***KOLMATTA ODOTTAVAT***

Tervehdys kaikille kolmatta lasta odottaville! =)

Niin kaipaisin kuulla muiden kolmatta lasta odottavien kuulumisia ja vointeja ja elämäntilanteita, että päätimpä aloittaa tämmöisen ketjun! ...kun tuolla kuumeilijoiden puolella oli se kolmosesta haaveilijoiden ketju, niin jospa saisi tänne taas koottua kanssasisarten kuulumisia!! :wave:

Miten ootte jaksaneet kolmatta odotellessa ja kahta lasta hoidellessa? Miten on teiän raskaudet menneet tähän asti?

Täällä ollaan menossa rv26:lla ja kotona hoitelen lapsia, isompi käy päiväkodissa kolmesti viikossa 5h per päivä. Kovaa tohinaa on ollu lasten kanssa (toinen siis 4v ja toinen 2v) ja tää mamma on välillä ollut ihan kuittina! Mies kun tulee töistä monesti vasta 7-8 aikaan illalla, ja kuuden aikoihin oon jo sohvan pohjalla makaamassa, lapset juoksee ympäri taloa riehuen ja kinastellen...

Painoa on tullut mukavasti lisää, kun oon kekkassut, että syömällä herkkuja (nyt kakut ja keksit ovat in, suklaan himosta on päästy yli vaivalla) saa lisää energiaa ja jaksamista ennen ku mies tulee kotiin (niin ja sitte päiväuniaikaan on niin kiva lysähtää sohvalle parin keksin kanssa lepäilemään ja niitä lisäenergioita tankkaamaan...).

Muiden kolmosta odottelevien kuulumisia odotellen,

Tassutin

täälläki 3 ootellaan toisin iiihan alku metreillä eli + tuli vkl...

viel o jaksanu ihan hyvin (yllärikö?!?) no ei

mut joo jos jottai jäi nii...ai nii nuo lapset on 5 ja 2 wee eli näin

siis jos jottai ni kysellä saapi :hug: voimia Tassutin

hei!

täällä odotellaan kans kolmatta. ihan ok on menny tää alku. pahoinvointia, välillä tosi rajuakin, mut muuten ei pahempaa. väsymys on jo onneks kaikonnu. alkupuolella viel mut kun pääsis puoleen väliin niin eiköhän se siitä.

eli viikkoja ois tasan 15.

Heippa!
Meille kans kolmas lapsi tulossa ihan jo lähiaikoina nyt menossa rv 37+2 . La on 9.2.
Kaksi poikaa löytyy ennestään toinen täyttää ihan just 5 vuotta ja toinen on 1½v. Kolmaskin tulokas on poika eli meillä tätä vilinää ja vilskettä riittää jatkossakin!
Molemmat pojat on nyt kotona olen kotihoidontuella niitä hoitelemassa kun tuo pienempikin on vielä niin pieni!
Alussa oli kyllä aika rankkaa kun olis kovasti väsyttänyt ja päiväunille ei päässyt useinkaan, nyt lopussa alkaa taas tehdä päiväunia mieli kun yötkin tulee huonosti nukuttua, lisäksi tuo pienempi on alkanut yöllä unissaan huutelemman äitiä.
Onneks ei ole tässä raskaudessa ollut hirveitä liitoskipuja niinkuin tuossa edellisessä, pystynyt aika normaalisti touhuamaan.
Isompi poika kovasti jo odottaa vauvaa ja kyselee siitä, pienemmälle tulee sit iso yllätys kun ymmärtää asian :whistle:

