Mä en oikein edes tiedä, oon mielestäni oikein nätti, ryppyjä, no on vaan semmoisia 'hyviä ryppyjä'
ne tekee musta hmm, ilmeikkäämmän. Pelkään että posket ja silmät tulee rupsahtamaan, äidilleni tuli semmoiset 'mopsinposket' ja 'roikkuluomet' siinä neljänkympin korvilla. Onneksi taidan olla enemmän isäni näköinen, ainakin silmistä. Huuliani kyllä tarkkailen hulluna, niihin jos tulee semmoisia 'pyllyreikäryppyjä' niin olen kyllä ajatellut senverran huijata, että käyn ne korjauttamassa pois. Ihon huomaan muuttuneen vähän erilaiseksi, ei niin kimmoisa, mutta mua vaivas näppylät johonkin melkein kolmeenkymppiin asti, joten toisaalta vaan hyvä että ees niistä on päästy. Mutta mielestäni olen ollut kauniimpi vasta joskus 25v eteenpäin, mulla oli tosi pitkään semmoinen 'pullakka lapsennaama' enkä tykänny siitä itte yhtään. Vieläkin välillä kysytään niitä papereita, vaikka olen 34v. Kun laittaudun, olen mielestäni kaunis. Joskus tosin huonostinukkuneena ja varsinkin menkka-aikaan peilistä katsoo takas kaamea vanha noita-akka, mutta onneksi se osaa noitua itsensä takaisin ihmiseksi.
Vartalo taas, no en ole ikinä ollut lihava, mut semmoinen ärsyttävä pullakka vartalosta myös, litteähkö vatsa, mutta tanakat raajat ja ensimmäiset suonikohjun alut on tullu jo joskus 13v, (meillä on suvussa tosi rumat koivet) Ystävät varoitteli mua että sit kun täyttää kolkyt, niin vatsa rupsahtaa ja alkaa pullottaa, mut tätä en oo huomannu, pikemminkin mun maha on oikein nätti ja littana, mut tää ongelma onkin hypänny sinne reisiin. ennen ne oli napakan pullakat, kun nyt ne on epätasaiset ja hötkyvät, vaikka olen samanpainoinen.
Mun mies on mua jonkinverran nuorempi, joten mietin kyllä että entäs sitten kun alan oikeasti näyttää vanhalta akalta ja se on vielä nuoren ja salskean näköinen, ääks. Mut se kyllä tsemppaa mut hyvin pitämään itseni kunnossa jatkossakin