Orwokki meilläkin tosiaan samassa kuussa syntyneitä, nimittäin syyskuussa, päivän välillä toisiinsa. Voi luoja, että yritin käynnistellä kaikilla konsteilla synnytystä samalle päivälle, mutta ei. Muutamalla tunnilla heitti.
En oo testannu enää jälkeen, enkä tosiaan viitsi haaskata testejä, koska olen nyt ihan varma, että ei napannut. Ei yhtään fiiliksiä ja vatsan ennen kuukautisia -turvotus on jo laskenut. Toivon nyt vaan kuukautisia minäkin, ettei menis tuohon yli 36:een kierto taas. Ikävä odottaa ikuisuuksia. Kuten tässä on huomattu. Villi, miten sitä on "oireita" niin kovasti oviksen jälkeen, mutta ne jotenkin katovat jo reilusti ennen menkkojen alkua tai kilpistyvät viimesitään raskaustestiin.
Minä hermoilisin sen minkä hermoilen ilman tätä palstaakin, mutta voin ymmärtää
erka että tämä voi toimia myös katalyyttina. B)
Poni06 Mulla on aivan ehdoton menkkakipujen selättäjä takataskussa. Nimittäin alkosta saatava väkevä viini nimeltään Valdemar. Sitä kun huitaisee lasillisen naamaan, niin auttaa paljon paremmin kuin mikään burana. En itse ensin uskonut, mutta sitten äiti (!) pakotti ottamaan ja avot, kaikki krampit ja juilimiset hävis sen sileän tien. Silkalla alkoholilla ei ole samaa vaikutusta, jotenkin tuo viini vaan rentouttaa just oikeat lihakset. Olen joskus aamullakin ottanut töihin lähtiessä (ei autolla) kun on vaan ollut pakko...
http://www.pernod-ricard-finland.com/tuotteet/tuote/t=valdemar-75-cl/id=13704402