KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HELMIKUUSSA

Huomentapäivää =)

Mulla ei kyllä ole ollenkaan sellainen olo, että tärppi olisi käynyt :/ Pikemminkin PMS pukkaa päälle. Hermo kireellä ja naama kukkii. Tosin jostain syystä naama on kukkinut koko kierron ajan :eek:

Pieni hauska seikka jonka olen huomannut täällä. Enemmistöllä taitaa olla molemmat lapset samaa sukupuolta :D Meillä on kaksi poikaa ja mahdollinen kolmas luultavasti tulee olemaan kans :whistle: vaikka kyllähän se vaihtelu virkistäisi :D

Helmiiille tervetulotoivotus, laitoin sut listaan tuonne häntäpäähän kun ei ole noita kp:ä tiedossa =)

Huomenta. Meillä kanssa on 2 poikaa entuudestaan..
Nyt dpo9 ja flunssa vaivaa, muuten on hyvin vähän oireita. Su pitäsi alkaa menkkojen. Eipä alkaisi.

Eka raskaus alkoi melko oireettomasti kyllä. Oviksen tunsin ja sen jälkeen ei erityisempää. dpo10 kirjottelin, että lämmöt ovat ylhäällä ja öisin pissattaa usein. Lisäksi oli tunne, että 60% varmuudella oisin raskaana :D
Menkat eivät tulleet dpo 14 ja plussasin dpo 15 jollon oireina oli väsymys ja jatkuva nälkä. Rinnat aristivat hieman ja reisiin tuli muutama pieni arpi.

mussu81 Itsekin arvioin oviksen ehkä tuonne viikonlopulle. On vaan niin hankala näitä oireita tulkita näiin pillereiden jälkeen. No jonkinlaista yritystä edes. Ollaan muuten suurin piirtein saman ikäisiä.

Arvioin limojen perusteella ovista johonkin perjantain ja lauantain välimaastoon. Komeasti sitä kuitenkin vielä riittää. Laitetaan se vaikka positiivisten asioiden listalle.

On ollut ihanan aurinkoisia päiviä. Johtuuko siitä vai lisääntyneestä romantiikasta että mieli on hyvä ja naama hymyssä melkein koko ajan. :D

Mahatavaa että plussia on tullut nyt näin paljon. Jospa se olisi tarttuvaa. :heart:

Paljon onnea snowangel! Ihania uutisia. :heart:

Tuosta sukupuoliasiasta, meillä ennestään poika ja tyttö, joten molemmat kelpaa. :D Jotenkin mulla on aina ollut sellainen tunne, että meillä olisi kaksi poikaa ja yksi tyttö. Mutta kuten sanoin, ottaisin ilolla vastaan kumman vain. =)

Nopeasti mennyt tämä alkukierto, reilu viikon päästä saa taas alkaa odottaa ovista. Eipä omaan napaan muuta ihmeellistä. Ärsyttävän kivuliaat kuukautiset, eikös kipujen pitänyt helpottaa raskauksien/synnytysten myötä...? :/

Pitkästä aikaa täällä taas =) Päätettiin pari päivää sitten miehen kanssa, että syön tämän e-pilleri paketin loppuun ja sitten aletaan yrittämään kolmatta. Todella mukavaa palata taas näihin tunnelmiin ja toivon kovasti ettei keskenmenot tule sekoittamaan yritystä, kun niitä on aiemmin vuosien varrella ollut kaksi.
Jos joku vois lisätä mut tuonne listaan, kun ei multa onnannu :) En laske noita kiertopäiviä kuten en aikaisemmissakaan yrityksissä vaan tulee kun tulee. Esikoista yritimme 6 kk ja junioria 2 kk...

Mutta näillä siis mennään!

Onnea plussanneille :heart: :flower:

merkkiä vaan tähän väliin ni pysyn paremmin kärryillä :)

Mietteitä: tää kuumeilu on omasta mielestä pysyny vähän turhanki laimeena.. melkeen tulee jo tunne et mitäs jos ei sittenkään.. mut sitte ku se ovis-aika lähenee, ni sillon taas tuntuu et pakko hyödyntää ku harmittais muuten. Sekavaa.. noh, ehkä yritän alitajuntaisesti pitää tätä kuumeilua kurissa, niin ei ottais negat niin koville, ja kakkosen aikaa meni melkee överiks, kun taas ykkönen tuli melkee itestää.