Tässä myös yksi kolmatta odottava. rv34+5. Esikko on pian 15v, mopoa odottava reipas nuori mies ja tuo tuleva keskimmäinen keväällä 12v neitokainen.
Mulla siis helppoa ollut, kun sekä isäntä ja lapset passaa mamaa... :D
Saan nukkua, kun nukuttaa ja nää osaa kaikki kokkaillakin.
Etuoikeutetuksi tuntee itsensä. Kun lueskelee muiden juttuja joilla pieniä muksuja.
No leikkikaveriksi siis näistä ei ehkä ole. Mutta epäilen, että syliä ja hoivaa saa pienokainen koko perheeltä yllin kyllin. =)
Kuuntelin isännän ja tytön juttuja, kun olivat molemmat huolissaan, että osaavatko hoitaa ja molemmat oli sitä mieltä, että MUNKIN sit täytyy saada hoitaa vauvaa, kun mä olen sen ISOSISKO ja toinen vastaa et joo kyl munkin, kun olen sen ISÄ.... :LOL: Meille siis tulossa se kuuluisa yhteinen ja nämä kaksi murkku ja melkein murkku yhdistelmä on mun aikaisempia... Miehellä ei ole omia ennestään.
Tuo poika sano äsken, että sillä on hirvee STRESSI... Olin sitten ihan et no?!? Sano, että se mopokortti ja mopon osto ja vielä se rippikoulukin!! Mä lisäsin, että nii ja pikkuveliki tulossa, et on sulla kyl nyt ihan liian kanssa. (Oikeesti) Tää katso mua vähä hitaasti ja sano, et miten se pikkuveli mua muka stressaa, sehän on VAUVA. =) Ihana oli kuulla nuin. :heart:

Aiku kivaa, kun heti löyty samassa tilanteessa olevia näinkin pian!! =)

ihaa-79, hirmusti onnea plussasta! :flower: Sulla taitaa olla sitten lokakuun vauva tulossa, jos oikein laskin?

päärynärouva, sun nimimerkin muistankin tuolta kuumeilijoiden puolelta! Paljon tsemppejä pahoinvoinnin kestämiseen, pian se helpottaa ja alkaa se mukava raskauden keskivaihe!

karvatonkoira, sulla onkin viimeiset metrit menossa! Jänskättääkö jo synnytys? Täälläkin kolmas tulokas on poika ja kakkonen myös poika. Saa nähdä millaista on meno myöhemmin näien kahen miekkosen keskenäisissä leikeissä verrattuna nyt tytön ja pojan yhteisiin leikkeihin!!

Seranzu, ihanat nuoret seuralaiset sulla siellä! Ja toi stressihomma oli aika hauska!! :LOL:
Oispa itelläkin stressinaiheet samanlaisia!! =)

Kovasti jo oottelen, että tuo masun asukki jo syntyisi, ei jaksaisi odotella huhtikuun loppuun asti! Aikamoista kärsimättömyyttä tää raskaus on ollut täynnä!
Kävimpä tuossa suihkussa juuri ja ihmettelin jo nyt jättimäiseltä tuntuvaa masuani, ja ei millään löytynyt sitä ruskeaa viivaa (mikä linea negra se nyt olikaan) navan yläpuolelta eikä alapuolelta!! :eek: Edellisissä raskauksissa se oli niin selvänä ja tummana näkyvissä, ja nyt ei mitään?!! No eipä tuo haittaa! :D Eikä oo raskausarpiakaan ilmestynyt! jeeeee!!! :D

Nyt pakko mennä nukkumaan, muuten huomisesta ei tuu yhtikäs mitään!

T: Tassutin

Tassutin kiitos kiitos syys kuussa pitäs tulla...mulla kierrot vähä sekaste ollu...toisn voi olla et tulee jo aijemminki poika synty 2 päivää ennen ja tyttö 2 viikkoo ennen toivon et tää ei oo 2 kk ennen mukavia odotus hetkiä kaikille :hug:

kolmatta odotellaan.. rv nyt 13+6 ja lasten iät on 4,5v ja kohta 7kk

Väsymys on jotain aivan kamalaa..pahaaoloa ei oo mutta väsymys vie voiton kaikessa. tuli viel hommattua koiranpentu ennen ku tiedettiin raskaudesta ja senki takia oon tosi väsyny.

