Kolmatta lasta toivova uusi tulokas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nirtsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nirtsu

Jäsen
18.08.2008
416
0
16
Moi vaan kaikille!
Olen uusi täällä ja halusin vaan kertoa hieman itsestäni. Olen vähän reilu kolmekymppinen kahden lapsen äiti ja kolmas lapsi olisi toiveissa. Nykyiselle miehelleni tämä olisi ensimmäinen lapsi. No tulinkin kyllä raskaaksi ja sekä itse että mieheni oltiin aivan ikionnellisia, mutta sain kuitenkin keskenmenon rv7. Heti kun vuoto oli loppunut, alettiin yrittämään uutta raskautta. Nyt en ole sit ihan varma, et milloin mun ovulaatio on tapahtunut. Eli oliko toissa viikon lauantaina (9.8), kun testissä oli kaksi selkeää viivaa vai nyt perjantaina-sunnuntaina(15.8-17.8) kun taas näkyi testissä kaksi selkeää viivaa. Periaatteessa voisin olla jo tietysti raskaanakin, mutta otapa nyt tästäkin sitten selvää.
Vauvakuume on ihan älytön ja jotenkin tuntuu, että tuota keskenmenosta jäänyttä henkistä kipua parantaisi nimenomaan se uusi raskaus. Ja tuota ikääkin kun on kuitenkin jo sen verran, että nyt saisi onnistua jos on onnistuakseen.. Tää odottaminen vaan tuntuu ihan älyttömän pitkältä! :headwall:

Tervetuloa ! =) :wave:
Toivottavasti onnistaa pian!:heart: Joo tää odottaminen on jotain ihan kamalaa tuntuu että aika oikein matelee....mullakin testaus kohta edessä ellei sitten menkat tulla tupsahda...

Yhteistyössä