kolmoset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sen ainakin sanon,että apua tarvitset kolmosten vauva-aikana!!!
itse kuvittelin selviäväni ilman ulkopuolista apua,ja selvisinkin,mutta kyllä oli rankkaa!en ikinä enää yrittäis olla ilman apua,jos vielä kaksoset tulis.meillä siis kokemusta vain kaksosista.

Onnea hirmuisesti!!! Kannattaa todellakin jo nyt kysellä apuvoimia, jotta ovat valmiina, kun lapset syntyvät. Neuvolassa varmasti osataan vinkata mahdollisia apujoukkoja, kotiapua tms. Toivottavasti miehelläsi on mahdollisuus pitää kaikki isyyslomat mitä saatte.

Meillä vaan kaksoset, mutta kolme lasta ennen heitä, joten voin kuvitella millaista hässäkkää se on aluksi. Itselleni kävi työstä käydä kaksosten kanssa esim neuvolassa, kun molemmissa käsissä oli 15 kg:n kaukalo ja lisäksi mukana pyöri 3-vuotias lapsi. Äidin kunto nousi ihan huomaamatta.

Mutta siis onnea vielä :)

[QUOTE="apua";28090361]Oon tänään saanu tietää odottavani kolmosia. Voi järkytys ja ihanaa. Kaksosista ollaan tiedetty jo jonkin aikaa mut tänään selvis ylimääräses ultras et siel onki kolme. Paniikki iskee ja kovaa, millä mä niitä ehdin hoitamaan. Ja sit meil on 5 lasta yhteensä, vaikka ajatuksena on ollu et 3 piisaa. Siis oikeesti talo/auto jää pieneks ja tän pitäs olla onnellinen juttu, mut ei kyl yhtään tunnu siltä.[/QUOTE]

..myös siihen, että todennäköisesti syntyvät keskosina ja sairaala-aika on ainakin viikkoja.

Yhteistyössä