Alkuperäinen kirjoittaja Lime26:
Millois muut testaatte, joilla yli kp20... eli piinaviikko tulossa.
En testaa enää koskaan ennen kp40!
Eli nyt hyvin tod.näk. oviksen aika. Oli eilen aamulla ihan tajuttomat vatsakivut taas. Sellaista ei ole ollut piiitkään aikaan. Lisäksi mun kasvot on ollu taas niiiin huonossa kunnossa, etten ole kehdannut ihmisten ilmoilla liikkua. Mikä on vaikeaa, kun olen asiakaspalvelutyössä... :/ Psyyke alkaa oireileen kun on niin kamalan kipeä ja näköinen iho kasvoissa...
Kun ne kivut iski aamulla, aloin laskeen päiviä ja tajusin että tasan tarkkaan 14-15 päivää oletettuun kierron viimeiseen päivään. Eli uskon oviksen olleen.
Jos mulla kerran on aina ovulaatiossa noin hel***in kipeä vatsa ja hormonitoiminta heittää jo nyt naaman paukamille, niin siinä tapauksessa en varmaan ole ovuloinut moneen kuukauteen. mikä toki selittää sen, että simppojen reilunpuoleisesta talletuksesta huolimatta ei ole natsannut...
No enivei. Juhannus oli AIVAN IHANA!!! Oltiin saaressa ja nautin olosta täysin siemauksin! Tytöt (4v9kk ja 1v9kk) on nyt siinä iässä, että leikkivät keskenään eikä tarvitse koko aikaa olla säätämässä, eli sitä voi itsekin touhuta jotain (esim tonkia maata tai irrottaa nauloja vanhoista painekyllästetyistä laudoista. Joista tulee muuten laituri, => uusiokäyttöä => ekologista!
)
TÄRPIT: Ensimmäinen sai alkunsa 6kk yrityksen jälkeen. Jätin pillerit pois, eli niiden menkkojen jälkeen tuli yhdet luomumenkat ja sit antoi odottaa 3kk ennen seuraavan tädin saapumista. Ja sit 2-3 luomut ja plussasin.
Ekan syntymän jälkeen ei käytetty muuta ehkäisyä kuin kondomia. Silti kun häiden jälkeen otettiin tjottailu meininki, meni siinäkin 6kk ennen plussaa.
Ja tällä kertaa on aikaa kulunut nyt 1v ja 3kk, mutta kierroissa tämä 13. :ashamed: