***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

No niinhän siinä sitten kävi, että menkat alkoi eilen. Eli täällä yk 7 ja kp 2/32. Mistä tää kierron venyminen voi johtua?!!
Me päästään antamaan miehen spermanäyte elokuun alussa, multa otettiin jo perusverikokeet ja niissä kaikki ok. Marraskuussa on sitten aika polille, mutta vastaukset spermasta saadaan varmaan vähän aikaisemmin. Onneksi päästiin heti jonoon kun pyydettiin, lähinnä kai siksi että mulla on nuo kaksi murua aikaisemmasta liitosta ja molemmat tulleet eka nykäisyllä ja nykyisen ihanan, täydellisen kumppanin kanssa ei tärppää. Tää on ihan epätoivoista. :headwall:
Mieskin on tällä hetkellä taas rapakon takana reissussa, kun eniten tarvitsisin sitä nyt....

 
mehiläinen
Nyt viittaavat merkit siihen jotta ovis olis tuloillansa =) limat on kyllä ihan kunnolliset . johan sitä tässä on odotettukin jonkinlaisia merkkejä. mutta piiitkä kierto näin ollen kyl sit olis ku nyt jo se 22 kp..
siivouspäivä olis tänään ja huomenna sit reissuun miehen kanssa :heart:
 
Mulla on opiskelut kesken mutta olen ajatellut niin että tässä on loppuelämä aikaa opiskella ja tehdä töitä joten sekaan mahtuu lapsiakin vielä :) Mulla kyl on toinen ammatti mutta uutta alaa opiskelen, tosin oppisopimuksella. Pitää vaan ottaa sellainen asenne että pärjää :D

 
Sunnuntai 20.7.2008[/b][/color]


Marihoo..................................kp 3/32............yk.7
Unelma3.................................kp 4/29............yk.3......TYKS
Tanjusha82............................kp 5/30............yk.9......TYKS
Tassutin.................................kp 6/ .............yk.1
Piijuska...................................kp 13/24...........
Perhoinen84...........................kp 18/28..........
Tikruliini..................................kp 22/51
Champion...............................kp 22/28......................VAS
Mehiläinen..............................kp 23/28......
Oinas74..................................kp 28/33.............
Leitz.......................................kp 30/34..............
Tete........................................kp 32/41.............yk.4......TYKS
Vilijonkkis...............................kp 35/28.............
TaikaWiitta.............................kp 37/22-30.......
Elriina.....................................kp 52/29-31........
poppaliina..............................kp 72/26-30.......
linneaborealis........................kp 92/32-36.......
Peipi80...................................Yritys alkaa elokuussa
Ssihinä...................................Yritys alkaa syyskuussa
MammaRoi..............................
Seamrog.................................
Mii-Sa......................................
Katta2....................................
Enkeli05..................................
[/color]


Haamuilijat



[color]




Plussanneet

äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Liina81
Silleri
Taotao-
Onnimanni84
mutzi81
Kielo81
Kukkahattu
Tulentyttö
Red Dragon
maitooo
äippä-80
MissMaisa
Pamu k
Jännä
CitrusHeights
TähtiTaika
aurinkomamma
sarabi
mammakoo
Mivi
Nonna-79
mymmyryy
daizz
Niiskunen
leofis
Luppana
Mammutti-Mamma
sleeping







mervi-elina..............................taustalla

Näiltä nimimerkeiltä odotetaan päivitystä:
Käärme, Belle76, TMK, Kaksonen 74, ritsukka, peppi7, hömpänpömppä, Swiss, Riemurasia, salmiska, MiksiSiksi, mami-03, huhkuu, samppa77, Vanilja, hulluriitta


MUKAAN LISTALLE KYLLÄ PÄÄSEE KUNHAN TULE PÄIVITTÄMÄÄN OMAN TILANTEENSA![/quote]
[/quote]






