Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

Heipä taas :)

Tänään niin ovistuntemuksia että! Ihan intopinkeenä tästä yrittämisen innosta, tää on niin jännää!! Jotenkin ihanan salamyhkäistä vaikkakin melkein kaikille ollaan jo tästä kerrottu. Oletteko muut?

Olen töissä, jouduin jo kakkosen ollessa 2kk vanha (sitä aikaa kun rakentajilta loppui työt), mies hoiti lapset. Olisi aika huikeeta saada olla kotona oikeesti pitkään.

Oletteko leikitelleet nimillä? Niitä kuuntelen sillä korvalla ihan vaistomaisesti ;)
 
Mullekin vois korjata kiertopäivät, huomenna eli 23.1 on kp 29/27-31.

Mulle iski nyt illalla joku paha mieli, aloin vaan miettiä et ei kyllä varmaan oo tärpänny oikeesti. Mietin aiempia raskauksia niin oireet oli kyllä vahvasti läsnä mutta en osannut yhdistää. Esikosta tajusin vasta 3pv kun menkat oli myöhässä ja kuopuksesta tajusin vasta kun sigitesti näytti "raskaana +5" tjs :D eli taidetaan vaan otella tätiä viikonlopuksi. Eipähän pety niin pahasti ;)
 
Nuo kiertopäivät taitaa olla kaikilla ihan sekasin. Tähän päivitys hommaan tarvis KAKSI, käyn koneella ehkä kaks kertaa viikkoon ja muuten selaan puhelimella. Puhelimella päivityksen on vähän hankalia jos kierto alkaa uudesta, sitä en saa puhelimella tuonne muutettua. Että jos joku vaan kehtaa..?
 
Mulla iski eilen epäröinti päälle koko kolmannen yrityksestä..

Lapsia silittelin nukkumaan mennessä ja tajusin miten ihania ne onkaan ja miten niiden odotusajat ja synnytykset on mennyt ilman ongelmia. Entä jos kolmas olisikin vaikeasti vammainen tai jos raskaus olisi vaikea..Pelottavaa. :(

Mulla oli vielä toisen lapsen synnyttyä masennus, niin entä jos se uusii..

Onko muilla pelkoja? Varsinkin siis te jotka jo yritätte?
 
Kettula minä kans mietin usein että en sittenkään uskalla sitä kolmatta tehdä. Väliin taas olen ihan varma että haluan kolmannen:whistle: Monet asiat siinä mietityttää, mitä jos lapsi ei olisikaan terve, mitä jos parisuhde kärsii (meillä oli kakkosen synnyttyä tosi paha parisuhdekriisi), mitä jos itse ei henkisesti jaksakaan yms yms..näitähän riittää:LOL: Väliin myös mietin että mikä on se perimmäinen syy miksi vielä lisää lapsia haluan. Mietin että jos teenkin lapsen "vääristä" syistä, esim siksi että saisin olla väliin töistä pois. Mutta pohdintojen jälkeen olen kyllä tullut melko vahvasti siihen tulokseen että mulla ei ole varsinaista vauvakuumetta, mutta kolmannen lapsen kuume kyllä on. Luulen vahvasti että mikäli me ei tätä kolmatta yritetä niin mua alkaa se jossain vaiheessa elämää harmittamaan. Musta on ihanaa kun miehellä on useampi sisarus, mukavaa viettää juhlia ja muuten vaan illanistujaisia porukalla! Vauva-aika tulis varmasti olemaan välillä tosi rankkaa, mutta uskon että se kaikki palkitaan jossain vaiheessa kun ovat hieman kasvaneet. Enkä halua luopua vielä tästä pikkulapsiajasta, niin raskasta kuin se välillä onkin:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kp 25 ja voi tätä kropan kuuntelua.. Tissit vihlasee monesti päivässä. Ja ne "tuntuu" vaikka on suht pienet ni nyt ne tuntuu isoilta.. Tiedätte varmaan mitä tarkoitan. Mahakin on turpea. Vaikka uskon et missattiin ovis päivällä ni silti kuulostelen roppaa.

Mä pohdin paljon tota uskaltaako "uhmata", kun on jo kaksi tervettä ja hyvin mennyttä raskautta. Pelottaahan se. Mutta varmasti kaduttaisi jos ei sitä yrittäisi. Se myös pohdituttaa, kun kaksi on jo niin isoja. Pulssia ja miinuksiahan tässäkin on. Jänskää myös jos tärppää et saan opiskelun finaalin kunnialla loppuun ettei oireilu äidy liiaksi..

