Komeammilla miehillä suuremmat elimet

• Viestiketjun aloittaja tietotoimisto
  • Ensimmäinen viesti
;))
Alkuperäinen kirjoittaja tyttsy:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyrnävä:
Alkuperäinen kirjoittaja oma tilasto:
Alkuperäinen kirjoittaja Elli-:
Itse olen sen huomion tehnyt että isoilla miehillä on isot muna. Kokemuksen mukaan 185-200 cm miehillä on 17-20 sentin penikset ja alle 180-185 sentin miehillä 16-17 sentin. Alle 180 sentin miehillä 15 cm tai alle.

Poikakavereitani:

Ruma iso mies tukeva
188cm-13cm

Nätti pieni poika laiha
156cm-22cm

Ruma keskikokoinen tanakka
170cm-19cm

Nätti iso mies laiha
192cm-7cm

Upea suuri kaunis hoikka mies
184cm-23cm

Taman viimeisen kanssa olenkin viihtynyt jo pitkään ja aion viihtyä vielä kauan
Puhut täyttä tuubaa, sen näkee jo liioitelluista kokotiedoista. 19 centin kaluja on yhdellä sadasta ja 22-23 sentin kaluja yhdellä useammasta tuhannesta, se että sinulle noita on kerääntynyt melkein joka poikakaverilla on täyttä sontaa. Todellisuudessa olet pienikaluinen pieni ruma mies.

No voi perskutti, jos voisin liittää kuvani, sen tekisin, Olen 28v tukeva, mutta nätti tyttö, ja vaikka en ole monen miehen kanssa ollutkaan, nuo ovat ihan oikeita lukuja, itse mittasin jokaisen, kaikkien kanssa olin pidempään
Vai että ihan mittanauhan kanssa kuljeskelet. Kannattaisi lotota sillä tuo todennäköisyys vastaa lottovoittoa.

tyttsy
pöh, sanoinhan et pitempiä suhteita, kai siinä kerkii mittailla, paitsi et tolta pienikaluselta jouduin mittaamaan ku se nukku, tajus iteki omaavansa vähän pienen. Oon muuten voittanu lotossa useampia pieniä voittoja, mut se on sit taas jo offtopiccia

lukenut jutun
Tässä tutkinut nimimerkki on kyllä oikeassa, ainakin New Scientist on tuosta kirjoittanut. Numeron saat tosin itse etsiä. Sellaiset laatulehdet;) kuin 7 päivää ovat asiaa Suomessa siteeranneet vuoden-parin sisällä lääketiede-osiossaan.

Muistaakseni jutun logiikka meni jokseenkin näin että genetiikka suosii komeita miehiä ja geneettisesti hyvään ainekseen kuuluu se että kohde on myös seksuaalisesti haluttava. Tässä mainittiin myös mongoloidit ym. vammaiset, jotka geeneissä olevien vikojen takia ovat fyysisestikin epämiellyttävämpiä kumppaneita jotta mahdollisuus lisääntymiseen pienenisi. Luonto on näin tehnyt evoluution myötä, jotta parhaat geenit siirtyisivät. Harvoin olen nähnyt mitään geneettistä poikkeamaa, vammaa jonka takia tätä sairastava ihminen olisi keskimäärin tavallista kauniimpi. Terve ja fysiologisesti hyvin kehittynyt eli symmetrinen ihminen sen sijaan on usein kaunis tai komea luonnostaan. Tämähän on puhdasta biologiaa.

ja se luonto*
Nyt ymmärrän miksi haluan rakastani niin vimmatusti..koska se on seksuaalisesti haluttava;) joo ja pakko myöntää, että sillä on mulle juuri sopiva... ei milliikään liian pieni ei ehkä tuota 19cm mutta piirun verran päälle 17 ja miten se sitä käyttääkään;)

heli,
No miellä on sitten kotona oikea luonnonoikku.
Mies on pitkä ja komea. Luonteeltaa erittäin miellyttävä ja seurallinen, oikea namupala. Tekee hyvää ruokaa, siivoileekin tarvittaessa ja lisäkis vielä hyvä ja huomioiva rakastaja.
Mutta se pienen pojan kikkeli. Ei millään tavalla kolahda tähän muottiin.

