiootti täytyy olla että tähän aikaan lähtee pienten lasten kanssa ajamaan kotiin ja lapsemme olivat samassa huoneessa ja varmasti kuulivat tuon idiootti lauseen, noh hiukan siinä itsellä lämpö nousi ja ilmoitin anopille että nyt olisi hyvä hetki pitää suunsa kiinni kun sai minut kiihtymään ettei hermot mene kokonaan, noh ei anoppi sitä uskonut ja melskaamiseksi se sitten meni, anoppi näytti minulle ovea ilmoittaen että tuos on viisi hirttä poikki, no minä hermoni menettäneenä lähtiessäni ovea kohti toivotin anopin helvettiin ja se tuli ja löi minua maito purkilla selkään, ilmoitin että ei sitten tarvitse enää meidän kynnyksen yli tulla ja anoppi sanoi kuin myös.
mitäs mieltä te olette oliko anopin toiminta hyväksyttävää, itse tiedän että ei olisi tarvinnut anoppia helvettiin toivottaa lähtiessäni, olihan heidän kodissaan.
no huomenna tarvii mennä hakeen vaimo ja muksut kotiin, en aio edes portista ajaa autoa sisään vaan muija ja muksut joutuvat tulemaan autotien reunaan mihin pysähdyn....
mitäs mieltä te olette oliko anopin toiminta hyväksyttävää, itse tiedän että ei olisi tarvinnut anoppia helvettiin toivottaa lähtiessäni, olihan heidän kodissaan.
no huomenna tarvii mennä hakeen vaimo ja muksut kotiin, en aio edes portista ajaa autoa sisään vaan muija ja muksut joutuvat tulemaan autotien reunaan mihin pysähdyn....