Heippa taas ja tärppionnea!
 
Iltoja! Hohhoijaa kun väsyttää, pitäs mennä nukkumaan mut jään niin helposti roikkumaan tähän koneelle. Onneks huomenna on jo torstai, ens viikon alkua ootan et vois ruveta yrittää. Meillä hommailut painottuu vaan oviksen ympärille vähän kalenterityyliin (karmeeta..), sitä siis odotellessa. Ärsyttää kun vielä tänäänkin oli vuotoa (taitaa olla öö kp 7, tätäkin mietin et aiheuttaako tää mysteerinen pitkä vuoto lapsettomuutta..

Mä olen kotona lasten kaa ja aion olla ainakin vielä vuoden, tulenpa raskaaksi tai en. Yritän olla liikaa miettimättä/haaveilematta, kakkosen odotus oli niin tuskaisaa ja epätoivoista yritystä. Mä aion kans muutaman kuukauden kuluttua marssia lääkäriin ja vaatia clomit ja sanoo et ollaan yritetty pidempään, jos tulosta ei ala tulla. En todellakaan oota kokonaista vuotta.

Niin, mä mietin sitä kans et nyt on kaks tervettä lasta et entä jos kolmas ei olekaan. Ja et kun on kaksi sektiota takana (ja hankalaa raskautta), entä jos kaikki ei meekään hyvin kolmannen kerran.

No mutta nyt unille, ei tuu muuten huomisaamusta mitään.. Plussatuulia kaikille :)

Viola kp 7/27 yk1
 
Täälläkin on epäröintiä. Mielessä on se miten paljon "helpommalla" sitä pääsiskään kahden lapsen kanssa. Autoon mahtuisi paremmin, matkustelu olisi helpompaa ja tietenkin myös halvempaa... Entä onko se kolmas lapsi se "kolmas pyörä" kaikissa leikeissä? Kun kuitenkin se nuorin... Jostain syystä nuo ajatukset tuntuvat vähäpätöisemmiltä jos puntarissa sitten todella olisi se kolmannen lapsen saanti.

Entä onko kellään muilla "kiire" tärppiin? Minä kun mieluiten haluaisin sen äitiyspäivärahan sen edellisen mukaan eli seuraavan laskettu aika tulisi olla ennen kuin kaksoseni täyttävät kolme. Muuten taidan tippua sille minimille.. Jotta tuo äitiyspäiväraha olisi mahdollinen, olisi tärpin siis tapahduttava mulla joko tässä tai seuraavassa kierrossa. -Yritän olla stressaamatta ajatuksesta! Tosin mies tossa eilen tokaisi, että ennemin tai myöhemmin meille se kolmas kyllä tulee! Ja siis jos tiukennettaisiin vähän menoja, niin kyllähän me pärjättäisiin, mutta olisi se aika iso raha ero..

Oon nyt ollut kotona sen kaksi vuotta ja meinaan olla vielä ainakin siis sen vuoden, kunnes pojat on 3-vuotta. Sittenhän se kotonaoloaika pitenisi jos se kolmas syntyisi. Miltä teistä muista tuntuu pitkään kotona olo? Mua aluksi hirvitti, mitenhän saan sitten töitä jne. mutta nyt ajatukset on jotenkin rauhoittuneet. Kyllä niitä töitä ehtii vielä varmasti tekemään!

Tria kp 7/28 yk 2

ps. Kiitokset ViiruP kun jaksat päivitellä tietoja! Toivottavasti saisit joltain apuja päivittelyyn. Ymmärrän todella hyvin, ettei joka päivä ole aikaa eikä mahdollisuutta koneelle istua. Mun puolesta joka päivä tietojen päivittely ei olisikaan niin välttämätöntä, vaikka onhan se kiva seurata missä muut menee. Yksi vaihtoehto tietty olis jos jokainen sisällyttäis aina omaan tekstiinsä missä kp:ssä on menossa ja sit vaikka sinä ViiriP päivittelisit tuota isoa listaa aina silloin tällöin?
 
