***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

hmm..anteeks omanapaisuus mutta tein tuossa hieman laskeskeluja ja tutkimustyötä, molemmissa raskauksissa olen testannut kp36 joten siihen on ainakin tässä kierrossa vielä aikaa, ja eilen oli sellainen olo että ovis olisi voinut olla päällänsä tai sitten tulossa, tosin en ole ikinä ennen ovista yrittäyt bongailla joten en ihan varma ole oireistakaan omalla kohdalla..
mut jos siis esim. ovis oli eilen niin siitä laskettuna kierto on 34 päivää.. mut antaa nyt listassa olla vielä tuon 28 vaihtaa sitten kun näkee mihin tää kierto yltää.. jos menee taas sinne 160 :whistle:
*kopioitu*
 
käärme, neilikka77, poppaliina, belle76, luppana, TMK, daizz, kaksonen74, ritsukka, peppi7, hömppänpömppä, swiss, mivi, riemurasia, salmiska, miksisiksi, mami-03, huhkuu, samppa77, nonna-79, leofis, vanilja ja hulluriitta
miten on, olettekos vielä mukana toivomassa ja jännäämässä?
huutakee HOPLAA jos ootte, siirrän kohta puoliin sitten taustalle ja sieltä sitten jossain vaiheessa pois jos ette haluu kirjotella, kun osalla kp:t huitelee pilvissä ja osaa en ole oman puolivuotisen palstaelämän aikana kertaakaan täällä nähnyt.
:)

 
HOPLAA!!! :attn:

Täällä sitä yhtä roikutaan mukana, kp33/34 kuten oikein on päivitetty. Jossain vaiheessa oli menny väärin mut nyt on taas ollu oikein. Vähän on sellanen tunne et tuleekohan täti tänään... Nimittäin ku vatsa toimii liiankin hyvin eli huono merkki. Voi ku joskus tärppäis, miks tää pitää olla niin vaikeaa kolmannen kohdalla...? Eikä taustailukaan auta.
 
hyvältä näyttää ettei kaikki oo kaikonneet :D ja niin kertokaa ihmeessä jos oon päivitellyt väärin niin korjaan kyllä, useemmiten on kuopus tässä sylissä hääräämässä päivityksen aikaan niin saattaa tulla omia väliin :snotty:

ja miten niin mä roikun täällä koko ajan :eek:
*tylsää kotona ja silleen*

oinas toivottavasti tärppää sinullakin pian :) monet sanoo että se kolmannen alulle saaminen kestää kauan.. mikähän siinä on :/
 
Niiskunen
Nyt odotellaan jännittyneenä alkaako ne menkat reilun viikon päästä. Viikonloppuna tunsin ihan selvästi että oli ovulaatio. Piti kutsua mies sänkyyn nukkumaan yhtäaikaa. :)

Toivottelen plussatuulia kaikille.
 
umayya: Nyt saakin jo sitten korjata kp1/32. Kiitos! Täti kurvasi äsken, oli jo sellainen tunnekin, valitettavasti... Ens vuoden puolelle menee siis. Pitäis oikeesti laihduttaakin, jos vaikka kerkeis vielä laihtua. Toisaalta siis harmittaa, toisaalta ei. Tsemppiä kaikille! Niin ja mieluummin roikkuisin täällä minäkin mut ku pitää töitä tehdä...
 
sleeping
Hei!
Asuuko kukaan teistä täälä pääkaupunkiseudulla? Miten muut suhtautuu siihen, että yritätte tehdä kolmatta lasta? Siis jos olette edes jollekin kertonut asiasta. Musta vaan tuntuu että kaikki kattoo kieroon kun olen joskus sanonut, että ehkä haluaisin vielä kolmannen lapsen. KAIKILLA ystävilläni on joko yksi tai kaksi lasta eikä kolmannesta puhu kukaan. Muutenkin kun kattoo ympärille, näkyy ihmisiä vain korkeintaan kahden lapsen kanssa. Tai sitten ihmiset ajattelee, että haluaisin kolmannen lapsen vain sen takia, että haluaisin tytön. Kyllä mä oikeesti haluan kolmannen lapsen, oli se sitten tyttö tai poika. Mä en ole kuin yhdelle kertonut, että me nyt oikeesti kolmatta yritetään, mutta mietimpä vaan niiden reaktioita sitten jos plussa tulee ja menen heille kertomaan. Omat vanhempanikin ja miehen vahemmat saattavat myös olla hiukan sanattomia... Kysyin siksi, että onko kukaan teistä pääkaupunkiseudulta, kun luulen, että jossain muualla on "normaalimpaa" tehdä enemmän kuin kaksi lasta.
 
