Kolmatta Lasta 'Yrittävät' (vol. 2)

Heippa kaikille ja tervetuloa uusille ! :) En ole pariin päivään täällä ehtinytkään käydä, on ollut kaikenlaista lomatouhuilua ja muuta touhuilua... Toissa päivänä ovistesti näytti plussaa, siis molemmat viivat oliva yhtä tummii ja siitäkös innostuttiin. Pupuiltu ollaan tässä viimepäivinä aina vaan ku mahdollista eli kun lapset ovat olleet päikkäreillä tai yöunillaan. Ja nyt sit tarttis jaksaa ja malttaa odottaa kuinka tässä käy, mutta taidetaan jatkaa tota pupuilua vielä tänäkin iltana ja huomennakin, ettei vaan mikään mee ohi :whistle:
Meillä on meneillään siis 3. yrityskerta.

heippa, pitkästä aikaa....! Mun oli pakko tulla itkemään tänne :'( Meidän piti alkaa yrittämään todella tätä kolmatta lasta... Mutta.MUTTA!! Mies laittoikin peruutusvaihteenpäälle ja itseasiassa kokonaan stopin |O . Et ei hän jaksakaan ja haluakaan enää kolmatta :'( :'( Mun elämä seisahtu just siihen sillähetkellä!!! Mitä mä teen?? Haluaisn niin kovasti vielä sen yhden :snotty: Mies on ihan persiistä et muuttaa mielensä noin :kieh: :kieh: Olin jo tilannut ovis ja raskaustestejäkin kotio....

heippis! Siis nyt on miehen kanssa väännetty asiaa siitä miksi pisti sukset ristiin siitä kolmannesta? häntä huolestuttaa se jos sairastun taas masikseen ja mitten me pärjätään taloudellisesti! :/ Selitin asiaa niin hyvin kuin pystyin :whistle: Tiedän kyllä että huomaan jos masis alkaa.synn.jälkeen!!! ja että onnea ei voi aina mitata rahassa jne... et sitten eletään sen mukaan mihin rahkeet on! Ja et tiedän NIIN hyvin et HAKUISIN tän kolmannen....

Ihme tapahtui :heart: :heart: =) =) Hän suostui :wave: Perkele, et otetaan vastaan sen mitä elämä antaa jne.... Voi, ette tiedä kuinka mä itkin ja itken vieläkin :heart: :heart: Et sovittiin asia silleen et kolmas tulee jos on tullakseen :D :D ihanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Hellu: Hyvä, että saitte keskusteltua! :hug: Keskustelu aina kannattaa! Itse olen kanssa tuota mieltä, että Eletään sen mukaan, mihin rahkeet on ja onnea ei todellakaan mitata rahassa.

Tänään koulussa kuuntelin, kun luokkakaveri muille, että hän ei halua toista lasta vielä pitkään aikaa, koska kaikki suunnitelmat menee pilalle ja haluaa koulun jälkeen käydä töissäkin yms.. Joillakin on tuollaiset mielipiteet ja se heille suodaan..
Mutta äänensävy miten toinen se sanoi.. Pisti miettimään..

Mutta meille ei todellakaan raha ole tärkeintä ja otetaan niin paljon lapsia vastaan kuin meille suodaan. :heart:

Torstai 21.2.2008

mervi-elina..............................kp 1/34-42......yk. 2
TaikaSäde...............................kp 2/27-33......yk. 3
peppi7.....................................kp 3/28
Pamu k....................................kp 4/28...........yk. 4
hömpänpömppä.....................kp 7/26-28
Oinas74.................................kp 12/31
äippä-80................................kp 13/26-30.....yk. 8
Tanjusha................................kp 20/31..........yk. 4
aurinkomamma......................kp 21/29-32......yk. 3
maitooo.................................kp 22/28-36......yk. 3
MissMaisa...............................kp 24/27
Luppana.................................kp 25/28-30.....yk. 1
tikruliini...................................kp 26/28-78.....yk. 2
Red Dragon.............................kp 26/34..........yk. 8
Swiss.......................................kp 29/28
Tulentyttö................................kp 30/28-32
Kaksonen 74...........................kp 33/29-48
Mivi.........................................kp 66/33
Riemurasia...............................kp 122/35-48
umayya...................................kp 123/28
salmiska...................................kp ??/??
MiksiSiksi..................................kp ??/??
mami-03..................................kp ??/??
huhkuu....................................kp ??/??
mymmyryy...............................kp ??/??
samppa77...............................kp ??/??
hellu77...................................kp ??/??
Nonna-79...............................kp ??/??
TMK........................................kp ??/??
daizz......................................kp ??/??
leofis......................................kp ??/??
CitrusHeights.........................kp ??/??.............yk. 2
Vanilja....................................kp ??/??