 
Täällä on kyllä jotenkin tosi hiljasta :|

On ollut tänään tosi ristiriitaiset tunteet siitä olisko tärpännyt. Eilen olin ihan 100% varma mutta sit tänään on vaan ollut olo et oonpa mä nyt tyhmä kun kuvittelen tällaista vaikka muuten kierron oireet on ihan erilaiset kun yleensä. Tänään menin ihan hyvin nukuttujen yöunien jälkeen anopille kylään lasten kanssa ja on meinannut leuat revetä haukotellessa kun väsyttää ihan kamalasti! Meinasin monta kertaa nukahtaa sohvalle kun silmät ei vaan pysyneet auki :eek: Alapää edelleen "turpea" ja tosi arka sisältäkin, pissattaa ja rinnat on kipeät muttei niin kun yleensä ennen menkkoja. Nyt niissä ei ole mitään selkeää kipukohtaa vaan ovat vaan kipeät, kuumottavat ja turvonneet ja nännien alue on tummunut. Nenä on tukkoisen oloinen aika ajoin ja on tosi kuumeinen olo. Mut taas eilen oli ihan lämmin olo vaikka iltalämmöt oli 37,2 astetta. Tosin mä en oo seuraillut noita lämpöjä joten en osaa niistä varmaksi sanoa.

Meen nyt päiväunille kun oikein sattuu silmiin kun väsyttää niin paljon...

Mitäs muille kuuluu?
 
Mä ilmoittaudun tännekin! :wave:
Ikuinen vauvakuumeilija olen ja mies tuossa pamautti uutisensa alkuviikosta, että kolmas olis tervetullut jo. 2 poikaa löytyy siis ennestään. Olin ihan että TÄH!?, ootko varma. :D
Eli pillerit ollut nyt viikon pois käytöstä, tosin menkat alkoi tänään, mutta sitten saapi se kolmas tulla kun on tullakseen. :D
Tänään siis kp 1/28.
 
Vielä 2 työviikkoa ja sitten alkaa loma :) Sitä tässä on odoteltukin ja kun lomalla saa lähteä täältä sateisesta ja kylmästä suomesta etelän aurinkoon niin sitä odottaa vieläkin enemmän B) Torstaina pitäisi kuukautisten alkaa ja todella toivon, että ne niin tekevät, kun tosiaan vielä ei toivota tärppiä missään määrin. Oireita kuukautisten alkamiseen kyllä on, sillä maha on taas turvoksissa kuin pallo, eli siksikin odotan noita menkkoja, että tuo turvotus lähtisi. Muuten ei kyllä ole oireita suuntaan eikä toiseen, mutta kerrankin on niin, että nyt mulla ei ole mitään kiirettä ostamaan r-testiä :D ennen kun kävin ostamassa ne päiviä aiemmin todetakseni negan, mutta nyt ei tosiaan ole mitään kiirettä sen kanssa. Tosin, perjantaina kyllä viimeistään testaan kun on edessä kosteahko viikonloppu niin pitää varmistaa. Toivottavasti ei tarvitse, vaan kuukautiset tulisi ajoissa.

Sukupuolesta, meillä entuudestaan poika ja tyttö ja molempien suuri toive on, että kolmonen olisi ehdottomasti poika.

Kuinkakohan mahdollinen raskaus vaikuttaisi liikkumiseen? Onko täällä muita, jotka ovat "ahkeria" liikkujia? Minulla kun on tapana käydä salilla/ryhmäliikunnassa 2-4x/vko+pyöräilemässä 2-3krt/vko ja nyt kun keksittiin miehen kanssa yhteinen liikuntaharrastus niin sitä olisi tarkoitus tehdä 5-7x/vko eli saisinko jatkaa tätä vai pakottaisiko raskaus hidastamaan tahtia? Ekaa kertaa elämässäni olen vihdoin löytänyt liikkumisen ilon ja pelottaa, että jos raskaus sen keskeyttäisi. Aiemmissa raskauksissani olen kyllä ollut elämäni kunnossa, mutta silloin en liikuntaa tässä määrin harrastanut.
 
Alkaa mullakin alkaa olla ihan perusolo et kyllä taitaa menkat tulla ajallaan. Vatsa on löysällä ja jotenkin koko vauvahomma tuntuu ihan hölmöltä ajatukselta et olis tärpännyt. Piti käydä tänään terkkarissa mittaan hemoglobiini ja verenpaine väsymyksen ja pyörrytyksen vuoks ja heräsin niin et pääsin sinne kahdeksaks vain kuullakseni et vastaanotto onkin vasta kymmenestä kahteentoista |O Ärsyttää kun lapsetkin heräs just vasta äsken ja olis saanut nukkua pitkään :/

