Kolmevuotias ja korkkarit :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja V
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja V:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1733243

Surullista, miksi lapsen ei anneta olla lapsi.. :(

Voihan tuo olla että tyttö ite kinunnut korkkareita, kun äitikin aina käyttää..

Huomasitteko muuten, että myöhemmin samalta shoppailureissulta otetussa kuvassa on lättäpohjaiset tennarit jalassa?

En usko, että tytön ei annettaisi olla lapsi. Luultavasti hän itse haluaa matkia äitiä silloin tällöin..

article-1215037-068877BE000005DC-920_224x511.jpg

Surullista. Menee lapsen jalat pilalle. :( :|

Eihän noissa edes mitään oikeaa korkoa ole. Ja täällä ainakin neiti 3v kulkee sisällä äitin korkkareilla ja ihan varmasti haluaisi tuollaiset kengät itselleen jos ne jossain näkisi. Eikä siitä rikki menisi, vaikka niillä muutaman metrin kävelisi.

Alkuperäinen kirjoittaja mina:
Alkuperäinen kirjoittaja V:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1733243

Surullista, miksi lapsen ei anneta olla lapsi.. :(

Voihan tuo olla että tyttö ite kinunnut korkkareita, kun äitikin aina käyttää..

Huomasitteko muuten, että myöhemmin samalta shoppailureissulta otetussa kuvassa on lättäpohjaiset tennarit jalassa?

En usko, että tytön ei annettaisi olla lapsi. Luultavasti hän itse haluaa matkia äitiä silloin tällöin..

joo niin mäkin katsoin että sit oli vaihdettu lenkkarit jalkaan. kyllä meidänki tyttö saa prisessakorkkiksilla mennä välillä. huuuu mite kamalaa

Mulle tuli ekana mieleen että kotona on käyty tahtojen taisto siitä mitä pieni prinsessa saa jalkaansa laittaa ja äiti on luvannut että saat kävellä vähän aikaa korkokengillä mutta myöhemmin vaihdetaan kyllä tennarit. Paha mennä arvostelemaan kun ei tiedä tilannetta.

Mä ostin hiljattain tytölle "korkkarit" ulkomailta. Tulevat käyttöön ensi kesänä kun isot häät. Tyttö sillon reilu 4v. Kengät todella kauniit valkoiset nahkaiset joissa ruusu. Korko n. sentin, tukevahko, ei piikki. Ja nilkan ympäri menee hihna. En ole sellasia koskaan Suomessa edes nähnyt.

Pöhköä...mutta tuskin tuo SUri kovin pitkään noilla popoill akäveli, kun seuraavissa kuvissa olikin jo tossut jalassa. Itse tosin antaisin lapsen leikkiä naisen vaatteilla ja kamppeilla vain kotona, en kaupungilla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä ostin hiljattain tytölle "korkkarit" ulkomailta. Tulevat käyttöön ensi kesänä kun isot häät. Tyttö sillon reilu 4v. Kengät todella kauniit valkoiset nahkaiset joissa ruusu. Korko n. sentin, tukevahko, ei piikki. Ja nilkan ympäri menee hihna. En ole sellasia koskaan Suomessa edes nähnyt.

Meidän 4veellä on vastaavanlaiset, Pippi-merkkiset eli suomesta ostetut ihan. Tukevan oloiset jne jne mutta eipä jaksanut likka kauaa pitää niitä. Onneksi otin toiset kengät mukaan juhliin juuri sen takia, koska epäilin ettei ne ole kivat pienen jalassa.

Mulle tuli ekana mieleen että kotona on käyty tahtojen taisto siitä mitä pieni prinsessa saa jalkaansa laittaa ja äiti on luvannut että saat kävellä vähän aikaa korkokengillä mutta myöhemmin vaihdetaan kyllä tennarit. Paha mennä arvostelemaan kun ei tiedä tilannetta.

Näimpä. En kyl ihan jonkun lööppikuvan perusteella menis väittämään, ettei lapsen anneta olla lapsi. Mun mielestä kun prinssessa ikäinen saa hömpötellä hepeneissä kauppungilla on kyse nimenomaan siitä että lapsi saa olla lapsi.

Kyllä meidän samanikänen neiti olis onnesta soikeena tollasista prinsessakengistä! Ei niitä kokoaikaa käytettäs vaan joskus hienosteltais ja kotona leikeissä myös. Nyt onkin jo sellaset muoviset tossut joissa on kimalletta ja sellasta pörröhöyhentä siinä nokassa hiukan on kantaa kanssa, niillä leikitään rinsessaa ja hienoa neitiä käsilaukun kanssa. Aika samalta näyttää tuon Surin meininki tuossa, että ei minusta mitenkään kamalaa.

Siis tollasten kuvien perusteella nyt todetaan, että ko penska pilaa jalkansa korkkareissa?

Voi kamala jos kerran on saanut kokeilla, ja tosiaan myöhemmissä kuvissa on jo littanissa kengissä. On meilläkin lapset leikkineeet joskus korkkareilla...

Kyllä noissa on liian korkea korko lapselle.
Mutta ymmärrän kyllä että leikkiessä esim. roolileikkejä, lapsella voi olla korkokengät asusteena. Tiedä sitten, kuinka kauan Suri on pitänyt noita korkkareita jalassa ja kuinka usein.

No tältä se tosiaan vaikutti! Noi "korkkarit" ja toi käsilaukku nyt näyttää sellasilta "pilipali" -kamalta, leluilta, joita ei varmastikaan tosissaan ole ostettu. Kuten tekstikin kertoi, tytölle oli vaihdettu pikapuolin tennarit jalkaan, jolla matka jatkui...

Täällä 5-vuotias sai heinäkuussa lahjaksi korkkarisandaalit. Kopsutteli niillä koko loppukesän ja käyttäisi vieläkin, jos säät sallisivat. korkoa kengissä on noin 3 senttiä. Kyllä sai kaupoilla ym katseita osakseen.. :)

Itse ajattelen, että noinkin tarkka lapsi kun tuo meiän tyttö kyllä tuntee jaloissaan, minkälaisilla kengillä on hyvä kävellä ja mitkä on huonot. Ainakaan kenkien puutteen takia tuo ei niitä korkkareita valinnut.

Ton rinnalla taitaa olla pientä kinastelut siitä, onko kuomat huonot lapsen jaloille :/ Eikä muka ole korkeat korot? Ihan takuulla on kolmevuotiaalle. Vielä hullummalta kuulostaa, että kolmevuotiasta kutsutaan toddleriksi ja sit kulkee korkkareilla.

En antaisi oman tyttöni pitää tuollaisia jalassa. On äärettömän surullista, että pienet lapset puetaan nykyisin pieniksi aikuisiksi. Miksi lapset eivät saa olla lapsia ja myös näyttää lapsilta? Eikä tuollaiset korkkarit voi kovin terveelliset olla lapsen jaloille/selälle. Mutta tämä onkin vain mun mielipiteeni.

Yhteistyössä