Kolmen päivän kirppismyynti: 200€ :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Voi miten mä oon tyytyväinen, aattelin et jos viikossa saan satkun niin hyvä on ja tänään olikin sit jo tuplat mistä haaveilin.
Ja viel olis päiviä jäljellä :)
Ihan pakko vaan hehkuttaa!!!

Siis myyn edelleen. Lasten ja naisten vaatteita, ja lastentarvikkeita noin ylipäätään. Tosin mitään kovinkaan kallista ei tällä kertaa ole myynnissä, siks toi summa onkin vähän yllättävän hyvä :)

ap

Ilmeisesti nyt on myös hyvä aika myydä, porukat haeskelee kevät/kesävaatteita. Taitaa paras myynti-viikko olla tulossa mulle :) Tähän asti paras on ollut 2vko 370€ ja joulun alla tein yli 400€ parista viikosta, mut vaihdoin kirppistä välissä :)
Onnea myös muiden myynteihin!

ap

Onnea hyvästä myynnistä. Mulla on sama tulos 1,5 viikon ajalta :)

Kesävaatetta varmaankin haetaan jo, mutta multa oli viikonlopun aikana mennyt myös toppapuku. Eli jotkut ostelevat jo seuraavaa kauttakin ajatellen :)

[QUOTE="vieras";23421974]Etkös sä chef myy pikkusiilissä? Siellä mäkin :)[/QUOTE]

Jeps, siellä mulla on parhaillaan loosi :)

Oletko käynyt kurkkaamassa mun blogiin...meinaan että olenkohan ostanut jotain sulta, kun olin tänään kirppiskierroksella? :D

[QUOTE="vieras";23421987]No, paljonko olet itse aikanaan tuosta myydystä kasasta vaatetta maksanut? Lasketko sitä ollenkaan? ;)[/QUOTE]

Tuskin sitä kukaan laskee. Mutta ap sai 200e enemmän, kuin mitä olisi saanut jos hän olisi lahjoittanut vaatteet pois tai heittänyt ne roskiin. Se ainakin on varmaa :)

En kyllä ymmärrä, mitä myytte ja millä hintaa! Jotain euron tuotteitahan saa olla 200, ennenkuin tuommoinen summa tulee täyteen. Eihän sille kirpputoriloosille edes mahdu noin paljon myytävää tavaraa :(.

Itse olen taas huomannut, että ihmiset eivät olisi valmis maksamaan mistään mitään. Itse kannoin juuri parin viikkoa sitten kirppikseltä kotiin mm Reiman uudenveroisen toppapuvun (20 €), ei ollut kelvannut kenellekään, lisäksi bodyjä, housuja, tunikoita, housuja, kirjoja, naisten vaatteita, kaikilla hintaa 0,10-1,5 €,,,ei kelleen kelvannut...Siistejä, tahrattomia ja silitettyjä olivat.

Oon kurkkinut sun blogia, mut mä myyn liian kallista vissiin, kun ei ole sun sormiin tarttunut ;)
Muutamia juttua näytti olevan kyl.
Mut siis mä myyn aika kovalla hinnalla niitä jotka ovat loistokunnossa (kuin uusia9 ja huonot laitan tooosi halvalla ja kalliimmat tekee kauppansa paremmin. Tosin tällä kertaa oli se huonot-osio tyhjentynyt lähes kokonaan.
Ja kyllähän tavaroihin käytetty summa niitä ostaessa on reilusti enempi kuin 200€, mut saan ainakin osan takaisin ja kuitenkin suurinosa on ollut ihan käytössä meillä. Toki jotain hutiostoksia on myynnissä ihan uutenakin, ja mä kyllä myyn ihan surutta lahjaksikin saatuja juttuja, koska miks mä niitä säilöisin jos en omia ostoksianikaan?

ap

[QUOTE="vieras";23422007]En kyllä ymmärrä, mitä myytte ja millä hintaa! Jotain euron tuotteitahan saa olla 200, ennenkuin tuommoinen summa tulee täyteen. Eihän sille kirpputoriloosille edes mahdu noin paljon myytävää tavaraa :(.

