Kolme eläköön-huutoa koulupuvuille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Monen monta kertaa olen kantani tasta asiasta taalla ilmaissut - mutta menkoon viela kerran. RAKASTAN KOULUPUKUJA!!! Ne ovat kivan nakoiset, helppohoitoiset, ei koskaan tartte taistella siita mita laitetaan aamulla paalle, ja pitkan paalle meilla ainakin koulupuvut tulee paljon halvemmiksi kuin tavalliset vaatteet. Eika meilla ainakaan tunnu kellaan olevat identiteetti hakusessa siita syysta etta koulupuvuissa ovat. On minusta aika heikko syy se etta lapsi 'ei saa olla oma itsensa' jos on koulupuvussa.

Vaihtoehtoja on meilla puvussa monta:

Tytoilla: Siniset tai beiget pitkat housut (plus vyo jos on vyolenkit); Beige hame; tumman sininen, punainen tai valkoinen pikee paita (pitka tai lyhyt hihainen); ruudullinen mekko; villatakit joko tumman sinista tai punaista

Pojilla: siniset tai beiget housut tai shortsit (plus vyo); tumman sininen, punainen tai valkoinen pikee-paita (pitkat hihat tai lyhyet).

Moikkaan ja peesaan tata, lahinna sita miten ihanaa on ,ettei joka aamu ole tappelua siita mita puetaan taas tanaan paalle. :wave:

Suomessa vaan pitäisi olla paksumpia vaatteita talveksi tai takeilla sitten kerskailtaisiin. Irlannissa ainakin koulupuvut olivat n. 100-200e ja niitä pitää olla kaksi ja siihen sukat/sukkahousut sekä kengät päälle. Sitten liikuntavaatteet erikseen. Tytöillä vaihtoehtona oli vain hame/mekko ja raukat palelivat siellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Moikkaan ja peesaan tata, lahinna sita miten ihanaa on ,ettei joka aamu ole tappelua siita mita puetaan taas tanaan paalle. :wave:

:wave: :wave: Luinko oikein??? Maratoni??? Nostan hattua sulle!!! =)

en mina vaan mies juoksee. Minusta on hullun touhua mutta huvinsa kullakin. Ekan maratonin on juossut-90 l alkupuolella. Nykyaan vuositahti on 2-3 kpl

en mina vaan mies juoksee. Minusta on hullun touhua mutta huvinsa kullakin. Ekan maratonin on juossut-90 l alkupuolella. Nykyaan vuositahti on 2-3 kpl

Wow - ei se sitten koita varvata sinua juoksukaveriksi? Mun kaveri juoksi juuri San Franciscossa rintasyovan hyvaksi maratonin, ja minulla alkaa vahan kutkutella ajatus etta olishan se kiva ainakin kerran elamassaan tuollainen saavutus saada aikaseksi. Jostain vain pitais loytaa sita treenaus aikaa,,,, ai miten nii tekosyy?? :D

Wow - ei se sitten koita varvata sinua juoksukaveriksi? Mun kaveri juoksi juuri San Franciscossa rintasyovan hyvaksi maratonin, ja minulla alkaa vahan kutkutella ajatus etta olishan se kiva ainakin kerran elamassaan tuollainen saavutus saada aikaseksi. Jostain vain pitais loytaa sita treenaus aikaa,,,, ai miten nii tekosyy?? :D

ei yrita, tietaa sen olevan turhaa. Minua ei siihen raakkiin saa. Mina tykkaan pelata tennista, uida jne...

Tana vuonna valmistautuminen mennyt todella hyvin, lukuunottamatta pari viikkoa sitten tapahtuvaa varvaan sattumista. Oli kundien kanssa pelaamassa fudista ja loi kovaa varpaansa maahan. Mies juoksee muutaman kerran myos duuniin tai takaisin. Menee se 50 min, sama aika kun autollakin ruuhka-aikaan melkein.

Voithan aloittaa 10 K tai puolikkaasta sen juoksu-urasi.

Yhteistyössä