Kolmen ralli ja lisää tulossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiehtova nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiehtova nainen

Vieras
Minulle on sattunut kolmen miehen loukku vaikka olen raskaana.En saa vaan mitään suhdetta katkeamaan ja pakko olisi kun pian lähden synnyttämään. Mieheeni en ole rakastunut, mutta ei hän mikään ikävä ihminen ole. Naapurini on se rakastettava olento ja siellä käyn kun vaimo on sairaalassa päivystäjänä. Lääkäri-ihminen. Kolmas on sivukyliltä, varsinainen sonni. On mahdoton tapaus sängyssä. Sitä ei meinaa voida jättää. Jos tarvitsee hyvää seksiä, se on siinä. Naapurin ihailu imartelee ja aviomies maksaa laskut. Ei minulla varsinaista hätää ole, mutta miten opin elämään yhden miehn kanssa?
Olin jo aika isomahainen kun tulin junalla kursseilta ja Hämeenlinnan kohdalla olisi työ ollut taattu. Mies oli mukiinmenevä ja lompsakaan ei mikään kärpäslätkä ollut. No onneksi annoin käyntikorttini, et jos myöhemmin tulisi mieleen. Tarkoitan, jos joku näistä jättää. Olen niin kiintynyt kolmeen ja se tuntuu oikealta.
Älkää vain kysykö, kuka tulee synnytykseen. Kyllä se on lapseni isä.Täytyy vaan toivoa, ettei tule isoa episiotomiaa.Ei ole tässä vuosia aikaa pelataa hoppaa. Pitää mennä taas. Puhelin soi ja lat turpoo.

Älä hätäile. Kyllä se vauvan syntymä ja imetykset ja yövalvomiset jarruttavat menoasi ja haluttavuutasi. Huomaat pian että sinusta ei riitä yhdellekään miehelle, kun vauva vaatii kaiken.

Yhteistyössä