Ihan samanlaisia pelkoja täälläkin kolmannen lapsen suhteen. Nyt kun tosiaan on nuo kaksi tervettä/normaalia lasta, niin vieläkö käy niin hyvin että kolmaskin on...? Mulla on nämä aiemmat raskaudet ja synnytykset sujunu tosi hyvin, että sinänsä niitten suhteen ei pelkoja ole. Se pikkuvauva-aika vähän kauhistuttaa (tästä jo pari sivua sitten kirjoittelinkin). Ja sit ihan niitä käytännön asioita, että kuinka tämä arki tulee muuttumaan kolmannen myötä. Kahden kanssa on aika kätevää nyt kun ovat jo isompia ja omatoimisia. Aletaan jo liikkua siellä mukavuusalueella. Sitä ehkä eniten onkin pähkäilty että halutaanko aloittaa kaikki taas alusta. Mutta eiköhän se ole sen arvoista, ja se on sitten kumminkin niin pieni hetki elämästä kun ne on niin pieniä. :heart:

Meillä ei kiirettä tärppiin ole, kun tuo nuorimmainenkin ens kuussa sen kolme täyttää. Ja siis kun työtkin olen aloittamassa, niin ehtii taas päästä ansiosidonnaisille. Onhan se vähän kurjaa työnantajalle taas ilmoittaa että käynpä vaan pyörähtämässä, että nähdään parin-kolmen vuoden päästä. :whistle: Mut mulla on kyllä hyvä ja ymmärtäväinen työnantaja. :)

Mä olin sen neljä vuotta yhtäjaksoisesti kotona ja viihdyin kyllä. Siinä vaiheessa kun toinen lapsi syntyi, niin kyllähän se arki muuttui aika hektiseksi ja joutui tinkimään omista harrastuksista ihan jo senkin takia ettei vaan enää jaksanut mitään ylimääräistä. Eikä se kyllä sillä hetkellä kauheesti harmittanut tai sitä ei ehtinyt harmitella. Elämä oli sitä sillä hetkellä. Oikeestaan nyt jo vuoden ajan on ollut taas omille jutuille aikaa ja kyllähän tää hyvälle tuntuu. =) Kaipasin kyllä töihinkin, ja aikuisten pariin, vaikka olenkin sitä tyyppiä että voisin viettää loppu elämäni kotona, puuhaillen omia "projektejani", osaisin kyllä työllistää täälläkin itteni täyspäiväisesti, joku kun vaan maksaisi siitä. :D Kun löytäisikin sellaisen sopivan balanssin kodin ja töiden välillä, että voisin osittain käydä tienaamassa kodin ulkopuolella ja osittain puuhastella kotona jotain sellasta josta myös vähän saisi katetta tilille.

Mutta voi jestas tätä "oireiden" kyttäilyä! Että tuntuko viime kuussa tältä ennen menkkoja?? Onko aina tuntunu tältä ennen menkkoja?? Tuntuko se tältä niillä aiemmilla kerroilla kun tulin raskaaksi?? En tiedä enää mistään mitään! Jotenkin kyllä silleen tuolla alavatsalla polttelee, että eiköhän ne menkat ole. Nyt kun oikein pinnistelee ja yrittää muistaa millasia nippailuja tai muita oli aiemmista raskauksista, niin tuntuu ettei muista enää mitään varmaksi. Ainut mikä ihan varmasti puuttuu, niin se sellanen tunne, että olen raskaana. Varsinkin toisen raskauden alkaessa se oli tosi vahva.

Sitten, olen ihan pudonnu kärryiltä noista raskaustesteistä. Siis onko nyt tullut markkinoille joku testi jolla voi testata luetettavasti jo ennen kun menkat on myöhässä? Olen sellaista täällä ollut ymmärtävinäni? Viimeksi testaillu silloin nelisen vuotta sitten, eikä tässä välissä ole asia ollu ajankohtainen...

Kannatan myös tuota että jokainen merkkais oman kp:sä aina oman tekstin loppuun. Eikö se ois niin aika kätevää, ei tartteis kenenkään niitä erikseen tuonne listaan päivittää? Näin toimittiin silloin kuin aiemmista kuumeiluista ja odotuksista näillä palstoilla olen roikkunut. :) Siis sama juttu raskautumisen jälkeen, että rv:t merkittiin aina oman tekstin loppuun. Toimi.
 
