Kolme konservatiivien tekemää myönnytystä peruttiin jo Ranskassa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Populisti. Mielenosoitukset jatkuvat ja ovat jatkuneet 1789 lähtien. Mitä maahanmuuttoon tulee niin sekään ei ole tämänpäivän juttu. Esim Pariisissa oli jo 1980 luvulla enää vain 10% kantaranskalaisia. Kukoilla on tietyt perusasiat jotka eivät muutu.
 
vierailija
Populisti. Mielenosoitukset jatkuvat ja ovat jatkuneet 1789 lähtien. Mitä maahanmuuttoon tulee niin sekään ei ole tämänpäivän juttu. Esim Pariisissa oli jo 1980 luvulla enää vain 10% kantaranskalaisia. Kukoilla on tietyt perusasiat jotka eivät muutu.
Huvittavaa seurata tämän palstan vuorenvarmoja mielipiteitä.
Oloneuvoksena olen perehtynyt antiikin aikaan ja käynyt muutamalla ranskankielisellä luennolla puhujana syntyperäinen ranskalainen.
Minua ei hätkäytä eikä hetkauta mikään tässä maailmassa.
Huvitti aamu-uutinen Orbanin matkasta Kiinaan. Jokaisella ihmisellä on järjenjuoksunsa ja halu tehdä parhaansa. Elåmä on tahtojen taistelua.
Jatkan kohta brittisarjan katsomista. Tarkistin netistä jaksossa mainitun kirkon.
Kohta selviää seuraavassa jaksossa tekikö Frederik syrjähypyn narkiisittaren kanssa yöjuosullaan. Jossain välissä luen muutaman sivun tiiliskiven paksuista feelgood-kirjaa suomen kielellä.käännöskirjana ruotsista. Kun nälkä alkaa hiukoa, popsin omatekoista pizzaa. Suurin osa suomalaisista tekee parhaillaan työtä leipänsä eteen. Minä yhteiskunnan loisena, vapaamatkustajana, elåmåntapaintiaanina vain loikoilen ja nautin elämästäni. Miksi en ryhtynyt kirjailijaksi, toimittajaksi, valokuvaajaksi, taidemaalariksi, laulajaksi, terveysalanasiantuntijaksi, filosofiksi, maallikkosaarnaajaksi, ompelijaksi jne. Kai siksi, että, että minusta tuli äiti ja nykyinen monen lapsen isoäiti. Päiväni vierivät verkkaisesti ja tasaisesti. Ei mennyt ihana maailma ole minnekään kadonnut. Meitä höpsöjä ja elämäänsä täysin tyytyväisiä mummeja on maailma täynnä. Jaksakaa rehkiä, ja pääsette joskus vetämään lonkkaa samoin kuin me kultaisten vuosien eläjät. Jos olisin kirjoittanut tämän tekstin päiväkirjaani, eihän sitä kukaan koskaan lukisi. En minä ainakaan. Vive la belle France. Noin kilisteltiin maljoja mainitsemassani brittisarjassa.
 
vierailija
Huvittavaa seurata tämän palstan vuorenvarmoja mielipiteitä.
Oloneuvoksena olen perehtynyt antiikin aikaan ja käynyt muutamalla ranskankielisellä luennolla puhujana syntyperäinen ranskalainen.
Minua ei hätkäytä eikä hetkauta mikään tässä maailmassa.
Huvitti aamu-uutinen Orbanin matkasta Kiinaan. Jokaisella ihmisellä on järjenjuoksunsa ja halu tehdä parhaansa. Elåmä on tahtojen taistelua.
Jatkan kohta brittisarjan katsomista. Tarkistin netistä jaksossa mainitun kirkon.
Kohta selviää seuraavassa jaksossa tekikö Frederick syrjähypyn markiisittaren kanssa yöjuosullaan. Jossain välissä luen muutaman sivun tiiliskiven paksuista feelgood-kirjaa suomen kielellä käännöskirjana ruotsista. Kun nälkä alkaa hiukoa, popsin omatekoista pizzaa. Suurin osa suomalaisista tekee parhaillaan työtä leipänsä eteen. Minä yhteiskunnan loisena, vapaamatkustajana, elåmåntapaintiaanina vain loikoilen ja nautin elämästäni. Miksi en ryhtynyt kirjailijaksi, toimittajaksi, valokuvaajaksi, taidemaalariksi, laulajaksi, terveysalanasiantuntijaksi, filosofiksi, maallikkosaarnaajaksi, ompelijaksi jne. Kai siksi, että minusta tuli äiti ja nykyinen monen lapsen isoäiti. Päiväni vierivät verkkaisesti ja tasaisesti. Ei mennyt ihana maailma ole minnekään kadonnut. Meitä höpsöjä ja elämäänsä täysin tyytyväisiä mummeja on maailma täynnä. Jaksakaa rehkiä, ja pääsette joskus vetämään lonkkaa samoin kuin me kultaisten vuosien eläjät. Jos olisin kirjoittanut tämän tekstin päiväkirjaani, eihän sitä kukaan koskaan lukisi. En minä ainakaan. Vive la belle France. Noin kilisteltiin maljoja mainitsemassani brittisarjassa.
Luultavasti maan paossa oleva markiisitar vain rahoittaa maan alle rakennettavaa Lontoon metroa. Hän ei ole samanlainen itkijänainen kuin valtiovarainministerin salkkua kesälomallaan hylkivä Riikka Purra. Puheluihin pitää aina vastata ettei maassamme ala samanlainen itku ja hammastenkiristys kuin muutama kesä sitten Sannan ollessa bailaamassa ihmisten ilmoilla. Ei itikoiden ininän luulisi estävän kännykän pirinän kuulemista hämeen hitaiden mökkipitäjässä.
Ps. Korjaan kirjoitusvirheeni tarvittaessa. Asiasisältööni en tee muutoksia.
Lukemisen ymmärtämisen jätän lukijani hoteisiin.
 
vierailija
Nyt alkaa hillitön mamutus, Ukrainan tuki lakkautetaan ja Ranska eroaa Natosta.
”Emme tule tekemään yhteistyötä [presidentti Emmanuel Macronin] Yhdessä-liittouman kanssa, varsinkaan, kun olemme taistelleet heidän epäonnistumisiaan vastaan seitsemän vuotta.”

NFP on muun muassa suunnitellut peruvansa edellisen hallituksen eläkeiän noston sekä muuttavansa lakeja työttömyysturvaan liittyen.
 

Yhteistyössä