En tiä jaksanko mennä uudelleen sinne. Ajattelin et menisin loppuviikosta ja ottaisin hcg arvot verestä samalla niin ei tarvi sit turhaan ostaa testjä kun tiedän etten malta oottaa kuitenkaan sit sinne sununtaille... Ihan tylsää. Miksei voi tulla ottaan vaikka vihreetä viivaa jos on raskaana niin ei tarvi jännätä sitä!? :headwall:

LEITZ onhan toisaalta sit ihan hyvä jos et ole raskaana niin saa nauttia matkasta ilman väsymystä ja pahoinvointi (jos pitää ettiä hyviä puolia) :)
 
Maanantai 21.7.2008

Elriina.....................................kp 1/?
Kumkvatti...............................kp 2/28
Marihoo..................................kp 4/32............yk.7
Unelma3.................................kp 5/29............yk.3......TYKS
Tanjusha82............................kp 6/30............yk.9......TYKS
Tassutin.................................kp 8/30-34 .............yk.1
ssihinä...................................kp 7/28
Piijuska...................................kp 14/24...........
Perhoinen84...........................kp 19/28..........
Tikruliini..................................kp 23/51
Champion...............................kp 23/28......................VAS
Mehiläinen..............................kp 24/28......
Oinas74..................................kp 29/33.............
Leitz.......................................kp 31/34..............
Tete........................................kp 33/41.............yk.4......TYKS
Vilijonkkis...............................kp 36/28.............
TaikaWiitta.............................kp 38/22-30.......
poppaliina..............................kp 73/26-30.......
linneaborealis........................kp 93/32-36.......
Peipi80...................................Yritys alkaa elokuussa
Ssihinä...................................Yritys alkaa syyskuussa
MammaRoi..............................
Seamrog.................................
Mii-Sa......................................
Katta2....................................
Enkeli05..................................
mervi-elina..............................yritys alkaa syyskuussa
vanttu80.................................yritys alkaa syyskuussa



Haamuilijat








Plussanneet

äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Liina81
Silleri
Taotao-
Onnimanni84
mutzi81
Kielo81
Kukkahattu
Tulentyttö
Red Dragon
maitooo
äippä-80
MissMaisa
Pamu k
Jännä
CitrusHeights
TähtiTaika
aurinkomamma
sarabi
mammakoo
Mivi
Nonna-79
mymmyryy
daizz
Niiskunen
leofis
Luppana
Mammutti-Mamma
sleeping









Näiltä nimimerkeiltä odotetaan päivitystä:
Käärme, Belle76, TMK, Kaksonen 74, ritsukka, peppi7, hömpänpömppä, Swiss, Riemurasia, salmiska, MiksiSiksi, mami-03, huhkuu, samppa77, Vanilja, hulluriitta


MUKAAN LISTALLE KYLLÄ PÄÄSEE KUNHAN TULE PÄIVITTÄMÄÄN OMAN TILANTEENSA!
 
Heippa!
Kirjottelin tuossa jokin aikaa sitten kolmosen yrityksestä, tarkoitus oli aloittaa syksyllä, mutta aivan kuten arvasinkin, enhn minä niin kauaa jaksa odottaa... pillerit lopetin, olisin kyllä lopettanut muutoinkin, koska ei oikein nyt sopineet. menkat juuri loppuneet, eli nyt kp 7/28. kierron pituus on tosin ollut pari viimeistä kiertoa pillereillä, mutta tuota se kai muutoinkin olisi.
Taustaa: Lapsia siis kaksi, tyttö 05 ja poika 07. Ei väliä kumpi tulee. Ikää mulla 32 v ja miehellä 33. mutta nyt siis aktiivisesti mukana. Molemmat aikaisemmat tapaukset ovat tärpänneet heti ekalla yrittämällä, tai jopa tjottailulla, joten saas nähdä miten nyt käy...
 
Meille ei ihan vielä kolmosta toivota, siis ehkäisy on näillä näkyminen elokuun loppuun asti käytössä, mutta sitten saisi mun puolestani tärpätä vaikka heti.
Mies vihdoin on sanonut ääneen, että meille on kyllä hänenkin puolesta kolmonen tervetullut, joten nyt sitten uskallan itsekin alkaa oikeasti vauvaa kuumeilemaan.
Esikoinen meille on tullu vuonna -05, toinen lapsi syntyi -07. Eka tärppäsi heti, mutta toista yritettiinkin 9 kuukautta, joten tällä kertaa olisi tietysti ihan kiva, jos ei yli puolta vuotta tarvisi plussatestiä odotella... Mä oon 28-v ja mies 27. Voihan se olla, että kun taas on vähän vanhempi ku edellistä raskautta alkuun saattaessa, niin kestääkin sitten tärppi pitempään.