Itse olen taas huomannut, että ihmiset eivät olisi valmis maksamaan mistään mitään. Itse kannoin juuri parin viikkoa sitten kirppikseltä kotiin mm Reiman uudenveroisen toppapuvun (20 €), ei ollut kelvannut kenellekään, lisäksi bodyjä, housuja, tunikoita, housuja, kirjoja, naisten vaatteita, kaikilla hintaa 0,10-1,5 €,,,ei kelleen kelvannut...Siistejä, tahrattomia ja silitettyjä olivat.[/QUOTE]

Mulla taisi olla Reimatecci hintaan 20€...johan se on jo 10% myynnistä. Sitten oli tosiaan leluja ja kirjoja hintaan 1-6 euroa ja niistä on varmaankin kertynyt noin 40€, luulisin. Eli 30% on jo siinä.
Loput on sitten perusvaatetta. Kallein sisävaate oli muistaakseni 6€ (juhlamekko) ja edullisimmat vaatteet ovat 0,50€. Pääsääntöisesti yksittäiset vaatteet maksavat 2-3€.

[QUOTE="vieras";23422034]Oon kurkkinut sun blogia, mut mä myyn liian kallista vissiin, kun ei ole sun sormiin tarttunut ;)
Muutamia juttua näytti olevan kyl.
Mut siis mä myyn aika kovalla hinnalla niitä jotka ovat loistokunnossa (kuin uusia9 ja huonot laitan tooosi halvalla ja kalliimmat tekee kauppansa paremmin. Tosin tällä kertaa oli se huonot-osio tyhjentynyt lähes kokonaan.
Ja kyllähän tavaroihin käytetty summa niitä ostaessa on reilusti enempi kuin 200€, mut saan ainakin osan takaisin ja kuitenkin suurinosa on ollut ihan käytössä meillä. Toki jotain hutiostoksia on myynnissä ihan uutenakin, ja mä kyllä myyn ihan surutta lahjaksikin saatuja juttuja, koska miks mä niitä säilöisin jos en omia ostoksianikaan?

ap[/QUOTE]

Mulle tulee mieleen 3 loosia...yhdestä ostin jokunen päivä sitten vaatteita, mutta hän aloitti siis jo aiemmin, kuin 3 päivää sitten. Toinen loosi aloitti lauantaina ja siitä meni tänään mun nokkani edestä ihana velourtunika, joka oli kyllä vähän kalliimpi, mutta niin ihana että olisin ottanut jos vikkelämpi ei olisi ehtinyt mua ennen :D

Ja sitten vielä yksi pitkäaikaismyyjä, jolla on vähän kovemmat hinnat. Mutta hän on myynyt jo iät ja ajat, eli ei varmaan ole sun loosisi jos vasta aloitit :)

Muut loosit on mun mielestäni hintatasoltaan melko samoissa. Ja puhun nyt siis sellaisista looseista joita ketselen, eli ei poika/vauva-loosit :)

No siinä olikin silmänisku perässä, että en nyt ihan tosissani sanonut tota :D
Joo, musta siel oli kaikenkaikkiaan aina huonoa tavaraa taas myynnissä, alkuun kun myyjiä oli vähän oli tavara ihan eriluokaa. Nyt siel tuntuu olevan vaan sellasta pilalle pestyä huttua ja karmeita leluja. Mut niin se kai aina menee, kun kirppis saa nimeä ja kaikki trokarit iskeytyvät paikalle.
Joten sikseen en ihmette oman loosini tyhjenemistä, itseasiassa ostaisin ilolla siihen hintaan itsekin, koska väitän omien myyntikohteitteni kunnon olevan hyvä. Toki vanhassa nyt näkyy ettei ole uusi, mut eihän siitä uuden hintaa pidäkään pyytää.

