kolme vuotiaalle lahjaksi?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
sanokaa ideoita mitä voisin laittaa kolme vuotiaalle tytölle kummi lahjaksi? Hänen äitinsäkkään ei osannut auttaa. sanoi että laita mitä haluat....
Itsellä ei ole lapsia... Millaisilla leluilla tuon ikäiset leikkivät????

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Hänellä on nuken rattaat, sänky ja syöttötuoli. Vaikeaa on!!

Entä palapelit? Legot myös meillä mieluisia. Tykkäisikö vaatteista? Meidän neiti on aina ihan innoissaan uusista vaatteista ja peilin edessä niitä sovittelee.

mulla on täs kesällä 3vuotta täyttävä tyttö nyt sylissä,ja siltä kysyin niin haluais kuulemma:
tosi tosi pienen vauvan
kirjan
kakun
pikkusen lampaan(paidassa sillä sellasen kuva nyt)

ihanat toiveet meidän neidillä,ja niin vaatimattomat :)
mut kirjoista ne ainakin tos iässä tuntuu tykkäävän tosi paljon!

Mun 3.v tykkää tästä
240669.jpg

Ja sitten on sellainen minkä voi ottaa mukaan kylpyyn! Noi on suosikkeja vauvojen lisäksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
Mun 3.v tykkää tästä
240669.jpg

Tätä on meilläkin kuolattu :) Taitaa olla kaikkien tyttöjen suosikki... Minä oon vaan niin surkee äiti, etten koskaan osta leluja paitsi synttäreille ja jouluksi... Ehkä meidän pitäis hommata tää seuraaville synttäreille....

Mun 3-v. tyttö näki lehdessä puhallettavan rantalelukrokotiilin ja sanoi että sen haluaa! Kesälelut, hiekkaämpäri yms. setit, saippuakuplajutut jne. on kivoja lahjoja.

Pelit, esim muistipeli tai lotto peli.
Meillä hittinä myös Hello Kitty ja Cars.
Saippuakuplat esim BR lelusta 2l saippuakupla-aine pullo ja joku kiva puhallin siihen. (äiti varmasti kiittää)
Koruja, muovailuvaha, värityskirja+kynät, askartelu "pakki"..
Onhan noita vaikka mitä..

Joku lautapeli vois olla kiva. Ainakin toi meijän vajaa 3v poika tykkää pelata. Hälle meinattiin hankkia sellanen ku "Haisuli vei" pelin. Sopivan haastava/helppo ton ikäselle, siinä liikutaan nappulalla pelilaudalla ja tavoitteena on saada kuuden palan palapeli valmiiksi ekana. =)

Yhteistyössä