En nyt tätä ketjua ole sen tarkemmin lueskellut, varmaan on aiheesta ollu juttuakin, mutta onko moni joutunu harkitsemaan ja pohtimaan tarkemmin tätä kolmannen lapsen haluamistaan kuin mitä ekan ja tokan kanssa? Tuntuu, että Suomessa kaksi lasta on normi ja siksi jotenkin haavetta kolmannesta joutuu selittelemään etenkin itselle. Onko muilla näin? Ja mullahan töissä esimieskin kuvittelee ja sanoi mulle kerran ääneenkin, että "no onneksi sulla on nyt sitten lapsiluku täynnä!" Mistähän se senki ajatuksen oikein on repässy???
 
Kumkvatti, ssihinä ja vanttu80, tervetuloa mukaan! :flower:

Huomasin, että mun kp on tällä hetkellä eli siis tänään 8/30-34, eli voi muuttaa listaan tämän tiedon, kiitoksia listan pitäjälle! :)

Voih, mies lähti tänään töihin, kesäloma loppui ja arki alkoi. Täytyy yrittää pitää tätä kesälomaa vielä silti yllä ja touhuta kaikkea kivaa, kun esikoinenkin on "lomalla" päiväkodista.

Onko kukaan muu nähnyt vielä minkäänlaisia vauva- tai raskausunia? Oon viimeisen viikon aikana nähnyt niitä melkein joka yö! :heart: Toissayönä imetin pientä vastasyntynyttä vauvaa ja tuntui oikein selvästi unessa kun rinnat oli ihan pakkautuneita maidosta! Viimeyönä taas näin unta, että olin sairaalassa synnyttämässä. Kätilöt oli kahvittelemassa rauhassa semmosen ison synnytyshuoneen nurkassa, kun alkoi ponnistuttamaan. Huom! Ei ollut yhtään kipuja!!! Enteileeköhän helppoa seuraavaa synnytystä!!?? ;) Anyway, sitten se vauvan pää pukkasi vaan ulos eikä kätilöt tulleet jelppimään, kun eivät uskoneet vauvan tulevan, sitten vaan otin sen vauvan omilla käsillä vastaan, kun se vaan tuli sieltä ulos ittekseen. Otin sen masun päälle, ja se nousi pystyyn seisomaan, piti käsiään iloisesti ylhäällä ja katsoi sinisillä silmillään mua ja isiään silmiin. Ja vauva oli poika! Oon parina viime päivänä tosin miettiny synnytystä, että millainenkohan se tulisi olemaan kolmannen kohdalla... josko tuo on vaikuttanut uniin... :whistle:

vanttu80, kysyit siitä kolmannen lapsen haluamisen harkitsemisesta. Mun kohdalla tuli selvästi enemmän pohdittua kolmosta. Kauan puntaroin omaa jaksamista, menemisten vaikeutta tai helppoutta, lasten kanssa kulkemista lähikauppaan tai autolla matkustelua, ulkomaanmatkailua sun muuta. Myös talouttakin tuli mietittyä vähäsen, kun itellä ei ole työpaikkaa tällä hetkellä, ja miten mies siihen suhtautuu, kun elättää tällä hetkellä meiän perheen. Ja sama fiilis on, että monella tuntuu olevan juuri se kaksi lasta. Oon jutellut omasta vauvakuumeestani ystäville ja omille vanhemmille, mun kolmoshaaveita ei ole ihmetelty suuremmin ja ne on ymmärretty, eikä ole tarvinnut niin perustella tätä haaveilua, onneksi. Kumminkin ehkä semmoinen fiilis on, että siellä ajatusten takana on jonkinmoista päivittelyä siitä, että miten jaksan kolmen niin pienen lapsen kanssa.

 
Hei!

Täällä taustalla olen teidän juttuja seuraillut, mulla on hirmunen vauvakuume, mutta mies ei oikein ole jutussa (vielä :whistle: ) mukana.

Lapset on poika 05/05 ja tyttö 06/07.

