No menkää ihmeessä katsomaan!Meillä on 69neliöö ja hukkaneliöitä jos alkaa oikeen ajatteleen niin löytyy eteisestä ihan turhia muutama.Vaatehuoneita kaksi,joista toinen turhan iso.Vessakin vois olla pienempi.Ite toivoisin et nuo neliöt ois käytetty olkkariin,tämä on nimittäin aika pieni.Tytöllä on oikein sopivan kokoinen huone ja meidän makkari vois mun puolesta olla pienempikin.. =) Meitä siis tyttö,minä,mies ja 2kissaa =)Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sillä kyselen kun saataisiin kolmio jossa 66 neliötä. Mahtuukohan siinä hyvin 2 aikuista ja 1 lapsi? Onkohan huoneet tosi pienet? ei jotenkin osaa yhtään ajatella minkä kokoinen tuo on
No kun sitä ei pääse kattooAlkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:No menkää ihmeessä katsomaan!Meillä on 69neliöö ja hukkaneliöitä jos alkaa oikeen ajatteleen niin löytyy eteisestä ihan turhia muutama.Vaatehuoneita kaksi,joista toinen turhan iso.Vessakin vois olla pienempi.Ite toivoisin et nuo neliöt ois käytetty olkkariin,tämä on nimittäin aika pieni.Tytöllä on oikein sopivan kokoinen huone ja meidän makkari vois mun puolesta olla pienempikin.. =) Meitä siis tyttö,minä,mies ja 2kissaa =)Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sillä kyselen kun saataisiin kolmio jossa 66 neliötä. Mahtuukohan siinä hyvin 2 aikuista ja 1 lapsi? Onkohan huoneet tosi pienet? ei jotenkin osaa yhtään ajatella minkä kokoinen tuo on
Ei ollenkaan? Pitäis vaan muuttaa tietämättä minne?Miksi ei pääse?Ootteko edes nähneet kuvia siitä?Alkuperäinen kirjoittaja ap:No kun sitä ei pääse kattooAlkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:No menkää ihmeessä katsomaan!Meillä on 69neliöö ja hukkaneliöitä jos alkaa oikeen ajatteleen niin löytyy eteisestä ihan turhia muutama.Vaatehuoneita kaksi,joista toinen turhan iso.Vessakin vois olla pienempi.Ite toivoisin et nuo neliöt ois käytetty olkkariin,tämä on nimittäin aika pieni.Tytöllä on oikein sopivan kokoinen huone ja meidän makkari vois mun puolesta olla pienempikin.. =) Meitä siis tyttö,minä,mies ja 2kissaa =)Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sillä kyselen kun saataisiin kolmio jossa 66 neliötä. Mahtuukohan siinä hyvin 2 aikuista ja 1 lapsi? Onkohan huoneet tosi pienet? ei jotenkin osaa yhtään ajatella minkä kokoinen tuo on
Pohjapiirrustus pitäis ainakin nähdä siitä näkee onko hukkaneliöitä ja sopisko huoneratkaisut teille.Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Ei ollenkaan? Pitäis vaan muuttaa tietämättä minne?Miksi ei pääse?Ootteko edes nähneet kuvia siitä?Alkuperäinen kirjoittaja ap:No kun sitä ei pääse kattooAlkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:No menkää ihmeessä katsomaan!Meillä on 69neliöö ja hukkaneliöitä jos alkaa oikeen ajatteleen niin löytyy eteisestä ihan turhia muutama.Vaatehuoneita kaksi,joista toinen turhan iso.Vessakin vois olla pienempi.Ite toivoisin et nuo neliöt ois käytetty olkkariin,tämä on nimittäin aika pieni.Tytöllä on oikein sopivan kokoinen huone ja meidän makkari vois mun puolesta olla pienempikin.. =) Meitä siis tyttö,minä,mies ja 2kissaa =)Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sillä kyselen kun saataisiin kolmio jossa 66 neliötä. Mahtuukohan siinä hyvin 2 aikuista ja 1 lapsi? Onkohan huoneet tosi pienet? ei jotenkin osaa yhtään ajatella minkä kokoinen tuo on