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
kolmatta odotellaan.. rv nyt 13+6 ja lasten iät on 4,5v ja kohta 7kk

Väsymys on jotain aivan kamalaa..pahaaoloa ei oo mutta väsymys vie voiton kaikessa. tuli viel hommattua koiranpentu ennen ku tiedettiin raskaudesta ja senki takia oon tosi väsyny.
*voimahaliii* raskasta varmasti on :flower:

Tassutin tuosta synnytyksen jännittämisestä, itseasiassa jännittää näköjään aina enempi kun tietää mitä on tulossa. Ekaa ei juurikaan osannut jännittää, toista jo tiesi mitä tulee ja jännitti jo hieman silloinkin, mutta nyt tää kolmas laittaa jännittämään vielä enemmän! :eek:

Sit kun meiltä on tuota matkaa sairaalaankin lähes 100km niin tuo matka siinä kans vähän hermostuttaa. Ainut että aikasemmat synnytykset on olleet pitkiä kumpikin, mutta terkkari kyllä arveli tämän tulevan hieman nopeammin kun ei ole kuin 1½ vuotta edellisestä kerrasta!

Sit pitää nuo pojat viedä ennen sairaalaan lähtöä mummolle ja papalle hoitoon 15 km päähän paitsi jos yöllä lähdetään niin sitten pappa tulee meille!
Kaikille kassit pakattuina jo valmiina, lähtöä vaan odotellessa!

Moi =) ja kiva tassutin kun aloitit ketjun kolmatta odottaville !

Täällä myös kolmas tuloillaan, laskettu aika 1.7 ja nyt meneillään rv 17+1. Meillä ennestään tytöt kohta 4v. (02/05) ja toinen tyllerö kohta 10 kk (04/08) . Raskaus on edennyt ihan hyvin, lukuunottamatta kauheata väsymystä ja huimausta, johtuen hyvin matalista verenpaineista. Välillä tuntui raskaalta tämä pikkuisten kanssa touhuilu, varsinkin pahimman väsymyksen aikaan ja kun nuorimmaisen ensimmäiset hampaat puhkesivat niin sitä valvottiin sitten yöt ja päivät putkeen. Mies on kyllä ollut suurena apuna ja tukena! Vaikka päivät töissä onkin niin illalla ottaa aika paljon vastuuta lapsista ja kotitöistä niin olen saanut levättyä.

Nyt pitää lähteä viemään esikkoa muskariin ja itse mennä kauppaan! Onnea odotukseen kaikille ja voimia synnytykseen niille joilla tuo h-hetki jo aika lähellä!

-katta2-

Päiviä!

...tietenkinhän siinä niin kävi, että sain unta eilen yöllä vasta 3 aikaan kun vielä 12 aikaan yöllä täällä netissä hilluin... ja nyt väsyttää... päikkärit saisi otettua, kun isompi lapsi on tarhassa ja pienempi on nukkumassa, mutta kun ei millään malta, kun on pieni hetki omaa aikaa... :whistle:

Synnytystä ja arkea vauvan syntymän jälkeen on tullut mietittyä viime aikoina. Jotenkin on semmonen olo tai pelko, että vauva syntyisi ennen aikojaan. Mistä lie tämmösen oon keksiny. Onneksi on ens viikolla se raskauden puolivälin lääkärintarkastus, niin saa tietää onko kaikki hyvin! Ainakin vauva on joka päivä hirmusti jumpannut masussa! Eli aktiivisuutta riittää masun puolella!
Sitte oon miettiny, että kuinkakohan nopeesti tää kolmas meinaa syntyä, kun tokassa synnytyksessä meni vähän alle 3 tuntia, ekassa 8h. Ja imettämistä oon miettiny. Kun tää ainakin näillä näkymillä jää viimeiseksi lapseksi, niin toivon hirmusti, että imetys lähtisi hyvin käyntiin ja saisi imettää normaalisti ainakin sen vuoden ajan. Kun olisi niin ihanaa imettää, ja jos se ei jostain syystä onnistuisi niin harmittaisi kovasti! Kun sitten ei ehkä enää koskaan tule imetettyä enää pientä vauvaa... :| Ihme pelkoja mulla...

