Kolmatta Lasta 'Yrittävät' (vol. 2)

Tervetuloa uusille !!!!

Tänään on ajatukset ollut ihan muualla aivan kaikesta, esikko tosi pahasti kipee ja päivä mennyt lääkäreillä istuessa, kuume ollut niin kovaa että on vaan houraillut ja edes mua ei oo tunnistanut, huutaa ja itkee vaan äitiä ja käskee mua pois kun pelotan sitä :'(
Pojalla tosi paha flunssa ei oosaanu nukkuttuu ku semmosia 10min. pätkiä, et alkaa tätäkin mammaa jo väsyttää kun ei oo pariin päivään eikä yöhön nukkunut, on kuulemma niinrajua kuumetta että ei pysty nukkumaan :(
 
Kiitos kaikille haleista ja kannustuksesta. Taustailen siihen asti ainakin kunnes saan tiedon missä mennään. Mieskin lähtee huomenna viikoksi työreissuun. Eli olen yksin kotona perjantaihin asti jolloin nuorempi lapsista kotiutuu.
 
emunen
Kopsasin tuolta syysunelmista...

Pamu k: oon mukana tuolla viikolla 4 piinailijoissa, eli just nyt vain "kärsivällisesti" odottelen ja odottelen... että tulis sen verran päiviä, että pääsis testaamaan. Ja tällä kertaa en testaa liian aikasin! :LOL: joo en usko tuohon itekään. Kuten kaikki kuumeilijat, mietin jatkuvasti, mahtaako mikäkin sydämentykytys ja pissitys ja jomottelu merkitä jotain. :D Kyllä tää lasten toivominenkin jo on kokopäivätyötä!


Ihan hyvällä mielellä kyllä odottelen, aikaisemmin kun on raskautuminen ollut helppoa. Eli tärppäämisasiat ei hirvitä, uusi km ehkä vähän. Kunhan vaan noi päivät kuluis! Täällä kaikki tietää, että toisaalta ei tarvitse paljon peukaloitaan pyöritellä testauspäivää odotellessa, kun nuo edelliset lapsukaiset pitää täystyöllistettynä...

Ja tervetuloa uusille!
 
Viime yönä on saatu jo hiukka nukuttuu ja pojalla ei ollu aamulla enää kun 39.5 kuumetta, että taidetaan olla laskusuunnassa jo kuumeen suhteen :)

(.) ihmeellistä vihlontaa on alamasulla, välillä jommalla kummalla puolella välillä taas koko alamahan alueella ja se saattaa kestää jopa pari minuuttia :eek:
Kaipa se on vaan jotain menkkojen tuloon liittyvää :(
 
mä tein malttamattona kotona tänää testin, en jaksanut neuvolaa viedä. Selvä negahan se (taas :p )... Ihme juttu kyllä ku näitä oireita meinaa on vaik muille jakaa. Ja tosiaa se haamu plussa. Eikä sitä tätiäkää kuulu... Tulis sit vaan jo jos on tullaksee et pääsis sit uutee kiertoo :/ Ärsyttää tää tietämättömyys...
 
:wave: Minäkin hyppään tähän pinoon mukaan. Eli meillä on nuo 3,5v kaksoset ja kolmatta ollaan yritetty ties kuinka kauan... reilusti yli vuoden. Mä ostin tähän kiertoon helokkiöljykapseleita (olikohan ne tuon nimisiä?) katotaan ny vaikuttaako ne mitenkään. Nyt on menossa 12/27kp, eli muutaman viikon saa vielä jännittää. Ainaki lakanoita ollaan pöllytetty ahkerasti, josko se tällä kertaa tärppäis. Ei vaan enää kauheen positiivisesti jaksa ajatella :/
Lääkäriin taitaa olla turha mennä, kun sain keskenmenon syyskuussa, niin raskaaksi tulolle ei oo mitään estettä.
Nyt painun makkarasopan syöntiin :wave:
 
