KOLMOSTEN ODOTTAJIA??

Hei!
Olipas ihanaa, että täällä oli näinkin monta kolmosperhettä! Meidän kolmoset syntyi 26.6.08 raskausviikolla 33+0. Synnytys käynnistyi vesien menolla kotona ja hyvin kerkesimme sairaalaan. Odotusaikana voin hyvin- toki väsynyt olin ja loppuajan kyllä lepäilin täysin. Töissä olin viikolle 28 asti- silloin vasta selvisi että masussa onkin kaksosten sijaan kolmoset. Ihana yllätys! Toki alkuun kyllä hieman järkytyin, mutta se olo meni ohi hujauksessa.
Kaikki on mennyt kuitenkin todella hyvin. Meidän A-poika painoi 1855g, B-poika 1950g ja C-tyttö 1780g, eli olivat kyllä hyvän kokoisia. Sairaalassa lapset olivat kuukauden ja tosiaan sieltä sai rintapumpun lainaksi. Kun lapset kotiutui, niin meillä syöminen sujui paljon paremmin pullosta. Voimat ei vielä riittänyt rinnalla imemiseen. Neuvolasta sain sitten toisen pumpun kun osaston pumppua sai lainata vain sen aikaa kun lapset oli osastolla. Nyt meidän vauvelit ovat siis kuuden viikon ikäisiä ja tyttö osaa syödä rinnasta, pojat vaan maiskuttelevat :heart:
Meilläkin ratasasiaa kovasti mietitty. Asutaan hiekkatien varrella ja mietin, että mahtaako kolmosten rattaat olla mahdoton juttu työnnellä epätasaisella pohjalla? Ja jos jollakulla on rattaita myynnissä niin saa tarjota.
 
Meillä myös triplat synt 24.1.08
Kevyt.netissä myös muutamia.
Kauheesti oon miettinyt tota vaunu asiaa.
Meillä on kolmet kaksosten vaunut ja kolmet yksöstenvaunut
...jollakulla on hieman karannut homma käsistä :LOL: :LOL: :LOL:
Mutta useimmin kuitenkin otan kävelylle kaksosten rattaat ja kantoliinan.
Harmi etten ehdi nyt kirjoitella ja lueskella enempää
 
lumihiutale leijailee
Alkuperäinen kirjoittaja ambie:
Meillä myös triplat synt 24.1.08
Kevyt.netissä myös muutamia.
Kauheesti oon miettinyt tota vaunu asiaa.
Meillä on kolmet kaksosten vaunut ja kolmet yksöstenvaunut
...jollakulla on hieman karannut homma käsistä :LOL: :LOL: :LOL:
Mutta useimmin kuitenkin otan kävelylle kaksosten rattaat ja kantoliinan.
Harmi etten ehdi nyt kirjoitella ja lueskella enempää
:LOL: :LOL: Miten niitä rattaita, varsinkin kaksosten on noin paljon tullut? Mä voisin kuvitella et olis vaikka kolmet yksösten ja yhet kaksosten.MEILLÄKIN TARVITTAS KYL KOLMOSTENRATTAAT.
 
No sehän on tosi loogista tiedäthän! Yhdet on vaunumalliset ja yhdet jotka sopii sisarus käyttöön, ja yhdet jotka mahtuu voyagerin perään. Ja yksösten vaunut on päiväunia varten kun meidän pikkuhirviöt eivät toistensa seurassa suostu nukkumaan, onhan se nyt tietenkin kiva repia toista korvasta, nenästä ja muutenkin kurmuuttaa niin että saa kunnon rääkyt aikaseks :kieh:
Joku ehkä osaa kuvitella miltä meidän eteinen (lue:koko koti) näyttää sadepäivinä ja iltasin.
Onko muuten kellään kokemusta niistä minimaratonin rattaista? Meillä ois selkee tarve saada tohon eteiseen myös sellaiset :D :D
Meillä oli just 7kk neuvola ja painot 7060-7480g. Nyt päästiin toisen tytön kanssa fysioterapiaan kun on vähän kehitys jäänyt junnaamaan.
Paljon tsemppia meille kaikille!!! :hug:
 

Yhteistyössä