Haamuilijat

Plussanneet

Elriina
äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Liina81
Silleri
Taotao-
Onnimanni84
mutzi81
Kielo81
Kukkahattu
ruujakengu

Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Hellu: Hyvä, että saitte keskusteltua! :hug: Keskustelu aina kannattaa! Itse olen kanssa tuota mieltä, että Eletään sen mukaan, mihin rahkeet on ja onnea ei todellakaan mitata rahassa.

Tänään koulussa kuuntelin, kun luokkakaveri muille, että hän ei halua toista lasta vielä pitkään aikaa, koska kaikki suunnitelmat menee pilalle ja haluaa koulun jälkeen käydä töissäkin yms.. Joillakin on tuollaiset mielipiteet ja se heille suodaan..
Mutta äänensävy miten toinen se sanoi.. Pisti miettimään..

Mutta meille ei todellakaan raha ole tärkeintä ja otetaan niin paljon lapsia vastaan kuin meille suodaan. :heart:

KiitosRed Dragon!
Tunnnustan et olin minäkin ennen tuollainen et suunnittelin elämääni ja meidän elämäämme pitkälti se mukaan et miten MUUt meistä ajattelee ja et miten ois kiva jos ois sitä ja sitä.... me asutaan suht pinel pakkakunnalla et kaikki tuntee jne... mut sanoin just miehelle et ei me voida muita ajatella kuin itseämme, et me itse määritellään Se mistäja kuinka ollaan onnellisia!! Ehkä tää ikä tekee jo asiansa, mikä on ihan hyvä sinänsä :whistle:

et näilläpuheilla rupean taas roikkumaan täällä :D

Huomenta! Ja taikasäde halit tädistä! Ja hellu-77: :hug: Sullekkin ja onneksi sait isäntäsi kanssa asiat selvitettyä!!! Juu ja samaa mieltä olen et ei rahalla onnea osteta!! Täällä on nyt st laitettu simpat matkaan ja nyt sit odotellaan et kuin käy.. joskos tuon miehen vielä sais kuitenkin tän kierron aikana kellistettyä... kun koskaan ei voi olla liian varma... Mut mä niin toivon et täs pian pääsis plussailemaan... se ois niin IHANAA! Mut ++++++ kaikille!

Jipii! Täti ryöpsähti paikalle. Eli kp 1! Voisin melkein onnitella itseäni.

Me ollaan mieheni kanssa aloitettu yhteiselo tosi nollista. Ei ollut mitään säästöjä ja kumpikin opiskeli. On ollut aikoja, että jätti menemättä esim tk-lääkärille, kun halus mieluummin ostaa ruokaa sillä rahalla. Nyt on elintaso noussut alkuajoista. Melko pihejä ollaan edelleen! Vähällä tullaan toimeen!

jee hyvä homma mervi-elina! mäkin kyllä ihan onnittelin itseäni, joten onnentoivotukset sullekin suodaan :D
vaikka eihän tää muuten niin herkkua ole...

Hellu mahtavaa!!! jännä juttu että niin se vaan on, puhuminen kannattaa aina!
ja välillä pitää purkaa, itkeä ja löytää itsensä jälleen vähän enemmän hioutuneena omaan kultaan. :heart:

nuo keskenmenot teki sen ett täällä kans todella mennään nyt sillä tulee jos tulee menolla ja toivotaan ett pysyy kyydissä!
vauvakuume on, vielä se yks olis NIIN ihana!
onneks meitä on muitakin.

palaillaan.