Keskiviikko 16.1.2008


Oinas74...................................kp 7/28
maaruska................................kp 11/21-28
MissMaisa................................kp 12/27
Matonen..................................kp 13/31
mervi-elina..............................kp 13/34-42
Tanjusha................................kp 15/31
letkukinttu..............................kp 17/28-34
Onnimanni84...........................kp 17/31
Taotao -03..............................kp 18/26
maitooo...................................kp 21/28
emunen...................................kp 21/28-30
Tulentyttö................................kp 23/28-32
TaikaSäde................................kp 24/??
Red Dragon.............................kp 24/33
Kaksonen 74...........................kp 26/48
Mivi.........................................kp 30/33
tatomira..................................kp 32/30
äippä-80.................................kp 35/26-30
Rindie77..................................kp 49/30
tikruliini...................................kp 67/28-30
Telle76....................................kp 76/29-35
Riemurasia...............................kp 86/35-48
umayya...................................kp 87/28
Nandi......................................kp 100/??
tuplis2.....................................kp 102/29-31
Liina81.....................................kp 121/??
salmiska...................................kp ??/??
MiksiSiksi..................................kp ??/??
mami-03..................................kp ??/??
huhkuu....................................kp ??/??
mymmyryy...............................kp ??/??
samppa77...............................kp ??/??
Kukkahattu.............................kp ??/??
hömpänhömppä.....................kp ??/??
hellu77...................................kp ??/??
Nonna-79...............................kp ??/??
TMK........................................kp ??/??
daizz......................................kp ??/??


Haamuilijat



Plussanneet

Elriina
äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Pamu k
 
voih kuinka surullista daizz...
lämmin toivotus takaisin joukkoomme. :hug:
mullakin meni viime kuussa kesken, tosin ehdin iloita vain noin viikon raskaudestani.

Ja nyt plussasin uudestaan ja pelko perseessä mennään, ihan suoraan sanoen.
Olen menossa omalle Gynelle ultraan parin viikon päästä kunhan toivottavasti sinne asti pääsen ja näen sydämen sykkeet!

eipä tässä kummempaa, olen yrittänyt pitää itseni kiireisenä ja puuhaillut kaikenlaista, kuntoillut olen ahkerasti, että siihän voi sanoa sentään JEE!
ja siitä tulee aina niin ihana olo jälkeenpäin.

tämmöistä...
alkais jo viikonloppu ni päästään reissuun miehen siskon perheen luo!

:)
 
Voi daizz olen aivan kamalan pahoillani menetyksestänne :'( paljon voimia ja jaksamista :hug: :hug: :hug:

(.) Ei mitään ihmeitä kuulu tänne....
Sitä tossa tänään mietin et kuinkahan paljon sitä uskaltaa tuolla salilla treenata jos on raskautunut.... :/
 
Kiitos Taikasäde :flower:
Liina81: On se jännä kun mullakin oli kakkosta tehdessä KAIKKI maholliset oireet ja miinusta tuli kuus pitkää kuukautta :D
Voin pahoin, olin väsynyt, hajut kuvottu ja masua turvotti.
Nyt jännätään miten kolmasta tehtäessä käy. Ihanaa kun enää 3 liuskaa pillereitä ja sitten se on loppu :LOL:
Mä ostin tänään uudet pinnasängyn katosverhon ja reunasuojuksen :snotty: En voinut vastustaa niitä. PikkuKakkonen kun siirtyy pian jatkettavaan nukkumaan niin saa laittaa sit JOSKUS kolmoselle ne uudet =)
Meillä tosiaan esikoinen lähtee syksyllä kouluun ja Kakkonen täyttää kesällä 2v :heart:
Itsekkin jatkelen elokuussa koulua niin pitkälle kuin ehdin. Onneks on vaan 1,5 v jäljellä ja koulun kans pystyy sopimaan opintoja mammalomallekki kun mun mies tekee töitä 2vko töissä, 2 vapaalla niin jää vähän aikaa mullekki :p
Mutta no, eiköhän tässä ollut taas tekstiä, pitänee mennä laittaa "Ykkönen ja Kakkonen" nukkumaan.
Tänään käytiin pitkästä aikaa grillillä syömässä ja mä oksensin sen jälkeen ja tiedättekö, sen ruuan haju oli kuvottava ;)
 