Vieläkö mahtuu joukkoon? Työt tuppaa haittaamaan netissä olemista, mut yritys on kova päästä juttuja lukemaan ja kirjoittelemaan... :whistle:

Meillä ennestään 2 tyttöä, -05 ja -07, nyt tällä viikolla kierukka poistettu ja kunhan tyhjennysvuodosta päästään, alkaa todellinen yritys. Ovistikut odottaa käyttäjäänsä... ;)

:heart: Lämmin kiitos kaikille onnitteluista.
Enhän minä osaa täältä pysyä poissa =). Teidän kanssa on ollut niin ihana jakaa ilot ja surut, monenlaista on näihin kuukausiin mahtunut.
Odotuspuolelle en vielä ole uskaltanut ilmoittautua. Josko ensi torstain varhaisultran jälkeen sitten, jos kaikki on niin kuin pitääkin ja raskausviikot varmistuvat.
Raskausoireitakin on jo ilmaantunut; on masun turvotusta, rintojen aristusta ja kurkussa on öklötyksen tunne pitkin päivää. Mies tuumasikin, että oiskohan sieltä nyt poika tulossa. Meillä kun on entuudestaan kaksi ihanaa rinsessaa, ja heidän odotuksessa ei ollut minkäänlaista pahoinvointia.

Täällä pidetään peukkuja kovasti, että saan pian seuraa odotuspuolelle.
:heart:

:heart: TORSTAI 18.2.2010 :heart:

puupi......................................kp 29/26-35........................yk 12
Ella-83....................................kp 28/24-61........................yk 14
Lasihelmi................................kp 28/30.............................yk 14
gammi....................................kp 26/28-32....................... yk 4
syksyinen...............................kp 26/26-36.......................yk 3
nahar.....................................kp 26/26-30........................yk 2
Sssalla...................................kp 24/19-32........................yk 9
Mädchen................................kp 23/26-28.........................yk 4
maitsu83...............................kp 21/29............................ yk 3
mussu81................................kp 20/31...............................yk 3
höperö75...............................kp 20/28...............................yk 20
Alba.......................................kp 18/26...............................yk 3
Tarkse...................................kp 17/29-32...........................yk 3
kahvilla..................................kp 14/??................................yk 1
TaikaWiitta............................kp 13/27-30.............................yk ??
smurffiina84...........................kp 13/22................................yk 2
Orwokki.................................kp 12/35................................yk 10
Frutti......................................kp 8/27.............................yk 7
kekkis....................................kp 7/31-33...........................yk 2
Varpu30.................................kp 5/30.............................yk 2
tääl taas.................................kp 5/20-26........................yk 5
Minttis81................................kp 1/28-38.........................yk 6

Manzu....................................kp ??/??...............................yk
Helinäkeiju10..........................kp??/??........................ .....
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
helmikuun................................kp ??/??.............................yk?
likat0406................................kp ??/??...............................yk
Shamandalie...........................kp ??/??..............................yk

Taustalla:

Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn

Haamut

Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel

Plussaonnea!!

Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen Plussaonnea!! jälkeen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa!

Kiitos Mädchen :flower:

Meillä siis yk1 alkamassa joskus tässä... Kp:t on ihan hakusessa vielä...

Ei jaksais oottaa et pääsee tosissaan alkuun yritys, varsinkaan kun mieskin on tohkeissaan mukana. :LOL: Mulla kuume oli vähän jo laskemassa, kunnes mies totes et pitää varata aika kierukan poistoon. Mä olin ihan :eek: , kun ei asiasta oltu hetkeen taas puhuttu... :D Mutta hyvä näin...

