Kolmevuotias ja korkkarit :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja V
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Tuskin nuo ovat Suri Cruisen ainoat kengät, eli ehkei lapsen jalka ole sittenkään pilalla.

Eikä korkkareissa sipsuttelu tee lapsesta aikuista: ihan yhtä lapsi se on silti.

Minäkään en ymmärrä kohua. Lasten leikkeihin kuuluu leikkiä aikuista.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei yhtään surullista:
Eihän noissa edes mitään oikeaa korkoa ole. Ja täällä ainakin neiti 3v kulkee sisällä äitin korkkareilla ja ihan varmasti haluaisi tuollaiset kengät itselleen jos ne jossain näkisi. Eikä siitä rikki menisi, vaikka niillä muutaman metrin kävelisi.

Sama meillä, käveleskelee ympäri asuntoa ihan n. 10cm korkkaritkin jalassa, menis varmaan onnesta sekaisin jos ostasin tytölle tuollaiset. Aina sanoo " oisinpa mä äiti jo sun kokonen niin mullakin ois ihania kenkiä".

Täällä Englannissa on aika tavallista nähdä 6-10v tytöillä korkokenkiä "arkikenkinä", nyt syksyllä usein saappaita. Korkeimmat korot mitä noin 6-7v tytöllä olen nähny oli varmaankin noin 6 cm, eli kyllä niitä voi jo ihan oikeiksi koroiksi sanoa, koska jalka on kuitenkin ton ikäsellä vielä pienempi kuin aikuisella.

Täältä voi aika helposti löytää erilaisia korkokenkiä pienille tytöille kaupoista ja löytyyhän noita helposti myös postimyynnistä (UK/USA, Zappos.com)

Bhs-tavaratalossa oli jopa 7 cm korkeita kapeita korkoja 32 kokoisissa kengissä, niinku vaikka näissä: http://www.bhs.co.uk/mall/productpage.cfm/bhsstore/111354/226536

Noi on siis paljon korkeemmat korot kuin Suri Cruisen kuvissa olleet, eivät tosin 3-vuotiaalle olekaan sopivia vaan kai paremmin 6-7 vuotiaalle. Pienet koot oli kyllä monista loppu tuolta kaupasta, eli varmaan menny kaupaksikin. Vastaavia korkoja löytyi myös ton saman kaupan tyttöjen talvinilkkureissa.

eihän nuo olleet edes mitkään korkkarit. ja sitä paitti mun 3vee tyttö käyttäisi noita aivan onnessaann ja varmaan haluis nukkuakin nuo jalassa. Ja meillä on melkein samanlaiset barbie leikkikeingät. Ja tyttöni leikkii minun kengilläni ja vaatteilla mielellään

Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:
eihän nuo olleet edes mitkään korkkarit. ja sitä paitti mun 3vee tyttö käyttäisi noita aivan onnessaann ja varmaan haluis nukkuakin nuo jalassa. Ja meillä on melkein samanlaiset barbie leikkikeingät. Ja tyttöni leikkii minun kengilläni ja vaatteilla mielellään

Meilläkin on kyllä sandaalit 3-vuotiaalla, joissa on pieni korko. Mun mielestäni siinä ei ole mitään pahaa kunhan ne ei ole ainoat ja jatkuvasti käytössä olevat kengät.

Yhteistyössä