Kolmatta Lasta 'Yrittävät' (vol. 2)

Ihanaa, ku neidit yöllä klo 01.00 olivat ruvenneet ravaa olohuoneeseen isän luokse: "vettä".. No, he olivat kuulema koko ajan ravanneet ja sit tuli minutkin ukko herättää.. Ja olin tunti sitten mennyt sänkyyn ja just saanu unen päästä kii :headwall:

Klo 2 taas sama ruljanssi..

Enpä ole väsynyt.. Enpä suotta..

Tytöt näköjään haluavat jo etukäteen minun varautua yöheräämisiin.. En mie oo aikaisemmin kärsinyt yöheräämisistä, ku ei sellasta oo ollut :whistle: . Tytöt o nukkuneet vauvana niin kiltisti. :D
 
RD se on hyvää harjoitusta se :D meilläkin jo opittiin taas (kuopus) nukkumaan läpi yön mut viime yönä jostain syystä taas halus kahen aikaan viereen tuhiseen, oon nukkunut aika kehnosti jälleen ja niskat jumissa kun toinen kainalossa roikkuu :/
 
umayya: Hyvää harjoitusta juu :D Ei siinä mitään, jos ne ei kiukutellen nousis sängyst ylös.. Ja tulisvat kiltisti kysyy ja menisvät kiltisti takas sänkyyn, mutta ei :headwall:
Täällä töissä oon sit silmät ristissä. Pitää pyytää huominenkin vapaax, jos täällä on tänäänkin yhtä hiljaista kuin eilen.. Pomo kysyi eilen haluanko pitää vapaata tällä viikolla, ni valitsin perjantain.. Mutta nyt alkaa tuntuu, että haluan huomisenkin.

Mitenkähän pomo reagoi, kun ilmoitan joskus raskaudesta.. :whistle:
 
RD mä oon miettinyt muuten monesti että mitäköhän meillä töissä meinattais jos menisin äippälomalta takasin töihin heinäkuun lopulla ja ilmottaisin melkein samantien jääväni taas uudelleen äippälomalle :LOL: :whistle: toisaalta jos niin hyvä tuuri kävis että tässä kohta puoliin tärppäis niin varmaan vois koittaa kituutella hoitovapaalle sen muutaman kk:n :whistle:
meillä muuten esikoinen saa välillä niitä kauhukohtauksia tai sitten näkee painajaisia ja rauhoittelemiseen menee hyvinkin tunti, se vasta ärsyttävää onkin :kieh: että oo onnellinen kun teillä on kiltisti nukkuvat tytöt, noin yleensä :D
 
RD kasvukivut on kanssa yks oikea vitsaus, mä oon sentäs tottunut herään yöllä kun molemmat pojat heräilee paljon, tai siis heräilivät, mut kyl sitä vois välistä nukkuukin :whistle:
jaah, kaipa se on lähetävä herättään esikoista kun kerhoileen pitäs mennä, pakkastakin on melki 10 astetta :eek: *palelee jo valmiiks*
 
umayya: En mie ees tuntenut pakkasta aamulla, kun kävelin autolle. Pomo sanoi, että oli 12 astetta pakkasta. Mie, että oli vai.. En tuntenut :LOL:

Huvitti yx päivä, kun tulin töistä ja mies oli tehnyt makaronilaatikon.. Ja söin sitä ennen kuin lähdettii käymään kaupassa.. Mies kysyi: "miltä maistui?" Mie: "ois saanut olla enemmän mausteita. Ei ollut yhtään". Mies oli: "ihan tasan tarkkaan on. Mistähän lie johtuu, kun on makuaisti lähtenyt" :whistle: Mut eix sen pitäis raskausaikana olla just toisinpäin, että on hyvä maku- ja hajuaisti? :D

Ja hyvää kerhopäivää sinne!
 
RD kiitos, kerhoilut kerhottu ja uhma pisti tällä kertaa palaamaan nopeeta kotiin :kieh:
mut jos sulla on nyt sitten just mennyt toisinpäin, että maku- ja hajuaistit kadonneet, etkös puhunut että sulla myös seesteinen olo nyt :D
 
Aurinkoista iltapäivää kaikille B)
umayya hienoa :flower:
Täällä odotellaan tätiä, mahassa vähän nippailee, vatsa tosi sekaisin :/
Kaipa se sieltä pian antaa itsestään ilmoittaa :/

Meillä Esikoinen herää öisin myös juomaan vettä, vauvana oli todella hyvä nukkumaan, mutt nyt se ollu 2 vuotta jo, että heräilee öisin :eek:
Aivan ihana ilma ulkona =)
 
Torstai 6.3.2008


aurinkomamma......................kp 3/28-32......yk. 4
Kaksonen 74...........................kp 5/29-48
tikruliini...................................kp 7/28-33......yk. 3
Neilikka77...............................kp 8/30
ritsukka..................................kp 9/26-35
Luppana.................................kp 14/26-30......yk. 2
mervi-elina..............................kp 15/34-42......yk. 2
TaikaSäde...............................kp 16/27-33......yk. 3
peppi7.....................................kp 17/28
Pamu k....................................kp 18/28...........yk. 4
hömpänpömppä.....................kp 21/26-28
Oinas74.................................kp 26/31
äippä-80................................kp 27/26-30.......yk.8 Tete........................................kp 29/28...........yk. 1
Tanjusha................................kp 34/31..........yk. 4
maitooo.................................kp 36/28-36......yk. 3
MissMaisa...............................kp 38/27
Swiss.......................................kp 43/28
Mivi.........................................kp 80/33
Riemurasia...............................kp 136/35-48
umayya...................................kp 137/28
salmiska...................................kp ??/??
MiksiSiksi..................................kp ??/??
mami-03..................................kp ??/??
huhkuu....................................kp ??/??
mymmyryy...............................kp ??/??
samppa77...............................kp ??/??
hellu77...................................kp ??/??
Nonna-79...............................kp ??/??
TMK........................................kp ??/??
daizz......................................kp ??/??
leofis......................................kp ??/??
CitrusHeights.........................kp ??/??.............yk. 2
Vanilja....................................kp ??/??


Haamuilijat






Plussanneet

Elriina
äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Liina81
Silleri
Taotao-
Onnimanni84
mutzi81
Kielo81
Kukkahattu
Tulentyttö
Red Dragon



 
jees,
kelit on mitä mainiot B) ja ulkona tulikin oltua parisen tuntia sekä ap että ip.
umayya, uhmaa on vissiin liikkellä :| meilläkin tuo esikko on keksinyt mitä hölmömpiä juttuja...ja joskus vaan ei jaksais...
mutta nyt on söty ja kaikista löytynyt vissiin se parempi mieli.
:D
---> tätä viestiä koitin laittaa tossa jossain välissä tuloksestta...
juu, hienosti menee päivitykset.
nyt vaan sit sais taas se aika lentää!

se on moro :wave: :whistle:
 

Yhteistyössä