Torstai 17.1.2008


Oinas74...................................kp 8/28
maaruska................................kp 12/21-28
MissMaisa................................kp 13/27
Matonen..................................kp 14/31
mervi-elina..............................kp 14/34-42
Tanjusha................................kp 16/31
letkukinttu..............................kp 18/28-34
Onnimanni84...........................kp 18/31
Taotao -03..............................kp 19/26
maitooo...................................kp 22/28
emunen...................................kp 22/28-30
Tulentyttö................................kp 24/28-32
TaikaSäde................................kp 25/??
Red Dragon.............................kp 25/33
Kaksonen 74...........................kp 27/48
Mivi.........................................kp 31/33
tatomira..................................kp 33/30
äippä-80.................................kp 36/26-30
Rindie77..................................kp 50/30
tikruliini...................................kp 68/28-30
Telle76....................................kp 77/29-35
Riemurasia...............................kp 87/35-48
umayya...................................kp 88/28
Nandi......................................kp 101/??
tuplis2.....................................kp 103/29-31
Liina81.....................................kp 122/??
salmiska...................................kp ??/??
MiksiSiksi..................................kp ??/??
mami-03..................................kp ??/??
huhkuu....................................kp ??/??
mymmyryy...............................kp ??/??
samppa77...............................kp ??/??
Kukkahattu.............................kp ??/??
hömpänhömppä.....................kp ??/??
hellu77...................................kp ??/??
Nonna-79...............................kp ??/??
TMK........................................kp ??/??
daizz......................................kp ??/??


Haamuilijat



Plussanneet

Elriina
äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Pamu k
 
daizz :hug: :hug: voimia ihan kamalasti, olen niin pahoillani :hug:
tulentyttö ihan oman tunnon mukaan niinkauan kuin tiedät tuloksen :) ja senkin jälkeen muistaakseni voi ihan hyvillä mielin niin paljon tehdä kun oma kunto antaa periksi, tosin kannattaa esim. vatsalihaksia hieman höllentää tai jotain.. raskaus ei ole este kuntoilulle :) toiv. ei ollut tökerösti vastattu, oon niin huono kirjottamaan ajatukset oikeella lailla :/
 
no voi että umayya,
mutta kato sitten huomenna tuleekin se vastaus tuohon...toiveissa tietty plussa eikös? ;)

tulentyttö
juu ei muuta kun kuntoilet vaan niin kauan ku hyvältä tuntuu, mä löysin paljon vinkkejä netistä, oiskohan ollu Tuuli.net, ja joitain muitakin missä oli oikein hyviä liikkeitä odottaville.
ja ei oikein muuta muistettavaa ole kuin se että tarkaille sykettä ainakin sit ku on jo ihan kunnon maha.
neuvolasta saa varmasti ohjeita kans.
tai sit omalta salilta, ne usein osaa auttaa parhaiten.

tietty kaikki liikkeet jotka suoraan aiheuttaa painetta alavatsaan on huonoja, (esim joku jälkaprässi, mutta yleensä jo ihan omakin vaisto sanoo mitä ei kannata tehä)

laitan lisää jos vaikka löydän niitä omia ohjelmiani.

palaillaan!
 
umayya ja Pamu k kiitos vinkeistä, mä oon tosiaankin vasta alottelija tossa salilla käynnissä, 2kk vasta käynyt, tätä ennen olen ollut vuoden verran kova sauvakävelemään (umayya, ei ollut tökerösti vastattu =) )

No meillä edelleen pojalla hiukan kuumetta, mutta aamulla nukuttiin kymppiin ja syykin selvis, nyt on nuorempi kauheessa röhässä ja kuumeessa, pelottaa, et menee yhtä pahaksi toi kuume ku pojalla oli :'(

Ja pamu k: laita vaan niitä ohjelmia mulle vaikka en nyt edes tiiä ollaanko tässä raskauduttu, mut jos ei niin ompahan tulevaa varten sitten ;)
 

Yhteistyössä