Kölnin uudenvuodenyöstä jo yli 500 rikosilmoitusta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tosta luvusta puuttuu suvaitsevaiset, eivät ilmoita

Mahdollisesti juuri noin, jos tapaus ei ole erityisen törkeä. Uhri selttää itselleen, miten hyökkääjä on oikeastaan traumatisoitunut raukka eikä halua hänelle lisää kuormaa.

Kuinka paljon tätä on mahtanut tapahtua VOK-paikkakunnilla syksyn aikana? Ja vielä oleellisempaa - jos uhri on ottanut yhteyttää VOK:een, miten häntä on ohjeistettu - onko kehoitettu tekemään rikosilmoitus vai vaikenemaan?

Ja siis mä olen tosi ihmeissäni, etätyöstä on nyt alettu kirjoittaa! Ehkä nyt alkaa totuus vihdoinkin paljastua. Ja myös kaikista niistä, mitä on aikasemmin pimitetty. Tosin... Ei sittenkään varmaan keskitytä itse asiaan ja sen ratkaisuun (matut veks) vaan varmasti keskitytään vaan siihen salailuun, poliisin toimesta ei mediaan!

Ja siis mä olen tosi ihmeissäni, etätyöstä on nyt alettu kirjoittaa! Ehkä nyt alkaa totuus vihdoinkin paljastua. Ja myös kaikista niistä, mitä on aikasemmin pimitetty. Tosin... Ei sittenkään varmaan keskitytä itse asiaan ja sen ratkaisuun (matut veks) vaan varmasti keskitytään vaan siihen salailuun, poliisin toimesta ei mediaan!

no ainakin Helsingissä poliisi on uskaltanu todeta että on asiat lähtemässä täysin lapasesta, muualla vielä toitotetaan lintukodosta

Yhteistyössä