ap

[QUOTE="vieras";23422113]No siinä olikin silmänisku perässä, että en nyt ihan tosissani sanonut tota :D
Joo, musta siel oli kaikenkaikkiaan aina huonoa tavaraa taas myynnissä, alkuun kun myyjiä oli vähän oli tavara ihan eriluokaa. Nyt siel tuntuu olevan vaan sellasta pilalle pestyä huttua ja karmeita leluja. Mut niin se kai aina menee, kun kirppis saa nimeä ja kaikki trokarit iskeytyvät paikalle.
Joten sikseen en ihmette oman loosini tyhjenemistä, itseasiassa ostaisin ilolla siihen hintaan itsekin, koska väitän omien myyntikohteitteni kunnon olevan hyvä. Toki vanhassa nyt näkyy ettei ole uusi, mut eihän siitä uuden hintaa pidäkään pyytää.

ap[/QUOTE]

Tykkään PikkuSiilistä siksi että ollaan vihdoinkin saatu nimenomaan lastentarvikekirppis. Mutta ihan tyytyväinen en kyllä ole siihen että siellä on niitä uusia tuotteita myynnissä melko monessa loosissa (mulle kirppis on pääsääntöisesti käytetyn tavaran pyörityspaikka) ja ajoittain tasokin on, mitä on.

Toisaalta ajattelen asiaa niin, että ne huonokuntoisen tavaran myyjät eivät ehkä ihan hirmuisen montaa kertaa jaksa kamojaan sinne kantaa, jos eivät saa kuin pari euroa siitä vaivasta.

Joku mamma siellä vuokrasi loosia joulun tienoolla ja pohdinkin jo että hittolainen, jos paikka täyttyy trokarimummoista (myyvät kalliita leluja, ei juuri vaatteita), mutta onneksi mummoja ei ole enempää näkynyt. Ei tainnut kauppa kannattaa.

Juu, tuli kyllä tarpeeseen lastenkirppis, vaan onhan sinnekin tullut sisustussoppea ja muuta sälää. Mut tietty täytyyhän sen pitäjän tienata siitä elantonsa. Se naisten puoli on ihan jees, järkyttävän kallista vaan vuokrata sekä-että-paikka, ottaisin vaikka joka kerta molemmat jos hinta olis vähän eri.
Musta se toppavaate-tanko on aika surullinen tätä nykyä. Kauheessa kunnossa olevia toppavaatteita ja bongasin yhdet vk-haalarit, reimat, hennonvaaleanpunaiset, kauttaaltaan siis tahritut ja hintaa 15€. Ja syksyllä ostin sielt ihan iskemättömän reiman talvipuvun 25€, hieman siis hinnoittelu apua olis jotkut vailla, siis kalliilla yritetään myydä kauhean huonkuntoisia vaatteita.

Mut oon mä sielt löytöjäkin tehnyt, varsinkin kirjoja (joita nyt ei ollut oikeastaan yhtään) leluja ja muutamia vaatteitakin. Mut leluja saa melkeen samaan hintaan uutena kun jaksaa kiertää kauppoja :)
nytkin siel oli sylvanian families paketti myynnissä, ja ihan varmasti saan sen halvemmalla kaupasta kun vaan jaksan kärkkyä...

ap

Mullakin eilen alkoi pöytä, mulla on aina ollut viikkomyynti 300-500e. Ja hinnat tosiaan 1-3e pääsääntöisesti. Eilen lähti kallein ikinä myymäni kirppistavara (Gracon travel system rattaat 15e). Harvoin on mitään yli 10e tavaraa. Mulla on ajatuksena vain päästä tavarasta eroon. Ja kyllähän sitä lähteekin, kun kassikaupalla saa sinne päivittäin kantaa lisää. Saa nähdä miten tällä viikolla

huhhei! kylläpä sait hyvin,hieno juttu!:)
mä olen saanut parhaimmillaan 6pvän myynnistä 150e :/ tiedä sitten mikä mättää milloinkin, hinnat ainakin mielestäni kohdillaan.missä kirpparilla sulla on pöytä?

Yhteistyössä