kolme (tai useamman)lasta synnyttäneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuikelo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kuikelo

Jäsen
18.09.2004
915
0
16
Minua on alkanut mietityttämään tuo synnytysten kesto, kun kolmatta odottelen.
1. 1h 35min
2. 6h 30min

Onko todennäköisesti tiedossa nopeampi synnytys, kuin toinen? Meillä kun on hieman kaukaa tulossa lapsen vahdit, niin on alkanut pelottamaan, jollen saakkaan miestä mukaan sairaalaan. :ashamed:

mulla kesti 1.7,5h
2.2,5h
3.2,5h
4.1,5h
useinhan se sanotaan että ne aina nopeutuu mitä useampi synnytys on mutta ei se aivan niinkään ole.joka synnytys on erilainen ja ei tosiaankaan tarkoita että jos eka on ollu nopea niin että sitte muutkin olisi nopeita. :/ mullakin kolmannen jälkeen sanottiin että seuraava lapsi jos tulee niin saattaa syntyä jo vaikka kotiinkin että niin nopea voi olla se neljäs, mutta hyvin vaan ehdin minäkin sairaalaan sen neljännen synnytykseen... =)

Heissan !
itselläni kyllä joka kerta synnytys sujunut nopeammin. Ensimmäinen oli viitisen tuntia, toinen kolme ja tällä kolmannella kerralla säännölliset supistukset alkoivat 8.30 ja tyttö syntyi 9.18
Eli jos neljännen joskus saan..kyllä ajattelin varautua nopsaan synnytykseen. Tosin ainahan on mahdollista että toisinkin käy ;)
---Annastiina69---

Minulla ei ole takana kuin kaksi synnytystä, kolmatta lasta odotan. Molemmat ovat menneet yliajalle, mutta kalvojen puhkaisun jälkeen on ollut nopeaa toimintaa ( ensimmäinen 1h59min ja toinen 1h32min). Matkaa meiltä on sairaalaan reilusti 100km, joten hirvittää hieman, miten käy jos esim, lapsivesi tällä kertaa menee jo kotona...

Yhteistyössä