Nyt iski vain hirmuinen himo kirjoittaa kun luin Tassuttimen ja Vantun juttuja, kun itsellä ihan samanlaisia ajtuksia pyörii päässä!! Varsinkin tassuttimen teksti olisi voinut tulla mun omasta näppiksestä.

Mä olen aina luullut että olen outo kun jaksan murehtia justiin esim.reissaamista jos olisi kolme ja muutenkin mietityttää kolmonen enemmän kuin nämä kaksi ikinä!

Mä olen varovaisesti muutamalle kertonut kuumeesta ja olen saanut päivittelyä, että onhan mulla aikaa vielä (minä täytän 23, mies 29), mutta olen ajatellut, että toisaalta olisi kiva nyt saada se kolmas tähän samaan syssyyn, niin olisi suht samanikäiset sisarukset sitten. Eikä tarvitisi enää viiden vuoden päästä aloittaa pikkuvauva arkea enää uudestaan.

Mutta kuten kirjoitin mies ei oikein ole mukana vielä, murehtii enemmän talousasioita ja minä jaksamista... Mies on myös sanonut että 3 kympin jälkeen saisi lapset olla tehtynä, mutta ei kuitenkaan halua hirveää määrää ihan pieniä lapsia (ristiriitaista?)..

Tässä vaan nyt elellään ja ollaan siis ja katsotaan kuinka kauan menee että kuume yltyy sietämättömäksi... tuntuu kyllä että jos mies tulisi toteamaan että hän haluu kolmannen niin heti olisin mukana, mutta mutta.. :D
 
Tuosta lapsiluvusta niin olen kanssa itse törmännyt siihen et monesti ihmiset sanoo et onneksi sulla on tyttö ja poika niin voit olla onnellinen kun ei tarvi tehdä lisää :eek: Ei kai niitä sukupuolen vuoksi tehdä!? |O Mutta kun se vauva on niin pieni ja tuhiseva ja tuoksuu hyvälle ja ja... :heart:

Kyllä monesti miettii lasten kanssa jaksamista mutta rahallisesti mua ei huoleta. Meillä on kuitenkin vaki työt ja talo jossa elellä joten sekaan mahtuu. Mutta kun tuo mies ei meillä ole kovin innostunut lapsen teosta ja jos raskaana olen niin "vahinkohan" se on kun eihän voi tulla raskaaksi jos kondomin käyttö jää väliin - näin kuvittelee meitin mies tai sitten haluaa lapsen muttei myönnä ääneen :headwall: Onhan mies miettinyt miten mahduttais autoon (mä ja mun kaks sisarta matkattiin aikanaan porukoiden kans LADALLA ja vaunut ja kaikki reissukamat mahtu hyvin mukaan) ja sit se miettii ettei lapsille riitä omia huoneita kun meillä 3 makkaria ja olohuone mutta sillä ei ole käynyt mielessä ettei lapset välttis tarvi omia huoneita! Ja meillä' on täällä takkahuone ja sit vielä tallissa lämmitettävä varasto ja tontilla yksi autotalli lisää joten talon tallista voi kevyesti tehdä pari huonetta lisää :D Mullapa on vastaus kaikkeen mut tuolle miehelle on turha puhua näistä... Eli kaikki on asenteesta kiinni :)

).( Menen keskiviikkona labraan otattamaan pienen verenkuvan ja hcg-arvot :) Tekis mieli mennä jo huomenna mut päätin odottaa keskiviikkoon koska kp on sillon 25/28 ja verestä otettavassa testissä kyl pitäs olla hcg yli 5 minkä ne ilmottaa jos on, eli jos sillon ei ole hcg noussut niin sit tuskin olen raskaana. En ainakaan testaa ennen kun mensut pari päivää myöhässä ettei mene rahaa hukkaan ja tuskin tarviikaan kun mulla on aika säännölliset mensut.

Kiva et tänne on tullut elämää :D :wave:
 
Ei tämä listan päivitys ihan putkeen mennyt.. Varsinkin tuo sininen laatikko kummittelee ja kuvatkin häipy. Jotkut tiedotkin oli väärin.. Aloittelijan mokia! :ashamed:

).( Täällä on koko kevät kärsitty alhaisesta hemoglobiinista. Menkatkin katos! :( Nyt sitten arvot ovat nousseet ja parit menkat on takana. Kierto ei ole vielä kovin säännöllinen. Harmi!

