kolmen tytön jälkeen poika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paanus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paanus

Vieras
kävin tänään rakenne ultrassa ja täti sanoi 99% varmuudella,että lapsi olisi poika. näytti pippelin ja kiveksetkin. voikohan tuohon nyt luottaa? kun niin monilla tuntuu menneen veikkaukset pieleen.olishan se mielenkiitoista hoitaa poikaakin välillä ja siskotkin odottaa innolla poikaa :heart: yhtä rakas se tyttökin olisi tottakai :heart: mutta onko teillä kokemuksia ultraveikkauksista? kaikista kolmesta tytöstä mulle on aiemmin sanottu ultrissa että ovat tyttöjä. tää raskauskin on ollut oireineen ihan 100% erilainen kuin ennen. hyvää odotusta kaikille!

meille tulossa kai 3 tyttö ja ovat kyllä tähän mennessä veikanneet oikein... saa nährä sit nyt miten veikkaukset menee mut uskon kyllä veikkaus on oikein ku 4 eri lääkäriä on sanonut että tytsy tulee niin eiköhän se näin ole :heart:

Mulla esikoinen on tyttö ja tytöksi ultrassakin veikattiin. Tänään selvisi ultrassa, että tyttö on tämä toinenkin. Itsekin olin satavarma, että tyttöä ootan taas, koska aivan samat oireet on olleet tässäkin raskaudessa. =)

Yhteistyössä