RD: Voit poistaa mut väliaikaisesti listasta. Kun en näköjään ehdi päivitellä. Yritys on kuitenkin kokoajan päällänsä, enemmän tai vähemmän...
Listaudun sitten taasen kun työkuviot tasaantuneet :wave:

Kaikille hirrrrmuisesti plussia+++++

Tämä ei nyt kuulu oikeastaan mihinkään täällä puhuttuun asiaan, mutta pakko on avautua... :attn: Eli oltiin perheen kanssa messuilla. Meidän takana kulkin kaksi noin 20-25v naista, jotka melko suureen ääneen juttelivat tähän tyyliin:
- Mä en kyl vielä tahtois lasta.
- En ainakaan synnyttäis...
- Niin siinä repee paikat.
- Joo, oletko kuullu, ku miehetkin valittaa, kun naisen alaosasto on revennyt
synnytyksen jälkeen.

Huh, katsoin näitä naisia hiukan pitkään. Valistusta ne naiset olis tarvinnut . Vai olenko väärässä?

Kolmatta kääröä toivotaan ja laskurin mukaan se olis marraskuun lopussa, siis sikäli mikäli tässä kuussa tärppäis.. =) marraskuussa -07 otatin kierukan pois, mutta vielä ei ole tärppi käynyt!!
Mervi-Elina: oon kanssas samaa mieltä että valistus olis ollu kyllä paikallaan, moisia puhuville...Kyllähän se raskausaika kroppaa ryvettää aina jonkin verran mut mikä on tärkeintä???!!! :kieh:
Onnea kovasti kaikille jänniijille ja tsemppiä oviksiin!!!
t.peppi7 kp3/n.28...loppuis noi menkat ni päästäis taas pupuilemaan!!! :LOL:

Tuntuu että aika menee todella hitaasti. Muuttoon on viel 3kk aikaa. On stressaavaa vain odottaa.
Huomenna olisi saunavuoro. Pääsee taas löylyyn. Se on kyl ihanaa. Kumpa sinne pääsisi joskus ilman lapsia niin voisi vain nauttia saunasta. Tänne ei muuten mitään uutta. Odotellaan vain että päivät vain menevät eteenpäin. Ajattelimme että jos 35 kiertopäivää mennessä ei tätiä näy niin testaan. Vaikka eka kierto olikin paljon pidempi

hellu: Kyllähän sitä itsekin on ajatellut tuota: "Mitähän muutkin ajattelee", mutta elämä on liian lyhyt hukattavaksi. Me eletään omaa elämää ja muut omaa. Sen mie tiedän, että äiti ei kyl yhtään tykkää uutisesta, kun joskus kuulee sen, että odotan kolmatta. Ajattelee, että miten me pärjätään ja entäs miten koulun käy.. No, me ollaan tähänkin asti pärjätty ihan hyvin, vaikka ei merkkivaatteita aina olekaan.

mervi-elina: :hug: Oisko ollut mehun juonnin lopetuksella merkitystä?
Kyl nauroin, ku luin tuon, mitä naiset keskusteli keskenään. Kyl haluaisin olla kärpäsenä katossa, jos joskus synnyttäävät :D Ois kyl voinu vähän valistusta tarvinneet.

peppi7: Tervetuloa mukaan!

matonen: Aurinkoista kevättä sinulle! Ja tulehan heti ilmoittamaan, kun on plussa testiin pärähtänyt! :wave:

tikruliini: Kyl se kolme kuukautta menee loppujen lopuksi nopiaa. Mie tykkään kans saunomisesta. Onneksi on oma sauna.

täällä ei vieläkään mitään, palelut loppunut ja selän juilinta jatkuu :(

uusille tervetuloa mukaan ja tippuneille suuren suuret :hug:

mervi-elina mä aattelin et jos nyt ei tärppää niin kokeilen tuota greippimehua seuraavassa kierrossa, mutta nyt en tiiäkkään :/
Millonkas sen juonti sitten pitäs alottaa?

Yhteistyössä