Sillain positiivinen olo on tulevasta, kun vauva syntyy ennen kesää, niin on varmasti ihan helppoa toimia kolmen lapsen kanssa kesäaikaan ja touhuskella kaikenlaista. Ja semmonen olo, että kaikki tulee menemään ihan hyvin isomman lapsikatraan kanssa! Väsymykseenkin on tottunut, kun nuo kaksi heräilee öisin usein, kömpii väliin, huutelee kun pelottaa varjot huoneessa, + ite heräilee pari kertaa pisulle. Ja se vauva-ajan väsymys on tuttuna juttuna tuolla takaraivossa odottelemassa, ettei se ole mitään uutta ja erikoista. Eli siitä väsymyksestä ja yöheräilystäkään ei ole mitään peikkoja mielessä häiritsemässä.

Kesä- ja kevätvauvat on ihania... Mulla tyttö syntyi toukokuun lopussa ja tuli tosi lämmin kesä.
Ei tarvittu kun vaippa laittaa ja body kun oltiin liikkeellä missä vaan.

Mä luulen, että tipunkin kovaa ja korkealta tän lasten pitkän ikäeron vuoksi. Kun mua ei ole herättäny vauvat eikä pikkulapset enää vuosiin... :)
Nyt vähä jo esimakua kun tuo nukkuminen on niin hankalaa ollut. :whistle:
Toisaalta voin sit olla vauvan kans samassa rytmissä... Nää antaa mun kyllä nukkua päiväunia jos haluan. On ihanaa olla pois työelämästä, kun kuitenkin 10v tuli töissä välillä oltua. Oli siinäkin sopeutuminen, jäädä kotiin joulukuussa... Oli ihan hirveän huono omatunto duunien takia, he ja ihan syyttä. Mutta jotenki sellainen olo, että lintsaan vaan himas.
On tää ollu kyllä ihanaa noille isommillekin, kun äippä on kotona, kun tulevat koulusta ja joka päivä on ihan omatekemää ruokaa ja äiti jopa tekee taas sämpylöit jne. Aamulla en ole kyllä noussu niiden kanssa. Minä kun menen töihin niin aikaisin, että en ole täällä ennenkään ollu. Omatoimisia isoja olleet jo monta monta vuotta.
Voikaa hyvin kaikki :)

kolmas on juu tulossa. rv 32+ ja la 24.3. Ylläri oli. en oikein vieläkään ole valmis tähän vauvaan, mut ei sille nyt minkään mahda. tytöt 5 ja 2v. Pelottaa aika paljon arki ja oon taas nautiskellu kuopuksen kehoityksestä ja ja touhuista, ni harmittaa kun vauva tulee viemään paljon huomiotakin. Toisaalta harmittaa tämmöiset ajatukset ymym... Hetkittäin tuntuu ihan mukavaltakin, mutta pelottaa. Mies mulla on ihana ja suureksi avuksi, mutta ei se vauvaa öisin imetä ja oon ekaa 3kk äippälomalla.
Esikoinen odottelee vauvaa jo innolla, onneks ees joku. Nii ja mun vanhemmat =) .

Jaksuja. ja onhan sitä muutkin selvinneet 3 kanssa.

Moikka!

Täällä kans kolmas tulossa, ens viikolla käynnistys :D

Raskaus aika on menny huonommin entä edelliset, ensin meni selkä, sit alkoi supistelee ja loppuajan on vaivannu hillittömät liitoskivut!

