Kolmilapsiset perheet huomio!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmas haaveissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmas haaveissa

Vieras
Meillä kuumeillaan kolmannesta, tosin ehkäisyä ei vielä olla jätetty pois mutta ehkä tässä piakkoin. ;)
Onko elämänne muuttunut paljonkin kolmannen lapsen myötä?
Auto varmaankin menisi kolmosen synnyttyä vaihtoon, nykyiseen ei kolmea turvaistuinta mahdu kun eteen ei saa laittaa (airbagin takia).
Itse olen työttömänä tällä hetkellä, ja mietin että meneeköhän talous kovinkin ahtaalle jos kolmas lapsi tulee?
Kokemuksia siis kaipailen, päätöksen teko on toki meidän mutta ajatuksia asian tiimoilta kiitos! =)

meillä 4 lasta, mutta ei se kolmas mitenkään erityisesti vaikeuttanut arkea. nyt neljännen jälken tuntuu siltä kuin täällä olisi välillä 10 lasta :D auto jouduttiin vaihtaa.

Mietin vielä että pystyyköhän sitä kolmannesta olemaan äitiysloman jälkeen enää kht:lla, vai pitääkö mennä suoraan töihin?
Itselläni ei vakityöpaikkaa, määräaikaisia pätkiä ja sijaisuuksia olen tehnyt.

Meillä muutti kyllä niin ettei itselle jäänyt aikaa niin paljon kuin aijemmin ja kaikki lähtemiset jonnekin tietty ovat hitaampia kuin ennen. Plussaa sille että tässä talossa on nyt rakkautta entistä enemmän <3

No meillä kolmonen on vasta kaksi kuukautta vanha, mutta ei ole elämä vaikeutunut yhtään. Koko perhe ja suku ihastuneena vauvelista, on tosi helppo vauva. Eka ja toka lapsi oli suurempi mullistus elämään. Tosin nyt meidän lapset on kyllä tässä.

Meillä kolmas lapsi on vaikuttanut pääasiassa työnmäärään. Eli pyykkiä tulee melkoisesti enemmän, samoin tiskiä, kuskailuja on enemmän. Hermoja koetellaan enemmän.

Meillä mahtui kolmannenkin istuin samaan autoon, kaukalo helpommin, ja sitten pitikin turvaistuin laittaa keskipaikalle selkämenosuuntaan niin mahduttiin.

Asumme 4 huoneen asunnossa, kolmioon ei kyllä ostais pitkään mahduttu kahdenkaan kanssa, kun esikon ja keskimmäisen ikäero on 5 vuotta.

Yhteistyössä