Heippa taas :D
Juu, tuosta kolmannesta lapsesta, mie ainakin jännitän kertoa omalle Äidilleni ja Siskolle!
Äiti sanoo yleensä kun näkee äidin kolmen lapsen kanssa, että roikkuupas sillä paljon mukuloita perässä-tyyliin!! Varmaan puhuvat selän takana siskon kanssa, kun tulen joskus kertomaan että kolmas tulee! :/ Muutenki on rahasta pulaa, ja lapset on niin pieniäkin vielä, ihan varmasti tälläisiä keskustelevat. No, se on sit sen ajan murhe, siis se kertominen.... :/ Jännittää nyt jo se kertominen... taidan kertoa vasta sitten kun on pakko :D Kyllä siskon naama vääntyy, heillä kun on vain yksi lapsi!!!!
 
Täällä ei olla kerrottu sen enempää, kuin lapsia olisi kiva saada lisääkin. Toki omat ja miehen vanhemmat tietää että ilmassa on jotakin, koska keskenmeno paljasti sen. Tosin siitäkin on nyt aikaa etten tiedä kuvitteeleko meidän "lopettaneen " yritykset. Asiasta ei kuitenkaan puhuta ennen kuin on varmaa.
Tällä hetkellä odottelen tätiä eikä missään näy. Raskaana en voi olla ja viim. terolutin otin kuusi päivää sitten. Taitaa olla täti eksynyt. Pitäis silläkin olla navigaattori, että löytää perille :LOL:
 
me ei olla kerrottu kun ihan mun kahelle lähimmälle kaverille että tilauksessa on, odotan todella mielenkiinnolla reaktioita sitten kun sen kertomisen aika on..
voi olla että negatiivista tulee enemmän kun positiivista mutta toisaalta tiedän muutaman läheisen ihmisen olevan aidosti onneissaan jos meille kolmas vielä suodaan :)
 
Niiskunen
Alkuperäinen kirjoittaja sleeping:
Hei!
Asuuko kukaan teistä täälä pääkaupunkiseudulla? Miten muut suhtautuu siihen, että yritätte tehdä kolmatta lasta? Siis jos olette edes jollekin kertonut asiasta. Musta vaan tuntuu että kaikki kattoo kieroon kun olen joskus sanonut, että ehkä haluaisin vielä kolmannen lapsen. KAIKILLA ystävilläni on joko yksi tai kaksi lasta eikä kolmannesta puhu kukaan. Muutenkin kun kattoo ympärille, näkyy ihmisiä vain korkeintaan kahden lapsen kanssa. Tai sitten ihmiset ajattelee, että haluaisin kolmannen lapsen vain sen takia, että haluaisin tytön. Kyllä mä oikeesti haluan kolmannen lapsen, oli se sitten tyttö tai poika. Mä en ole kuin yhdelle kertonut, että me nyt oikeesti kolmatta yritetään, mutta mietimpä vaan niiden reaktioita sitten jos plussa tulee ja menen heille kertomaan. Omat vanhempanikin ja miehen vahemmat saattavat myös olla hiukan sanattomia... Kysyin siksi, että onko kukaan teistä pääkaupunkiseudulta, kun luulen, että jossain muualla on "normaalimpaa" tehdä enemmän kuin kaksi lasta.
Täähän oli vähän niinkuin mun suusta. Muutamalle kaverille olen sanonut, että yritettän kolmatta. Kaikilla suu loksahtanu auki ja ovat kysyneet että haluatko sä varmasti lisää. No joo tiedän olen aamusta iltaan näiden kaa aika yksin. Mutta silti haluan lisää. Olishan se kiva, jos vaikka yks tyttö taloon saataisiin. (minun lisäksi)
Täällä pääkaupunkiseudulla oikeesti taitaa olla enimmäkseen yks tai 2 lapsisia perheitä. ainakin, ku puistossa oon käyny. :)
M olen ajatellut asian niin, että ihan sama mitä muut ajattelee, kolmannen haluan. :)