Lasten kans touhuaminen on ollu melkoisen tukalaa mitä isommaksi maha on kasvanu... Esim. ulos pukeminen on hermoja raastavaa puuhaa...

Esikoinen on 5, kakkonen täyttää kolme ens kuun alussa. Sit meidän perheeseen kuuluu mies ja adhd-koira :)
Mies painaa kahta työtä, eli joudun paljon olemaan lasten kans yksin... Mutta uskon kyllä pärjääväni... Koiran lenkittäminen tulee olemaan ainakin pari ensimmäistä vkoa melkoista järjestelyä koska vauvaa ei voi viedä ulos...

Pikkuneiti odottaa innolla tulevaa sisarusta, samoin esikoinen. Neidin kans saa vaan olla tarkkana koska hän saataa mennä hoitamaan vauvaa omin nokkinensakin ellei vahdi!

Mutta joo, esikoinen tuli sisään niin täytyy mennä :)

Mrs O

on se kyllä ihanaa kuulla teidän ajatuksia, koska omat menee aika lailla samoissa jutuissa. se on kiva kun tietää et ei oo ainut joka miettii ja pelkää asioita etukäteen.

mulla on siis tyttö 4 ja poika 3. tyttö täyttää elokuussa 5 ja poika lokakuussa 4 eli aika vanhoja jo ovat kun vauva syntyy. (heinäkuussa) ehkä se just mietityttää kun alkaa jo nuo päikkärit jäämään pois et miten sitä sit jaksaa, mut eiköhän ain jotenkin pärjää.

[/b]tassutin mullakin on käyny monesti mielessä et tää vauva syntyy jo toukokussa, mut toivotaan kumminkin et ei vaan jaksais sinne heinäkuulle.

:hug: kaikille joilla vaikeeta ollu tää raskausaika!

Kolmatta odotellaan.Olin tuolla kuumeilijoiden puolellakin.Perhe muodostuu:avokki,hänen 2 lasta(kohta17 ja 14)yhteiset eskarilainen ja 3,5v.Yksi keskenmeno(lokakuu2007) Jouluaaton aattona saimme lahjaksi plussan testiin :D En vieläkään oikein tajua :xmas: Mulla on rv8+1.LA menkkojen ja kierron mukaan 2.9.Aika varma sectio edessä ja silloin elokuinen leijona tulossa :D Oireita melko vähän;väsymys joka alkaa katoamaan,rinnat turpeat ja arat,etova olo,päänsärky,alavatsa jomotuksia ja ylävatsakipuja...Pelko on kova!Onko sykettä vai ei...km jätti jälkensä.Ensi viikolla olisi eka neuvola.En malta odottaa np ultraa että pääsisi vapaasti nauttimaan ja voisi olla happy =) En tiedä höyryänkö liikaa mutta menin äsken ostamaan kotidopplerin.. :ashamed: heh.Jos joku haluaa lainata!! :LOL: Kierrätetään... :D no,joo. Mukavaa odotusta! :hug: :wave:

Meille olis kanssa kolmas tulossa. Meillä perheeseen kuuluu poika pian 4,5v ja tyttö pian 3,5v sekä nyt mennään rv24. Eli laskettuaika on 14.5. Meillä oli kanssa aika yllätys koko plussa, piti lapsiluvun olla täynnä jo. Mutta ihana yllätys on ollut ja kaikki jo kovasti vauvaa odotetaan. Mä oon voinut tosi hyvin tässä raskaudessa, viime raskaus oli vaivoja täynnä, mutta nyt ainakin vielä voin hyvin. Mitänyt tuo iso maha häiritsee...

Heippa kaikille!