Paula vaimo
Tottakai haluaisin laueta yhdynnässä, edes joskus. Aluksi en pitänyt sitä tärkeänä , mutta myönnän kaipaavani sitäkin tunnetta. Entisen miesystäväni kanssa kyllä sain orgasmin yhdynnässä, joten tiedän mitä vaille jään.

comcom
Se varmasti hieman sua rassaa kun et laukee yhdynässä. Se on todella mahtavaa tunne kun tuntee kuinka nainen laukeaa yhdynässä. Sitä tunnetta on vaikeaa laittaa sanoiksi. Mutta hyvä että nykyinen mies antaa sinut laukeamaan hänen suullaan tai hänen sormin.

Oot tuttu ennestään
Alkuperäinen kirjoittaja heli:
No miellä on sitten kotona oikea luonnonoikku.
Mies on pitkä ja komea. Luonteeltaa erittäin miellyttävä ja seurallinen, oikea namupala. Tekee hyvää ruokaa, siivoileekin tarvittaessa ja lisäkis vielä hyvä ja huomioiva rakastaja.
Mutta se pienen pojan kikkeli. Ei millään tavalla kolahda tähän muottiin.
No nyt heli on taas löytänyt tänne pienten pippelien osastolle! :) Tervetuloa takaisin! Ootko joutunut saunailtoja viettämään kesän aikana?

heli,
Pyh !
Taitavasta luovimisesta huolimatta, on saunailtojakin ollut.
Suurilta katastrofeilta kuitenkin vältytty, jos tämä nyt NIIN kiinnostaa.
Vielä olis yhdet rapukekkerit kaverin mökillä säädettävä.
Pelottaa kun sinne tulee ihan outoakin porukkaa.

yäk
Pyh !
Taitavasta luovimisesta huolimatta, on saunailtojakin ollut.
Suurilta katastrofeilta kuitenkin vältytty, jos tämä nyt NIIN kiinnostaa.
Vielä olis yhdet rapukekkerit kaverin mökillä säädettävä.
Pelottaa kun sinne tulee ihan outoakin porukkaa.
Heli, ota itseäsi niskasta kiinni. Tai jostain muusta.

Oletko oikea ihminen, vai virtuaalivalittaja? Kuka helvetti tuijottaa toisten munia jossain saunaillassa? Kaikkea olen nähnyt, mutta munat on munia, niitä on isoja ja pieniä, ja se siitä.

Sulla on aika kummalisia kavereita jos munia vertailette tyttöporukassa.

heli,
Vertaillaan ja vertailalan. Helppoa se on tässä palstalla sanoa, että ota niskasta, kasva aikuiseksi, lopeta valittaminen. Varsinkin jos itsellä on varustuspuoli kunnossa.
Pienimunaisen puolison niskaa polttavat pilkkakatseet, vaikkei niitä esille tuotaisikaan.

yäk_
Vertaillaan ja vertailalan. Helppoa se on tässä palstalla sanoa, että ota niskasta, kasva aikuiseksi, lopeta valittaminen. Varsinkin jos itsellä on varustuspuoli kunnossa.
Pienimunaisen puolison niskaa polttavat pilkkakatseet, vaikkei niitä esille tuotaisikaan.
Niin on helppo sanoa. Itsellä pienehkö. Ei ole menoa haitannut.

Miksi tehdä asiasta ongelma, jos se ei sitä ole. Kaipa sun tilannetta on jauhettu tarpeeksi, tuntuu että psykiatri voisi autta. Oletko harkinnut?

Millainen nainen itse olet? Tuntuuko sinusta siltä, että sunlainen nainen voisi kavereiden mielestä "saada" isomunaisen miehen?

Lååte
Kyllä se niin on että pienellä, laihalla ja usein myös rumalla miehellä on iso mulkku. Keskimittainen lievästi ylipainoinen mies omaa pienen vehkeen. Vamittajilla ja homoilla on poikkeuksetta älyttömät melat, siinä voi vain todeta että meneepä hyvä kyrpä hukkaan.

Ison talon emäntä
meidän ukon kyrpä menee sit vissiin hukkaan kans, tai koko ukko, kun on komia, tumma, tulinen, lihaksikas, hoikka, pitkä ja erittäin hyvin varustettu. mutta mutta tässä mutta, emäntä on tavallisen näköinen 174cm85kg 85D että mitä hittoa se mun kanssa kulkeepi, ja kymmenettä vuotta vielä?

vierailija
Mies on komea kun on Isot Munat muulla ei olekaan väli vaikka olis iso maha, naama kuin perse. Naisille munan koko on tärkein. Minä tunnen naiset, ne lähtee aina miehen kanssa jolla on Isot Munat

Yhteistyössä