Kolmen tähden koti-Blogi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "myy"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"myy"

Vieras
Kiitos vaan sinulle,joka siitä tein aloituksen pari päivää sitten...nyt me jotka siihen ihastuttiin ei päästä sitä lukemaan.Pitkästä aikaa olisi ollut äärettömän kaunis ja hyviä ideoita pursuava blogi...Onko kellään mitään tietoa onko mitään mahdollisuutta(ja miten)päästä lukijaksi tähän blogiin enää ?

Mä ehdin nopeasti vilasemaan googlesta pari huonetta, ja siellä oli tosi paljon kivoja juttuja. Juu, olihan siellä niitä ketjussa kiisteltyjä tähtiäkin (ketju tosin suljettiin ennen kuin sitä ehdin kokonaan lukeakaan, mutta ehkä vaan hyvä niin), mutta oli jotain ihan muuta kun mitä haukkujien perusteella kuvittelin. Enimmäkseen siellä oli mun mielestä ihania juttuja.

Harmi ettet pääse lukemaan.

Mäkin kävin silloin uteliaisuutani vilkaisemassa sitä,että mitä siellä on liikaa,mutta se oli niin ihana ja jäi harmittamaan,että en kerennyt kuin muutaman sivun verran katsomaan,kun oli kiirusta ja eilen yritin mennä uudelleen niin SNIF :(( harmittaa ihan vietävästi !!!

No, ole hyvä vaan. En kyllä arvannut että juuri tästä nousisi niin helvetinmoinen haloo :D Ja onhan noita sisustusblogeja netissä miljoonasti, siitä vaan etsimään.

[QUOTE="vieras";24994541]No, ole hyvä vaan. En kyllä arvannut että juuri tästä nousisi niin helvetinmoinen haloo :D Ja onhan noita sisustusblogeja netissä miljoonasti, siitä vaan etsimään.[/QUOTE]

Mun mielestä se nyt ei ollut suoranaisesti mitenkään sun syy että se ketju suljettiin. Ja itse en olis edes koskaan kuullutkaan tuosta blogista jos et olisi sitä täällä tuonut esille, eikä varmaan moni muukaan.

Onhan noita blogeja...

Yhteistyössä