Lapsetkin on vauvakuumeessa, ainakin ne selittää hoitokaverin vauvasta ja hoitelee omia nukkejaan ja telkussa/lehdessä jos näkyy vauva niin sitä sit ihmetellään... :LOL: Nooh, ehkä se saattaa myös kuulua ikään... :whistle:

Vielä pitää naputella :D Katsoin äsken Martina&Esko-shown ja jestas kun mulle iski hirvee hinku SYNNYTTÄMÄÄN :kieh: :LOL: En muuten ole yhtään aiempaa jaksoa katsonut, enkä muita enää katso. ;) Tuli niin ihanasti muistot mieleen vaan :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Mädchen:
Vielä pitää naputella :D Katsoin äsken Martina&Esko-shown ja jestas kun mulle iski hirvee hinku SYNNYTTÄMÄÄN :kieh: :LOL: En muuten ole yhtään aiempaa jaksoa katsonut, enkä muita enää katso. ;) Tuli niin ihanasti muistot mieleen vaan :heart:
Mulla taas tuli mieleen et "hitto, mihin oon itteeni laittamassa..." :LOL: Toisaalta, mulla ei kumpikaan oo kestäny niin kauaa, ja jos vaikka mahdollisella kolmannella kerralla pyytäis puudutuksia ajoissa... :whistle: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Shamandalie:
Alkuperäinen kirjoittaja Mädchen:
Mulla taas tuli mieleen et "hitto, mihin oon itteeni laittamassa..." :LOL: Toisaalta, mulla ei kumpikaan oo kestäny niin kauaa, ja jos vaikka mahdollisella kolmannella kerralla pyytäis puudutuksia ajoissa... :whistle: :LOL:
Juu, minulle tuli myös olo että no thanks sittenkään. Rupesi ihan ajatuskin ahdistamaan...On nmittäin aika tuskallisia kokemuksia olleet kaksi ensimmäistä. Esikoisen kohdalla jäi semoiset traumat ja kakkosen kohdalla ravasin sype-polilla. Mieskin jo ihmetteli että miten meinaan selvitä tästä mahdollisesta kolmannesta...pitänee ottaa neuvolassa sitten puheeksi asia jos alkaa enemmän vaivaamaan. Kumpa vaan pystyisi nauttimaan tästä mahdollisesta tulevasta raskaudesta, niinkuin muissa en ole oikein pystynyt.

helmikuun: Mä olen kanssa jo valmiiks miettinyt, että täytyy ajoissa alkaa pohtia mahdollista synnytystä. En tiedä, "uskallanko" enää mennä tosta noin vaan siihen hommaan... Tosin mulla sinänsä helppoja ollut kumpikin synnytys, mut esikoista odottaessa ei tiennyt mitä odottaa, ja se kävikin nopeasti. Toinen käynnistettiin ja kesti puolta kauemmin kuin ensimmäinen ja jotenki oli "pelottavampaa" kun tiesi mitä odottaa... Tosin en kummallakaan kerralla ehtinyt saada kuin ilokaasua, joten kai sekin vaikuttaa jos antaa ajoissa periks ja pyytää puudutuksen... No, nää on vielä aikaisia pohdintoja... :saint:

:heart: PERJANTAI 19.2.2010 :heart:

puupi......................................kp 30/26-35........................yk 12
Ella-83....................................kp 29/24-61........................yk 14
Lasihelmi................................kp 29/30.............................yk 14
gammi....................................kp 27/28-32....................... yk 4
syksyinen...............................kp 27/26-36.......................yk 3
nahar.....................................kp 27/26-30........................yk 2
Sssalla...................................kp 25/19-32........................yk 9
Mädchen................................kp 24/26-28.........................yk 4
maitsu83...............................kp 22/29............................ yk 3
mussu81................................kp 21/31...............................yk 3
höperö75...............................kp 21/28...............................yk 20
Alba.......................................kp 19/26...............................yk 3
Tarkse...................................kp 18/29-32...........................yk 3
kahvilla..................................kp 15/??................................yk 1
TaikaWiitta............................kp 14/27-30.............................yk ??
smurffiina84...........................kp 14/22................................yk 2
Orwokki.................................kp 13/35................................yk 10
Frutti......................................kp 9/27.............................yk 7
kekkis....................................kp 8/31-33...........................yk 2
Varpu30.................................kp 6/30.............................yk 2
tääl taas.................................kp 6/20-26........................yk 5
Shamandalie...........................kp 3/??..............................yk1
Minttis81................................kp 2/28-38.........................yk 6

Manzu....................................kp ??/??...............................yk
Helinäkeiju10..........................kp??/??........................ .....
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
helmikuun................................kp ??/??.............................yk?
likat0406................................kp ??/??...............................yk

Taustalla:

Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn

Haamut

Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel

Plussaonnea!!

Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen Plussaonnea!! jälkeen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa!

Jos jotain meni metsään, niin korjatkaa ihmeessä... :whistle: Laitoinkohan itseni edes oikeaan paikkaan.. On taas aikaa kun näissä hommissa on tullut oltua... :LOL: B)

Taitaa jäädä tän aamun ulkoilut väliin lasten kanssa kun on sen verran pakkasta. No, käytetään aika hyödyksi ja käydään kaupassa.. =)

Eilen illalla ja ainakin vielä nyt aamulla näyttäis sille, et alkais toi vuoto olla vähenemään päin... :D Pare olis. Ens viikolla kun on hiihtoloma, mennään muutamaksi päiväksi mökille perheen kanssa. Siel sit pitäs oviksen tikuttelu aloittaa... Jos muistaa ottaa mukaan... :whistle:

Nyt aamupuuhiin tyttöjen kanssa et ehtii joskus töihinkin. :LOL:

Dpo11: ristiriitaisissa tunteissa.. Plussan puolesta puhuu suun ja huulien kuivuminen, lisäksi aamusta alkoi närästämään, joka mulle tosi harvinaista. Raskaana ollessa siitä olen kärsinyt ja harvoin sen jälkeen. Väsymys on jo sääntö nykyään.. Rintoja ei arista eikä ole finnejä, kuten ennen menkkoja.

MUTTA aamulämmöt tipahtivat 0.2 astetta alemmas, joskin flunssa hellittämässä. Tästä jos vielä tippuu, on vuodon alkaminen enää parista päivästä kiinni.. Sylkiovistesti näytti 2 edellistä päivää plussaa, nyt ei enää. Nyt myös munista on vihlonut. Jos lämmöt olisivat olleet tänään koholla, oisin ehkä testiä miettinyt huomiselle mutta nyt odotan menkkoja ensin.

Sain tädin kylään näin heti aamun kunniaks...olisin hetken taustailemassa ku nyt taas tuntuu siltä et ei jaksa, kuitenki yritystä jo sen verran et tauko voi tehä hyvää...

Peukut on pystyssä et niitä plussia tänne tulis!!! :)

Hei kanssakuumeilijat!

Kerronpa heti omat uutiseni: tein äsken positiivisen raskaustestin :D Tai siis haamuksi kai liuskaan tullutta viivaa voisi kutsua, mutta ihan selkeä viiva se oli! Eli taidan siirtyä tuonne lokakuun odottajien pinoon?! Laskin lasketun ajan nyt tuon viimeisen 26 kiertopäivän mukaan, kun tuli tuo haamukin jo 27. kiertopäivänä... Ja sen mukaan la olisi 29.10. Kuten huomaatte niin täällä ollaan kunnon tohinassa plussan jälkeen ;) Toivottavasti kaikki nyt menisi hyvin...

Jään toki seuraamaan teidän kuulumisia. Plussatuulia kovasti kaikille! Tulkaa äkkiä perässä :heart: Onnittelut myös kaikille plussanneille!

ella: mikä sylkiovistesti sulla on? Mietin sitä donnan testiä, mut en sit raskinut kun aika paljon oli negatiivista kommenttia siitä...

puupi: :hug: Voimia.

syksyinen: paljon onnea! Ja jarrusukkia pikkuiselle. :heart: Ja toki kaikille muillekin plussanneille. :heart:

Shamandalie, mulla on Julia testi. Kyllä se vaati opettelua mulla pari kiertoa, että opin tulkitsemaan mutta useimmiten se on näyttänyt plussaa ennen tai samaan aikaan kuin ovistikkukin..

Mä sain HAAMUN! En titenkään usko sitä ja menen hakemaan lisää testejä. Huomenna olisi menkkapäivä joten jos sen yli pääsee vuotamatta, ois hyvä..

Yhteistyössä