Viimeksi muokattu:
Tänään käyty gynellä ja oikein hyvin meni käynti! Iso munasolu irtoaa hetkenä minä hyvänsä ja onneksi juuri siltä puolelta mistä oon aiemmin raskautunut=) Nyt sitten sain kehotuksen alkaa illalla peittoja heiluttelemaan, ja mikäli ei raskaus ala niin nou hätä, sain onneksi lähetteen munatorvitutkimukseen. Sittenhän mun toiveena olis että mahdolliset uudet tukokset sais ehkä huuhtomalla taas poistettua. Ja kuulosti siltä että aikaa itse tutkimukseen ei tarvis ihan iäisyyksiä odotella ja tämä sama lääkäri sen suorittaa. Tuli tosi hyvä mieli, nyt on jotain mahiksia tällekin kuulle kun kerran ovis on tuloillaan, ja hyvä mieli myös sen suhteen että lähete jatkohommiin on saatu joten ihan rauhassa voi nyt ootella mitä tapahtuu..

Ainut mikä vähän mietityttää on se, että tänään sain vielä hailakan viivan ovistestiin.. jospa se siitä nyt kans vahvistuis pikaseen;)

Ja pisteeksi ii:n päälle tähän mun positiiviseen tunnelmaan oli se, että hain kotimatkalla miehelle muutaman erikoisoluen alkosta (viritän hänet oikeaan tunnelmaan iltaa varten) ja oi kuinka ihanalta tuntu kun multa kysyttiin henkkarit! Kyllä se vaan 30-v pienten lasten äidin sydäntä lämmittää loppu talven:LOL:
 
Mahtavia uutisia dita!!! Peukut pystyssä!! Ja voi elämä mä en muista koska multa ois henkkareita kyselty :headwall: :D

ON: Täähän menee meillä mielenkintoiseksi. Mun pitäis plussata viim. maaliskuussa alkavasta kierrosta jotta pääsisin vielä vanhoilla äippärahasummilla äippälomalle, ja ehtisin juuriki alle kolmenkympin saada lapset "tehtyä" ja keskittyä kasvattamaan heitä ja myösmomaa "uraa" jossain vaiheessa... ja tänään sitten soittivat mulle työhaastatteluun ajan yhteen unelmaduuniin omalle alalle, äitiyslomansijaisuus (6-12kk) joka voisi poikia vakkaripaikan. Voi elämä miks tää menee aina näin. Varmaan jos en nyt oo raskaana ja saan sen paikan niin joutuu kolmosen jättään haaveeksi... :/ Onpa ristiriitainen olo. Tietty jos ne pitäiskin mua vaan sen 6kk niin ei ois ongelma eikä mikään Sit vois hyvin tässä vielä raskautta yrittää. Voi että mä oon kamala.
Mutta jos nyt on plussa niin sit mennään sen mukaan. <3 Olis niin toivottu pieni kuitenkin. Ja viikonloppu ja ensiviikko selkiyttää tilannetta varmasti paljonkin;

- plussa vai ei,
- saanko paikan vai en
- jos saan paikan niin kuinka pitkä pesti ja mahdollinen Mammaloma :D
- jos saan paikan oonko valmis siirtämään kolmosen saantia vuodella eteenpäin..

Pitäkää peukkuja, mille? No sille et kaikki kääntyy parhain päin, miten sitten on tarkoituskin. :)

Maana-mamma kp 30/27-33(??) dpo 11
 
Viimeksi muokattu:
Pitäiskö käydä ihan testaamassa kysytäänkö papereita vaikka ei holia joisikaan :D

Olen myös ihan seko oireiden kanssa. Just sanoin Kuinka on ovis fiilis, mutta ei mulla ennen rinnat oo siihen aikaan ollut kipeät. Vain raskaana ollessa. Mutta laskelmallisesti ovis pitäisi olla vasta lauantain aikaan (en ole testannut koskaan). Jätin pillerilaatan kesken, vuoto tuli muutamassa päivässä. Vuodon loputtua juuri niitä ovistunteita heti perään (vuoto ollut aina 3vrk). En tiedä onko roppa vaan sekaisin. Malttais vielä pari viikkoa :) menkat alkoi 12pvä joten kp...13/... äh ja pöh.
 
..oh, ja hyvä olisi jos plussailisin. Menisi hyvin ohjauskauden kanssa töissä. Ei tarttis lopettaa kesken kauden. Ja mä jännitän myös saanko vakkaripaikan.. Kiva on jos saan ja noloa kertoa että jään heti mammalomalle..
 