Vauvasta olen salaa haaveillut ja mies on ollut ihanan kärsivällinen, kun on kuunnellut mun juttuja. :p Syyskuu lähestyy ja taas alkaa tuntua todellisemmalta se pieni papu.

Itse en ole kovasti miettinyt, että se tuleva pieni on meidän kolmas. Ehkä johtuu siitä, että nuo kaksi ensimmäistä lasta ovat jo vanhempia. Enempi olen sitten miettinyt just tota ikäeroa, jota sitten lopulta on se 9 vuotta. Hui! :eek:
 
Tiistai 22.7.2008[/b][/color]


Elriina.....................................kp 2/?
Kumkvatti...............................kp 3/28
Marihoo..................................kp 5/32............yk.7
Unelma3.................................kp 6/29............yk.3......TYKS
Ssihinä...................................kp 8/28..............
Tanjusha82............................kp 7/30............yk.9......TYKS
Tassutin.................................kp 9/30-34 .............yk.1
Piijuska...................................kp 15/24...........
Perhoinen84...........................kp 20/28..........
Tikruliini..................................kp 24/51
Champion...............................kp 24/28......................VAS
Mehiläinen..............................kp 25/28......
Oinas74..................................kp 30/33.............
Leitz.......................................kp 32/34..............
Tete........................................kp 34/41.............yk.4......TYKS
Vilijonkkis...............................kp 37/28.............
TaikaWiitta.............................kp 39/22-30.......
poppaliina..............................kp 74/26-30.......
linneaborealis........................kp 94/32-36.......
Peipi80...................................Yritys alkaa elokuussa
MammaRoi..............................
Seamrog.................................
Mii-Sa......................................
Katta2....................................
Enkeli05..................................
Vanttu80.................................
[/color]


Haamuilijat



[color]




Plussanneet

äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Liina81
Silleri
Taotao-
Onnimanni84
mutzi81
Kielo81
Kukkahattu
Tulentyttö
Red Dragon
maitooo
äippä-80
MissMaisa
Pamu k
Jännä
CitrusHeights
TähtiTaika
aurinkomamma
sarabi
mammakoo
Mivi
Nonna-79
mymmyryy
daizz
Niiskunen
leofis
Luppana
Mammutti-Mamma
sleeping







mervi-elina..............................taustalla

Näiltä nimimerkeiltä odotetaan päivitystä:
Käärme, Belle76, TMK, Kaksonen 74, ritsukka, peppi7, hömpänpömppä, Swiss, Riemurasia, salmiska, MiksiSiksi, mami-03, huhkuu, samppa77, Vanilja, hulluriitta


MUKAAN LISTALLE KYLLÄ PÄÄSEE KUNHAN TULE PÄIVITTÄMÄÄN OMAN TILANTEENSA![/quote]
[/quote]








 
Iltaa!! Kävin päivitämässä huomisen listan... sori... en voi pysyy pois täältä.... MERVI-ELINA: Kun päivität tota listaa niin paina tuota lainaa tosta mun tekstistä! Poista alusta quote=Tanjusha82 ja ihan lopusta teksti quote ja painat lähetä niin pitäis pysyä kuvat ja kaikki.... Harjoitusta... heh! ;)
 
Hei,,,,on se vaan jännää tää ovisaika,,,ihan selvät oviksen oireet on ja selvästi tuntuu ett kummaltako puolen irtoaa munasolu ja tekee niin pirusti mieli!!!!!! Toivotan että nyt poikisi tulosta =) Mä olen kans miettiny miten jaksaa kolmen kanssa,,,justiinsa saanu vaipparumban pois ja aloittaa kaikki alusta,,,haikealta tuntuu ettei koskaan enää olisi raskaana tai synnyttäisi. Autokin pitäisi vaihtaa isompaan ja asuntolaina huolestuttaa,mutta eiköhän ne sitten ajallaan selviä,,,aina oviksen jälkeen mietin etten ressaa sillä että alkaako menkat vai ei,mutta ku ajankohta lähenee ajatukset on vaan siinä,,,sekavaa tekstiä,mutta on vaan niin sekava olo. Olen törmännyt myös lauseeseen "teillähän on jo tyttö ja poika,miksi haluatte enemmän lapsia?" ärsyttävää,,, kolmannen lapsen haluan jos luoja suo,,,sitten ehkä neljännen ja,,,, =) Tosin mies on vielä siinä uskossa että kolme riittää mulle :xmas:
 

Yhteistyössä