 
Me ei kerrottu kenellekään, että toiveissa olisi vielä yksi. No nyt siitä tottakai jokunen tietää, sen joulukuisen murheen jälkeen. Mutta aihe on tabu, en siitä keskustele kenenkään kanssa.
Tää oli siis vastaus sleepingille.
Ja niin ne jotka tietää on ihan positiivisella mielellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Alkuperäinen kirjoittaja sleeping:
Hei!
Asuuko kukaan teistä täälä pääkaupunkiseudulla? Miten muut suhtautuu siihen, että yritätte tehdä kolmatta lasta? Siis jos olette edes jollekin kertonut asiasta. Musta vaan tuntuu että kaikki kattoo kieroon kun olen joskus sanonut, että ehkä haluaisin vielä kolmannen lapsen. KAIKILLA ystävilläni on joko yksi tai kaksi lasta eikä kolmannesta puhu kukaan. Muutenkin kun kattoo ympärille, näkyy ihmisiä vain korkeintaan kahden lapsen kanssa. Tai sitten ihmiset ajattelee, että haluaisin kolmannen lapsen vain sen takia, että haluaisin tytön. Kyllä mä oikeesti haluan kolmannen lapsen, oli se sitten tyttö tai poika. Mä en ole kuin yhdelle kertonut, että me nyt oikeesti kolmatta yritetään, mutta mietimpä vaan niiden reaktioita sitten jos plussa tulee ja menen heille kertomaan. Omat vanhempanikin ja miehen vahemmat saattavat myös olla hiukan sanattomia... Kysyin siksi, että onko kukaan teistä pääkaupunkiseudulta, kun luulen, että jossain muualla on "normaalimpaa" tehdä enemmän kuin kaksi lasta.
Täähän oli vähän niinkuin mun suusta. Muutamalle kaverille olen sanonut, että yritettän kolmatta. Kaikilla suu loksahtanu auki ja ovat kysyneet että haluatko sä varmasti lisää. No joo tiedän olen aamusta iltaan näiden kaa aika yksin. Mutta silti haluan lisää. Olishan se kiva, jos vaikka yks tyttö taloon saataisiin. (minun lisäksi)
Täällä pääkaupunkiseudulla oikeesti taitaa olla enimmäkseen yks tai 2 lapsisia perheitä. ainakin, ku puistossa oon käyny. :)
M olen ajatellut asian niin, että ihan sama mitä muut ajattelee, kolmannen haluan. :)
Molemmat vastaukset kuin minun suustani! Oma äitini varmaan "pyörtyy" jos kolmanen saamme :snotty: Me asutaan uudellamaalla, ja täälläkin enempi näitä 1-2lapsen perheitä. Kavereilta joskus olen noin ohimennen kysellyt et mitäs tuumaisitte kolmannesta?? Eivät ymmärrä, ei... Joskus olen itsekin miettinyt et mistä tää kumpuaa halu saada vielä se kolmas? Välillä tuntuu et hermot ei riitä noihin kahteen poikaankaan ja sitten haluan vielä yhden lisää :whistle: No, täytyy myöntää et itsellä ois haaveissa kyllä se tyttö.... Ja äh, en mä tiedä... Mä vain haluan kovasti jos se meille vielä suodaan.

Kysynpä vielä että minkäikäisiä olette??????????????
 
Torstai 17.4.2008




Carla.......................................kp 1/25...........yk.2 *
Oinas74.................................kp 2/32 *
Kalalokki................................kp 10/28-30.......yk.1 *
sarabi....................................kp 10/25-27 *
mymmyryy..............................kp 11/?..........tjot *
sleeping.................................kp 11/27-29.....yk.2 *
mammakoo.............................kp 14/24-28.....yk.3 *
Mammutti-Mamma..................kp 16/25-28......yk. 5 *
hellu77..................................kp 16/32-35.......yk. 2 *
Käärme..................................kp 18/26-27............yk. 2
Niiskunen...............................kp 20/30.............yk.1 *
maaruska...............................kp 21/25-30......yk.6 *
umayya...................................kp 21/28..........yk.2......PHKS *
Neilikka77...............................kp 24/30
singa.....................................kp 30/25 *
Tanjusha82.............................kp 35/31.........tjot *
poppaliina..............................kp 35/26-30 *
Belle76..................................kp 38/??.............yk.1
Luppana.................................kp 38/26-30......yk. 3........KYS
Tete........................................kp 38/32...........yk. 2 *
Matonen.................................kp 40/31............yk.6 (tjot) *
TMK........................................kp 41/28............yk.1
daizz......................................kp 45/32-35.......yk.1
Kaksonen 74...........................kp 47/29-48
ritsukka..................................kp 51/26-35
peppi7.....................................kp 58/28
hömpänpömppä.....................kp 61/26-28
Swiss.......................................kp 85/28
Mivi.........................................kp 122/33
Riemurasia...............................kp 178/35-48
salmiska...................................kp ??/??
MiksiSiksi..................................kp ??/??
mami-03..................................kp ??/??
huhkuu....................................kp ??/??
samppa77...............................kp ??/??
Nonna-79...............................kp ??/??
leofis......................................kp ??/??
Vanilja....................................kp ??/??
hulluriitta...............................kp ??/?? (ensimmäinen yhteinen)



Haamuilijat


tikruliini
[color]




Plussanneet

Elriina
äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Liina81
Silleri
Taotao-
Onnimanni84
mutzi81
Kielo81
Kukkahattu
Tulentyttö
Red Dragon
maitooo
äippä-80
MissMaisa
Pamu k
Jännä
CitrusHeights
TähtiTaika
aurinkomamma





mervi-elina..............................taustalla















 
Piti vain tulla kurkkamaan teitä, vanhat kanssasisaret=) minähän silloin en ehtinyt muuta kuin pyörähtää teidän pinossa....
mitenkäs täällä voidaan? Paljon näkyy olevan porukkaa, mutta paljon on plussiakin =)

*puhaltelee plussatuulia* :whistle:
 

Yhteistyössä