Kolmen miehen ongelma.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Minua ahdistaa. Olen jo aika pitkällä raskaana ja isästä ei ole ihan varmuutta. Kun siis oli sellainen kolmen miehen kimppa ja tulin siitä raskaaksi. En seurustele kenenkään kanssa. Joudun siis yksin synnyttämään ja kasvattamaan lapsen.

En haluaisi että läheiseni tietävät tuosta jutusta. :/ Olen sanonut lapsen isästä kyselijöille vain että oli yksi yhdenillan juttu. En kehtaa kertoa olleeni monen miehen kanssa.

Voiko isyystestiä tehdä siten ettei kukaan muu läheinen saa tietää että pelissä on ollut useampia ihmisiä? Millainen se dna-näytteenottotilaisuus oikein on? Pitääkö sinne saapua kaikkien seksissä mukana olleiden miesten yhtäaikaa?

Stressaa ihan hirveästi että onko maineeni tulevana äitinä nyt täysin menetetty? :'(

Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Ai kolmen miehen annoit vetää paljaalla? oi kuin fiksua..

Olen käyttänyt vuosia e-pillereitä. Ehkäisy oli omasta puolesta kunnossa, mutta eipä sitten toiminut. Tauteja ei miehillä ole. Olen käynyt testeissäkin. Olivat tuttuja ihmisiä ennestään.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti siveä.:
Kiva alku lapsella. EI rakkaudesta vaan silkasta irstailun tarpeesta. Oksettavaa.

On tässä nyt sellainen olo ollut ettei tee mieli hirveästi enää irstailla. Kyllä tämä sellainen opetus on ollut. :/

Kiva alku lapsella. EI rakkaudesta vaan silkasta irstailun tarpeesta. Oksettavaa.

Palaappas nyt pelle sieltä keskiajalta tähän päivään. Ihan normaalia tuollaiset seksikokeilut, jotkut jopa harrastaa niitä. Vittuuko se teille kuuluu, mitä jokainen ihminen tekee sängyssä ja kenen kanssa. Sitä paitsi ole onnellinen, että nuo miehet olivat sinkkuja. Omalla kohdalla noissa leikeissä kun eivät ole. Seksi ei todellakaan ole mikään pakkopulla oman ukon kanssa lauantaisaunan jälkeen. Seksi on myös hauskanpitoa ja mukavaa kimpassakin.

Aplle tietysti ikävä tilanne, mutta terveysasemilla voi isyyden testata jokainen silloin kun itselleen sopii.

Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:

Palaappas nyt pelle sieltä keskiajalta tähän päivään. Ihan normaalia tuollaiset seksikokeilut, jotkut jopa harrastaa niitä. Vittuuko se teille kuuluu, mitä jokainen ihminen tekee sängyssä ja kenen kanssa. Sitä paitsi ole onnellinen, että nuo miehet olivat sinkkuja. Omalla kohdalla noissa leikeissä kun eivät ole. Seksi ei todellakaan ole mikään pakkopulla oman ukon kanssa lauantaisaunan jälkeen. Seksi on myös hauskanpitoa ja mukavaa kimpassakin.

Aplle tietysti ikävä tilanne, mutta terveysasemilla voi isyyden testata jokainen silloin kun itselleen sopii.

Mutta eihän tuloksista selviä kenellekään muulle että kolme miestä käynyt testeissä? :/ Kun läheiseni ja ystäväni olettavat kyseessä olevan vain yhden miehen jonka kanssa olen ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:

Mutta eihän tuloksista selviä kenellekään muulle että kolme miestä käynyt testeissä? :/ Kun läheiseni ja ystäväni olettavat kyseessä olevan vain yhden miehen jonka kanssa olen ollut.

Haluaisin vain kaikessa hiljaisuudessa selvittää oikean isän mahdollisimman pian synnytyksen jälkeen ja unohtaa koko kimppailun mielestäni.

