Mun mielestä näyttäis et lapsella ois hankala kävellä ja näin ollen tulee mieleen jalkojen virheasentojen muodostuminen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Tuskin nuo ovat Suri Cruisen ainoat kengät, eli ehkei lapsen jalka ole sittenkään pilalla.
Eikä korkkareissa sipsuttelu tee lapsesta aikuista: ihan yhtä lapsi se on silti.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Lasten leikkeihin kuuluu leikkiä aikuista.
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:jos tyttö ite halunnu korkkarit sillä toisessa kuvassa sillä on jo tennarit..
Alkuperäinen kirjoittaja Ei yhtään surullista:Eihän noissa edes mitään oikeaa korkoa ole. Ja täällä ainakin neiti 3v kulkee sisällä äitin korkkareilla ja ihan varmasti haluaisi tuollaiset kengät itselleen jos ne jossain näkisi. Eikä siitä rikki menisi, vaikka niillä muutaman metrin kävelisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:eihän nuo olleet edes mitkään korkkarit. ja sitä paitti mun 3vee tyttö käyttäisi noita aivan onnessaann ja varmaan haluis nukkuakin nuo jalassa. Ja meillä on melkein samanlaiset barbie leikkikeingät. Ja tyttöni leikkii minun kengilläni ja vaatteilla mielellään