Täältä tiedossa vuodatusta vuodatuksen perään. Äääh... :/

En tiedä mistä tälläset ajatukset välillä päähän tulee mutta, tuntuu joskus että entä jos en haluakkaan kolmatta lasta? Mittee myö nyt vouhkataan tästä kolmannesta? Onhan noissa kahessa neidissäkin tekemistä. Tytöt nukkuu hyvi, syö hyvin, viihtyy yhdessä jo jonnii aikaa, nuorimmainen on juuri oppinut kävelemään,...

Sitten taas kuitenkin jos kirpparilla tulee hyviä ja halpoja mammavaatteita eteen, mukaanhan ne lähtee. Sitten kun on iso maha niitä tarvii. Sellasen ihanan pehmoisen pikku karkuhaalarinkin ostin kokoa 50cm. Saa sitten kotiin tullessa sen päälle laittaa. Ääähhh.. Talon ostoa ollaan keväälle/alku kesään mietitty. Sitä suunittelen kolmelle lapselle. Ja myös auton vaihtoa. Ja kaukaloita oon katellu millanen sitten vauvalle.

En tiedä onko tuo "en haluakkaan" joku oma puolustusjärjestelmä keskenmenon takia..? Vai onko talo haaveet/suunitelmat jättäny vauva jutut vähän taka-alalle?

Semmosta tällä kertaa.. Kellään muulla vastaavaa vaan oonko jotenkin rikki kun välillä ajattelen mitä sattuun?

Vaivoja, vaivoja.. Tänään huomasin rintojen aristavan ja menneen ns.kovaksi. Aika vahvat tuntemukset on että olis tärpänny mutta senpä näkee ens viikolla sitten. :)

Kirjotus virheistä anteeksi jo etukäteen.. Puhelimella tuas surhvailen niin niitä saattaa olla.. :)
 
Tässäpä raskaushormoonin nousua raskauden aikaan. Jos näistä olis vähä apua testailuu. Ainakin mulle, kun aika himotestooja oon. :D

Aika hedelmöityksestä/Aika viimeisistä kuukautisista/HCG:n määrä mIU/ml
1 viikko/3 viikkoa/0-5
2viikkoa/4 viikkoa/3-426
3 viikkoa /5 viikkoa /18-7340
4 viikkoa/6 viikkoa /1080-56500
5-6 viikkoa /7-8 viikkoa /7650-229000
6-9 viikkoa/8-11 viikkoa / 25700-288000
8-11 viikkoa/10-13 viikkoa / 13000-253000
17-24 viikkoa/2. kolmannes/ 4060-65400
>25 viikkoa /3. kolmannes / 3640-117000
 
Maana-Mamma ja aotearoa teille molemmille tsemppiä työkuvioihin ja tietenkin vauvayritykseen. Tosi hankalaa on vauvakuumeisena miettiä työkuvioita.. onneksi asioilla on tapana järjestyä yleensä vielä aikas hyvin! Vakkaripaikka on tietenkin tosi hyvä juttu, etenkin jos talonostoa tms edessä, mutta kyllä vaan vauva vie voiton!;) Onneksi ollaan kuitenkin nuoria vielä kaikki, joten täydellinen loppu se ei ole vauvahaaveille vaikka jossain vaiheessa joutuis yrittämistä lykkäämään. Toivotaan että teillä tilanteet selviää!

Viiru mulla ainakin ihan samoja tunteita kun sulla, ja niin näyttää että täällä on monilla muillakin. On normaalia miettiä sitä kaikkea mitä uusi vauva toisi tullessaan ja pohtia miten sitä jaksaa kolmen pienen kanssa. Itse oon ajatellu että jos järjellä aattelisin niin en välttämättä kolmatta tekisi, mutta nämä lastensaamisasiat ei ole järkijuttuja vaan se on ihmiselle luontaista haluta saada lapsia. Myös se että mulla raskaakstulo ei aina oo helppoa, saa ajattelemaan sitä miten ihana olisi jos meille vielä yksi lapsi suotaisiin..kyllä se vaan rikastuttaisi meidän elämää tosi paljon. Ja vielä kun siihen päälle aattelee miten ihania mun tytöt on, tuntuu ihan uskomattomalta ajatella että voisin saada vielä kolmannen näin ihanan lapsen:heart:

