KOLMATTA ODOTTAVAT Kesällä 2012

Kiitokset tsempityksistä ja onnitteluista!
Tosiaan otettiin vakuutus aivan viime tingassa odotusaikana tälle vauvalle. Mies vähän mietti, että turhaa varmaan ottaa, mutta onneksi pidin pääni ja viime tipassa tytölle saatiin vakuutus. Jos ultrassa olisi jo näkynyt sydänvika, ei ehkä vakuutusta olisi enää sydämen osalta saanut? Että ehkä jotain hyvääkin, ettei ultrassa mitään näkynyt.
Joo, pienen sydänvika ei ole pahimmasta päästä, mutta leikattava vika kuitenkin. Meilläkin on molempien suvuissa reikiä sydämessä, sellaisia niin pieniä, ettei ole tarvinunut korjata. Tämän lapsen reikä tarvitsee kai korjata mutta enemmän korjausta tarvitsee läppävika. Syyskuussa on sitten sydänlääkäri, jännittää jo etukäteen.

Paljon onnea teille kolmatta vielä odottaville! Ja Sulo-Sylvialle onnittelut vauvasta!
 
Heippa mymosa! en pahemmin tällä palstalla enää käy kirjoittelemassa mutta ehkä muistat mut vielä kuumeilupuolelta..

19 kuukauden yrityksen tulos on vihdoin tiukasti kyydissä ja voi hyvin. Itse olen tosin oksennellut syyskuusta asti lähes päivittäin ja jatkan oksentelua edelleen mutta tämä on pieni hinta siitä, että viimein on vauva matkalla kotiin.

Filuurin ja moonchaserin kuulumiset kiinnostaisi ja muidenkin vanhojen tuttujen vuoden takaa kun aktiivisesti kirjoiteltiin.

Pikkuinen12 rv 13+6
 
Mun silmiin osui nimimerkki ja ajattelin, että tuo ei voi olla kukaan muu kuin Pikkuinen! =) Onneksi olkoon hurjasti, sä olet jo sitten tukevasti raskaana! :flower: Pitkäksi muodostui teidän yritys ja kivikkoiseksi tie, mutta ihanaa, että nyt sitten pulla hyvin paistumassa. :) Toivottavasti pahoinvointi hellittäisi pian.

Mä olen nyt viikolla 33+ ja hyvin on mennyt tähän asti. Alussa oli kovasti pahoinvointia, mutta sen jälkeen ei ole voinut valittaa. Kun vaan menisi loppu yhtä hyvin ja saataisiin tammikuussa terve elävä vauva kotiin. Epäusko meinaa vallata välillä, mutta se on kai normaalia. :)

Olispa tosiaan hauskaa kuulla mitä muillekin entisille aktiiveille kuuluu. Mä kirjoittelen tammikuisisa, mutta aika harvakseltaan kun ei koneesta tunnu irtoavan millään. Ehkä sitten kun ens viikolla alkaa äitiysloma. :)

Onnellista odotusta Pikkuinen! :kiss:
 

Yhteistyössä