Tässä ketjussa onkin jo monta, kellä rv. jo paljon. Meille siis tulossa kolmas myös. Laskettuaika vasta 20.8, eli rv. jotain 10 nyt tasan. Perheeseen kuuluu myös pojat 7v. ja kohta 3,5v. ja mies tietysti :D Meille piti kaksi lasta riittää, ja olinkin tämän nuorimmaisen jälkeen ,ettei yhtään enää... Oli alku hänen kanssaan niin raskasta :/ Mutta minkästeet kun vauvakuume alkoi pukkaamaan ihan väkisin päälle tuossa vuosi sitten ;)
SEn olen huomannut että nyt jännitän kaikista eniten koko raskautta. Tietää jo mitä voi tulla eteen... Voinut olen samanlailla kuin aiemminkin, eli hyvin pientä etovaa oloa ollut, mutta sekin helpottamassa. Sen sijaan olen palellut tässä raskaudessa ihan älyttömästi!! Yleensä en ole palelevaa sorttia siis. Välillä oikein ärsyttää kun kokoajan kylmä....
Np-ultra+ veriseula 3.2, sekin pelottaa....
Ja mun maha on ihan järkky iso jo!! Äitiyshousuja pystyn vaan pitämään. Että tällaista nyt alkuun....

Heips!
Täällä myös kolmatta odottava, varhaisultras selvisi, että neljäs tulee samalla kertaa=)
Miehellä ei ole ennestään lapsia, omani ovat 10v ja 7v. Kuinka sitä osaa vielä vauvoja hoitaa :eek: Itsellä ikää 32v.
Laskettuaika on 20.5. Mulla synnytykset olleet vähän etuaikaisia joten tuskin nämä kaverit laskettuunaikaan pysyy.
Odotus sujunut suhteellisen hyvin. Pahoinvointia oli tuohon rv19 asti, nyt menossa 23+1.

Kolmannessa synnytyksessä tietää jo, että missä vaiheessa tarvii kipulääkettä.

Alkuperäinen kirjoittaja Eemelin äiti:
Heips!
Täällä myös kolmatta odottava, varhaisultras selvisi, että neljäs tulee samalla kertaa=)
Miehellä ei ole ennestään lapsia, omani ovat 10v ja 7v. Kuinka sitä osaa vielä vauvoja hoitaa :eek: Itsellä ikää 32v.
Laskettuaika on 20.5. Mulla synnytykset olleet vähän etuaikaisia joten tuskin nämä kaverit laskettuunaikaan pysyy.
Odotus sujunut suhteellisen hyvin. Pahoinvointia oli tuohon rv19 asti, nyt menossa 23+1.

Kolmannessa synnytyksessä tietää jo, että missä vaiheessa tarvii kipulääkettä.
oi teille tulee oikeen suur perhe. mää näin ennen testin tekoo unen et mielle tulis kaksoset ja olin paniikissa koko unen ajan ei se painajainen ollu mut jotenki häkellyttävä pittää vaa ootella siihe ultraan asti millon se sit lie. meillä ei suvussa kummallakaan puolella ole kaksosia joten oudolta tuntuisi mutta sehän oli vaan uni =)

Eemelin äiti! Kaksoset vautsi. =)
Mä en ole nähny vauvaunia koko raskausaikana yhtään... B)
Tänään poksuu viikot 35+0 ja alkoi äitiysloma hirveän päänsäryn saattelemana. Olen nyt ottanu kaksi panadolia, ei mitään vaikutusta... Menenkin 14.00 lääkäriin, kun niin siit raskausmyrkytyksestä tohistaan.

Aika kuluu hirmuisen hitaasti. Varmasti vaikuttaa, kun oon ollut joulukuust asti sairaslomalla. Joulukuu meni vauhdilla ja tammikuun alun kyläilin jokapuolella ja touhasin vauvan vehkeiden kanssa. Nyt sitten tällä viikolla oon ollu vaan kotona ja pessy verhoja. He! Ikkunoit ei voi kun pakkast... Ja istunu pääsääntöisesti sohvalla läppärin kanssa. Mutta muutoin tää raskausaika menny hirmu vauhdilla! Lohdutukseksi malttamattomille siellä alkupuoliskolla oleville. :)

