Kolmatta odottavia syksylle 2011?

Hei!

Olen kohta 27 vuotias kahden pienen äiti ja plussasin tänään. Ajatukset hurjan sekaisin, mutta kai tää yllärivauvan odotus tästä, jos nyt vauvaksi asti jaksaa edes kasvaa, sitä kun ei koskaan tiedä.
Lähinnä kyselisin, että onko muita samassa tilanteessa olevia henkiseksi tueksi? Meillä lasketun ajan aikoihin esikoinen on juuri täyttänyt 3 v ja kuopus on rapiat puolitoista... Hirvittää jo ajatus kolmesta pienestä, vaikka olen innoissanikin...
 
Moikka!

Täällä kohtalotoveri :) Masussa kasvaa yllätysvauva. Esikoinen on nyt 3,5v ja kakkonen 2v ja la 24.8.2011. Omatkin ajatukset on aikalailla vielä sekasin ja raskaus vielä alussa...Mutta olisi kiva saada jakaa ajatuksia kohtalotoverin kanssa :)
 
Hellou,
täällä kans kolmatta odotellaan syyskuun tienoille =) esikoinen 3,5 vuotta ja nykyinen kuopus 1v4kk joten aika saman ikäisiä kuin teillä! Hirveesti jännittää täällä myös, vaikka nyt jo kolmannen kohdalla ei ehkä ihan niin yhtä oudot fiilikset kuin ekojen kanssa =)
Niin siis tänään plussasin, joten melko tuore tapaus ;)
 
Viimeksi muokattu:
Hei!
Ajatukset pyörii ympyrää ja pelottaa mutta silti jotenki onnellinen. Imetys ei ole ehkäisy keino ja kerrastakin voi tärpätä joten tässä sitä ollaan. Laskettu aika on joskus lokakuussa (selviää tarkemmin loppu viikosta kun ei ole viimeisiä kuukautisia ollu mistä tietäisi tarkan ajan kohdan) esikoinen olisi silloin 3v4kk ja nykyinen kuopus 1v4kk. Tosiaan ylläri vauva eikä ollut suunnitelmissa kolmatta näin pian mutta tulossa jo. Ajatukset meni aika sekaisin ku testin tein ja se plussaa näytti (mitä ihmettä? miten pitkällä? kääk!!! mitä mä nyt teen? ja hui!!!) Lähipiirissä ei ole ketään kellä olisi kolme pientä lasta ni kokemukset ovat enempi ku tervetulleita.. miten kolmen lapsen kanssa jaksaa ja pärjää?
 

Yhteistyössä