komeet joulun päättäjäiset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaitsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaitsu

Vieras
olin aamulla jo sanonut että lähdemme anoppilasta kotiin illalla siten että lapset saa laittaa suoraan nukkumaan, no tuossa klo: 20.00 olin jo tovin tavaroita kasannut ja sitten pyysin että vaimoni osallistuisi tavaroiden pakkaamiseen kun anoppi kilahtaa täydellisesti, hän sanoi että ei tajua että kuinka idiootti täytyy olla että tähän aikaan lähtee pienten lasten kanssa ajamaan kotiin ja lapsemme olivat samassa huoneessa ja varmasti kuulivat tuon idiootti lauseen, noh hiukan siinä itsellä lämpö nousi ja ilmoitin anopille että nyt olisi hyvä hetki pitää suunsa kiinni kun sai minut kiihtymään ettei hermot mene kokonaan, noh ei anoppi sitä uskonut ja melskaamiseksi se sitten meni, anoppi näytti minulle ovea ilmoittaen että tuos on viisi hirttä poikki, no minä hermoni menettäneenä lähtiessäni ovea kohti toivotin anopin helvettiin ja se tuli ja löi minua maito purkilla selkään, ilmoitin että ei sitten tarvitse enää meidän kynnyksen yli tulla ja anoppi sanoi kuin myös.

mitäs mieltä te olette oliko anopin toiminta hyväksyttävää, itse tiedän että ei olisi tarvinnut anoppia helvettiin toivottaa lähtiessäni, olihan heidän kodissaan.
no huomenna tarvii mennä hakeen vaimo ja muksut kotiin, en aio edes portista ajaa autoa sisään vaan muija ja muksut joutuvat tulemaan autotien reunaan mihin pysähdyn....

vika on myös vaimosi, jos olitte sopineet kotiin lähdöstä jo aamulla. sitäpaitsi, musta ois painajainen herätä jouluaamuna jostain äitini/anoppini kotoa, paljon kivempi mennä kotiin yöksi, jos se on mahdollista.

joulu tunnetusti kiristää sukulaissuhteita, itsekin meinasin heivata idioottisiskoni hankeen, mutta tajusi onneksi itse jo lähteä päätään selvittämään..

no vaimoni oli myös suostuvainen tuohon että lähtisimme kotiin illalla ja hän sanoikin minulle että nyt voitas lähteä ja tuolloin kello oli jotain 19.15 ja tuolloin ei ollut mitään vielä lähdön hyväksi tehty(pelasin pleikkaria), tiedän että tämä väännetään täysin minun syyksi, mutta voin kertoa että kun vaimoni rupeaa lähtöä valmistelemaan niin siinä menee tuollaiset 1.5tuntia, kun minä rupean tekemään lähtöä niin kamat ja ihmiset on noin 30min ja auto käy jo silloin, eli en näe mitään syytä että minua olisi haukkumaan pitänyt alkaa, niin tai näin joka tapauksessa olisimme olleet kotona tuossa 21.00, olisi lähtöä tehty millä tavalla tahansa...

sä et osannut käyttäytyä, mutta ei kai vaimosikaan mykkä ole? antaa äitinsä vittuilla sulle lasten kuullen? kumpi teidän perheessä on se ääliö, vaimos vai sinä? anoppi nyt ainakin.

aamulla vaimo soitti ja ei minua kuulemma ketään idiootiksi ole haukkunut, aika huono kuulo minulla kun en kule sanoja oikein kolmenmetrin etäisyydeltä, oli kuulemma sanottu että on idioottimaista lähteä tähän aikaan pienten lasten kanssa ajamaan, sinänsä huvittavaa että on nuo muksut olleet autossa jopa keskellä yötäkin enkä tuolloinkaan ole sitä mitenkään kummallisena pitänyt, no vaimo ilmoitti että jos en anteeksi pyydä niin saan pakata tavarani, sanoin että en aio ruveta nöyristelemään koska en ole mikään lapanen joka kumartaa aina kun käsketään.

Haluaisinpa kuulla sen kolmannenkin version... Odottelin lisää, eipä näy tulevan.
Olen aivan samaa mieltä, idioottimaista lähteä tuohon aikaan pienten lasten kanssa!! Johan siinä menee yöunet ja sitten kiukutellaan ja sinäkö hoitaisit kiukkuiset muksut? Ehei, kyllä se vaimosi harteille olisi jäänyt puhetyylistäsi arvaten!
Toivottavasti järki on otettu käteen ja yritetty pelastaa jos vielä jotain on pelastettavissa.

Alkuperäinen kirjoittaja kaitsu:
aamulla vaimo soitti ja ei minua kuulemma ketään idiootiksi ole haukkunut, aika huono kuulo minulla kun en kule sanoja oikein kolmenmetrin etäisyydeltä, oli kuulemma sanottu että on idioottimaista lähteä tähän aikaan pienten lasten kanssa ajamaan, sinänsä huvittavaa että on nuo muksut olleet autossa jopa keskellä yötäkin enkä tuolloinkaan ole sitä mitenkään kummallisena pitänyt, no vaimo ilmoitti että jos en anteeksi pyydä niin saan pakata tavarani, sanoin että en aio ruveta nöyristelemään koska en ole mikään lapanen joka kumartaa aina kun käsketään.

Hyi helvetti onneks ei oo mun talossa tuommosta lapsellista ukkoa. Oikein yököttää ja ahdistaa ajatuskin. kaikilla tuossa kyllä parantamisen varaa mut taitaa kaitsulla muutenki irrota vähä liikaa välillä nyrkin pielet.

Etkö osaa olla fiksusti eri mieltä?

Mikä tuossa noin niin kuin oikeasti kiehautti? Onko väleissä vanhoja kaunoja?

Paras olisi mennä reilusti anoppilaan sisälle, tunnustaa virheensä ja sanoa anopille, että teillä kummallakin nyt mopo keuli vähän yli ja ympäri. Lapsellinen ns. oman pään pitäminen ja kaunanpito eivät johda yhtään mihinkään. Paremminkin rehti käytös ja vastuunkanto omista möhläyksistäkin on miehekästä.

Millainen mies sinä itse olet? Pelaat pleikkaa, kun pitäisi lähtöä tehdä? Meuhkaat mitättömistä asioista? Tulee vähän urpo olo tuosta kirjoituksestasi.

Toivottavasti saat selvitettyä tilanteen miehekkäästi, turhia vaahtoamatta ja itseäsi nolaamatta. Jos anoppi ei lähde sovintoon mukaan, on se hänen häpeänsä, mutta sinun tarvitse luimistella. Nimittäin epämiehekästä luimisteluahan se on, jos ei ilkeä pihaankaan mennä, vaan seisottaa akkaa ja penskoja tienposkessa odottamassa.

Miehisty, opettele ottamaan tilanne hallintaan puhumalla.

Yhteistyössä