Mulla on kans tollanen tilanne, eukko jako itsees kaikille vastaantuleville, eli mulla on muksulla kans 3 tekijää ollu. Ei tiedä edes yhden nimeä, kaappas vaan baarireissulta kuulemma mukaansa. Isyystesti on tehty ja mun se oli. Vatsa pystyssä oli sen yhdenki "nimettömän" baarista kaverilleen raahannu, ei se kuulemma näkyny viel niin paljoo. Tosihieno meininki.

Ei tietenkään kukaan ulkopuolinen asiasta saa tietää ja eiköhän noita ole monia muitakin jotka ovat olleet samassa tilanteessa että lapsen isäehdokkaita on enemmän kuin yksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei tietenkään kukaan ulkopuolinen asiasta saa tietää ja eiköhän noita ole monia muitakin jotka ovat olleet samassa tilanteessa että lapsen isäehdokkaita on enemmän kuin yksi.

Eli mainitsen vain kaikkien isäehdokkaiden nimet maistraatissa ja heidät kutsutaan testeihin? Jokainen käy silloin kun itselle sopii?

Eli mainitsen vain kaikkien isäehdokkaiden nimet maistraatissa ja heidät kutsutaan testeihin? Jokainen käy silloin kun itselle sopii?

Mulla ei ole sen enempää kokemusta mutta varmaankin johonkin ne isäehdokkaat on ilmoitettava ja sieltä testeihin kutsutaan.Ei sieltä kuitenkaan kukaan ulkopuolinen tietoja saa eikä ne ole mitään julkista tietoa.

No ehkä maistraattia ei pidä sotkea tähän. Kerrot neuvolassa tilanteen ja lapsen synnyttyä kaikki miehet kutsutaan tietysti erikseen testiin ja tulos kerrotaan jokaiselle erikseen, kuten myös sinulle. Testejä ja tuloksia ei kuulutella kylillä, mutta asianomaiset saavat toki tietää. Miehet eivät saa tietenkään tietää toisistaan tai toisten tuloksista.

Alkuperäinen kirjoittaja sisar:

No ehkä maistraattia ei pidä sotkea tähän. Kerrot neuvolassa tilanteen ja lapsen synnyttyä kaikki miehet kutsutaan tietysti erikseen testiin ja tulos kerrotaan jokaiselle erikseen, kuten myös sinulle. Testejä ja tuloksia ei kuulutella kylillä, mutta asianomaiset saavat toki tietää. Miehet eivät saa tietenkään tietää toisistaan tai toisten tuloksista.

Voikohan tuo prosessi venyä pitkäänkin kun noin monta osapuolta? Kun läheiset tietävät että tulen vaatimaan isyystestiä niin hekin haluavat isän tietää ja en haluaisi antaa mitenkään heidän huomata että testeissä kestää sen vuoksi kauan kun useampia ehdokkaita testataan.

Toivottavasti eivät ainakaan soittaen ilmoita väliaikatiedoista ("toi ei ollut ainakaan isä") vaan ilmoittavat lopullisen tuloksen jotenkin salaisesti. Ei olisi kiva vastata esim. vanhempieni luona puhelimeen silloin.

Voikohan tuo prosessi venyä pitkäänkin kun noin monta osapuolta? Kun läheiset tietävät että tulen vaatimaan isyystestiä niin hekin haluavat isän tietää ja en haluaisi antaa mitenkään heidän huomata että testeissä kestää sen vuoksi kauan kun useampia ehdokkaita testataan.

Toivottavasti eivät ainakaan soittaen ilmoita väliaikatiedoista ("toi ei ollut ainakaan isä") vaan ilmoittavat lopullisen tuloksen jotenkin salaisesti. Ei olisi kiva vastata esim. vanhempieni luona puhelimeen silloin. [/quote]

En todellakaan osaa vastata, mutta kysy siellä kun mainitset isäehdokkaista ja kerro miten haluat sinulle asiasta ilmoitettavan. Jos miehet ilman oikeudenpäätöstä ylipäätään suostuu testiin, jos ei, siinä sitten kestääkin. Mutta jos ovat tuttuja ja kavereita, eiköhän nuo saa heti parissa päivässä verikokeeseen? Tulokset ovat varmaan viikon sisällä testeistä valmiit.

Yhteistyössä