Kolmiossa asuvat?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
...
Meillä on 66 neliötä ja hyvin mahtuu. Keittiö ja makuuhuone ovat melko isot, olohuone on sopivan kokoinen ja toinen makkari aika pieni, mutta sopii pienelle pojalle aivan mainiosti. Meillä siis keittiö ja olohuone ovat vähän tupakeittiön tyylisesti. Siinä välissä ei ole seinää, joka antaa mukavasti lisää tilan tuntua.
 
Asukas
Meillä on oma rivitalokolmio 78neliötä, 2 aikuista ja 1 lapsi.
Varmasti 66 neliön asuntoonkin sopii ihan hyvin, kun sopii pienempiinkin, vaikka kaksioihin.
Riippuu varmaan eniten tavaran määrästä :D ja siitä miten asunnon pohja on tehty. Jos pohjaratkaisu on huono, tai sellainen joka ei palvele teidän tarkoituksia, niin sitten kannattaa varmaan miettiä.
Mutta kyllä alle 66neliönkin asunto voi olla tosi hyvä ja tilava, johon mahtuu 3hlö tai enemmänkin asumaan käytännöllisesti.

Eipä sitä oikein näkemättä osaa sanoa. Huoneet voi olla pienet, jos esim. keittiö, vessa ja kylppäri on isot. Tai sitten päinvastoin.

Onnea kodin hankintaan :flower:
 
3lapsenäidi
silloin ku esikoinen synty niin asuttiin 61 neliön kolmiossa ja hyvin mahtu. tilaa oli oikeastaan ruhtinaallisesti kun vertaan tätä hetkeä. Nyt 80 neliö ja 2 aikuista ja kolme lasta, rivitalo kolmio, mutta säilytystila loppu alkuunsa ja välillä ku meno lapsilla yltyy tekis mieli vetäytyä sinne itäsiipeen karkuun (; ei vaan ois kiva että lapsilla ois omat huoneet ja paljon säilytystilaa.
 
Meillä on nyt 77 neliön kolmio, jonka ostin viime huhtikuussa. Tää on 70-luvulla valmistetussa talossa, joten pohjassa oli hirveesti hukkaneliöitä. Oli mm. keskellä kämppää neljä metriä pitkä ja 90 senttiä levee käytävä.
Heti kaupanteon jälkeen alkoi mittava remppa, jossa ihan kaikki mikä lähti irti, vietiin pihaan tilattuun kaatislavaan. Väliseinät, kaapistot, kodinkoneet, lavuaarit ja vessanpönttö sekä amme.
Sitten mä suunnittelin millimetripaperille uuden ja mies sitten lähes yksin rakenti. Oli onneksi vävypoika apuna silloin tällöin ja minä tyttöjen kanssa maalailtiin ja kannettiin kampetta tarpeen mukaan.
Hyvä ja avaran tuntuinen koti saatiin ja olen tyytyväinen vaikka muutimme 250 neliöisestä ok-talosta.
Meitä siis 2 aikuista ja 2 aikuistuvaa tytärtä.(18 ja 16 vuotiaat)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sillä kyselen kun saataisiin kolmio jossa 66 neliötä. Mahtuukohan siinä hyvin 2 aikuista ja 1 lapsi? Onkohan huoneet tosi pienet? ei jotenkin osaa yhtään ajatella minkä kokoinen tuo on
No menkää ihmeessä katsomaan!Meillä on 69neliöö ja hukkaneliöitä jos alkaa oikeen ajatteleen niin löytyy eteisestä ihan turhia muutama.Vaatehuoneita kaksi,joista toinen turhan iso.Vessakin vois olla pienempi.Ite toivoisin et nuo neliöt ois käytetty olkkariin,tämä on nimittäin aika pieni.Tytöllä on oikein sopivan kokoinen huone ja meidän makkari vois mun puolesta olla pienempikin.. =) Meitä siis tyttö,minä,mies ja 2kissaa =)
 
africa
3h+k+s 75,5 ja neljä asuu. tässä on vähän huono pohjaratkasu, toiset huoneet liian pieniä kun toisissa taas reilusti hukkaneliöitä. mut tää on aivan ihana rauhallisella paikalla ja mikä parasta tässä on aivan ihana, suojaisa ja naapurin katseilta ja kululta rauhassa oleva takapiha... mut tää menee myyntiin ja meidän on muutettava pois :(
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sillä kyselen kun saataisiin kolmio jossa 66 neliötä. Mahtuukohan siinä hyvin 2 aikuista ja 1 lapsi? Onkohan huoneet tosi pienet? ei jotenkin osaa yhtään ajatella minkä kokoinen tuo on
No menkää ihmeessä katsomaan!Meillä on 69neliöö ja hukkaneliöitä jos alkaa oikeen ajatteleen niin löytyy eteisestä ihan turhia muutama.Vaatehuoneita kaksi,joista toinen turhan iso.Vessakin vois olla pienempi.Ite toivoisin et nuo neliöt ois käytetty olkkariin,tämä on nimittäin aika pieni.Tytöllä on oikein sopivan kokoinen huone ja meidän makkari vois mun puolesta olla pienempikin.. =) Meitä siis tyttö,minä,mies ja 2kissaa =)
No kun sitä ei pääse kattoo :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sillä kyselen kun saataisiin kolmio jossa 66 neliötä. Mahtuukohan siinä hyvin 2 aikuista ja 1 lapsi? Onkohan huoneet tosi pienet? ei jotenkin osaa yhtään ajatella minkä kokoinen tuo on
No menkää ihmeessä katsomaan!Meillä on 69neliöö ja hukkaneliöitä jos alkaa oikeen ajatteleen niin löytyy eteisestä ihan turhia muutama.Vaatehuoneita kaksi,joista toinen turhan iso.Vessakin vois olla pienempi.Ite toivoisin et nuo neliöt ois käytetty olkkariin,tämä on nimittäin aika pieni.Tytöllä on oikein sopivan kokoinen huone ja meidän makkari vois mun puolesta olla pienempikin.. =) Meitä siis tyttö,minä,mies ja 2kissaa =)
No kun sitä ei pääse kattoo :(
Ei ollenkaan? :eek: Pitäis vaan muuttaa tietämättä minne?Miksi ei pääse?Ootteko edes nähneet kuvia siitä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sillä kyselen kun saataisiin kolmio jossa 66 neliötä. Mahtuukohan siinä hyvin 2 aikuista ja 1 lapsi? Onkohan huoneet tosi pienet? ei jotenkin osaa yhtään ajatella minkä kokoinen tuo on
No menkää ihmeessä katsomaan!Meillä on 69neliöö ja hukkaneliöitä jos alkaa oikeen ajatteleen niin löytyy eteisestä ihan turhia muutama.Vaatehuoneita kaksi,joista toinen turhan iso.Vessakin vois olla pienempi.Ite toivoisin et nuo neliöt ois käytetty olkkariin,tämä on nimittäin aika pieni.Tytöllä on oikein sopivan kokoinen huone ja meidän makkari vois mun puolesta olla pienempikin.. =) Meitä siis tyttö,minä,mies ja 2kissaa =)
No kun sitä ei pääse kattoo :(
Ei ollenkaan? :eek: Pitäis vaan muuttaa tietämättä minne?Miksi ei pääse?Ootteko edes nähneet kuvia siitä?
Pohjapiirrustus pitäis ainakin nähdä siitä näkee onko hukkaneliöitä ja sopisko huoneratkaisut teille.

 

Yhteistyössä