Sairaalakassi on vie pakkaamatta, mulla ei ole mitään järkevää. Meinasinkin tänään mennä ostamaan kun varmaan noit alejaki viel.. Mut en nyt sit mennykään... Vielä hankin lanoliini voidetta tisseihin ja pari tuttelipurkkia varalle kotiin. Muuta valmisteltavaa ei ole.
Olispa rahaa hirveästi... He. No eipä tule tuhlattua... Isäntä hakee itkuhälyttimen tänään.
Rintapumpun hommaan vasta jos koen sitä tarvitsevani.

Seranzu, tosiaan ihanaa jo kuvitella tulevaa kevättä ja kesää, kun ei tarvii pueskella näitä järjettömiä määriä ulkovaatteita päälle joka päivä ulos lähtiessä! Turhat raivoamiset ja puuskutukset ja hikoilut häviää eteisestä! =) Meiän esikoinen syntyi kesällä ja ai että se oli niin helppoa lähteä ulkoilemaan! =)

Samppa77, positiivisia voimia sulle! Sitten kun vauva on sylissä, varmaan huolet haihtuu ja kaikki muuttuu muutenkin konkreettisemmaksi. Itestäkin tuntuu, että vasta kumminkin sillon, kun vauva on syntynyt ja tuhisee sylissä, tajuaa vasta, että oho, meille tuli kolmas vauva. Vaikka sitä kuinka vauva potkii mahassa, valmistelee kotia vauvaa varten ja on raskaana ison mahan kanssa, vasta kun sen vauvan näkee omassa sylissä, tajuaa mitä tässä onkaan tapahtunut!! :hug:

Mrs O, Hui! Ihanaa! Tsemppiä ja onnea pian tulevaan koitokseen, ellet jo ole tosi toimissa!

Unista oli puhetta, alkuraskauden aikana oon kaikkien lasten kohdalla nähnyt hirmusti unia synnytyksestä ja imettämisestä. Ja sukupuoletkin olen niissä nähnyt ja ovat pitäneet paikkansa jokaisen kohdalla! Eli jonkinmoisia enneunia ovat tainneet olla! =) Poika on nyt tulossa ja pelkästä pojasta olen unia nähnyt, ja onneksi synnytykset ovat olleet helppoja unissa, mutta vauhdikkaita, ja vauva vaan tulee maailmaan ilman ponnistuksia itsekseen! Olisipa se sitten keväällä oikeastikin niin helppoa! :)

Irmeli09
Täällä myös kolmatta odottava. Laskettu aika olisi 13.8. eli rv 11+4 tänään. Huomenna olisi np-ultra ja odottelen sitä kuin kuuta nousevaa. Olen kyllä jo kerran käynyt ultrassa aiemminkin, mutta tuntuu että tuo huominen on jotenkin käänteentekevää. Jos kaikki on hyvin niin sitten ei tarvitse raskauttakaan enää keneltäkään salailla vaan ihan kaikki saa tietää :D .

Täällä entuudestaan kaksi poikaa 5v ja 2v. Kovasti on tuntemukset, että kolmas poika olisi tulossa. Ehkä se selviää jossakin vaiheessa, viimeistään sitten elokuussa. Etova olo on jo väistymässä, mutta jonkin verran väsymystä on välillä ilmassa. Minä olen hoitovapaalla eli täyspäiväinen (täyspäisestä en ole aina niin varma :saint: ) kotiäiti tällä hetkellä eikä tuo taida tästä hetkeen muuttua. Muuten olen jaksanut hyvin, mutta kakkosen päikkäreiden aikaan alkaa yleensä itseäkin väsyttää ihan hurjasti ja löydänkin aina silloin tällöin itseni sohvan pohjalta torkkumasta.

Kiva tällainen kolmosta odottavien pino....

Irmeli 11+4

Yhteistyössä