Työviikko takana, onneksi!!!! Kyllä sitä on viikonlopun tarpeessa näin perjantaisin! Kävin sählyä pelaamassa, tytöt oli mukana kun mies on raksalla. Tultiin kaupan kautta kotiin ja haettiin vielä herkkuja tänne kotiin kun illalla tulee voice of...
Ja pitää vielä saada hehkuttaa mun eilistä ovisplussaa:ashamed:Eilen aamulla testasin vain hailakan viivan testiin, ja olin vähän ymmälläni kun gyne sano että munasolu irtoaa hetkenä minä hyvänsä. Tein vielä uuden testin ennen nukkumaan menoa ja se oli tosi vahva plussa! Arvaatte varmaan että jäi meillä miehen kanssa unet vähille;) Tuskin tästä nyt raskautta saadaan aikaseks mutta on sekin jo joitan että kroppa jotenkin ees toimii.

HYVÄÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE!:flower:
 
Viimeksi muokattu:
Miullakin vaikuttaa paljon työkuviot kolmannen lapsen pohtimiseen. Välillä työtehtävät kuulostavat siltä, että ei hitsi, kynnys kasvaa jäädä pois sekä ilmoittaa esimiehelle poisjäännistä:whistle:En saa edes omassa päässäni järkeiltyä asiaa paremmin päin. Vauvakuume on silti ja pysyy.

Pikkase ehdin jo toivoa yllätystä tälle kuukaudelle, mutta näköjään kroppa on vaan ihan sekaisin eikä mikään hormonitoiminta pelitä. Ei oireita, ei menkkoja, ei mitään. Kai todellinen tjottailu pitää aloittaa hyvissä ajoin ennen kesää, sillä johan tässä vaihdevuodet ehtii pukata päälle tätä tahtia edetessä|O. Kiertoväli jotain 60-365. Hiphei:wave: Jotakin hyvää silti: mies sanoi tänään oikein kokonaisella selkeällä lausella, että kyllä se kolmas saa tulla. Kyllä lämmitti.=)

Tsemitystä kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Heippa! Mukaan kolmatta kuumeilevien-joukkoon liittyisi vm-84 oleva kahden pikkuneitin (-07 & -08) äiti. Taustasta sen verran, että nuorimmaisen vaikean ja uuvuttavan vauva-ajan jälkeen päätin, että lapsiluku on nyt täynnä, mutta kuinka ollakaan tässä sitä taas haaveillaan:) eikä oo ykspuolista:) toinen yk lähti käyntiin tänään ja toiveet on korkealla..!
 
Moikka,

Liityn mukaan tähänkin ketjuun :)
Eli kierukka poistettiin 14.1. ja oletan että mulla oli menkat heti sen perään, joten nyt taidetaan mennä kp11. Kierron pituudesta ei ole tietenkään mitään hajua, ennen luomukierto on ollut suht säännöllinen 28pv.

Meillä on tosiaan ennestään kaksi tyttöä, 8/09 ja 5/11. Ja kyllä, samanmoisia pelkoja ja ajatuksia on kuin muillakin tuossa aiemmin. Ja työkuviotkin mulla on ihan auki, olen siis nyt työttömänä, työllistyminen on tosi epätodennäköistä kun tällä seudulla on nyt työttömyysprosentti ihan taivaissa....

Mutta eiköhän tässä jotenkuten selvitä, kävi lapsen saamisen ja töiden kanssa miten päin vaan :)
 
Voihan ahdistus.. Kaksi asiaa ahdistaa. Ekanakin, pääsisin yhteen pieneen operaatioon maaliskuussa, joka on vaivannut mut jo pitkään. Eli vauvahaaveet pitäs laittaa jäihin. Toinen ahdistuksen aihe on se et huomenna pitäs sekstailla. Niin, pitäs. Tätä kalenterielämää vietettiin vuosi, joka on tosi pitkä aika. Ei oo fiilistä yhtään, enemmänkin ahdistaa kun tietää et pitäs toimia. Mies ois kyllä sopivasti illalla huomenna kotona. Mitä tässä vois tehdä? Se aloitteenkin tekeminen on tosi vaikeeta, kun mun mies voi vaikka kieltäytyä. Mietin jotain alusvaatteita, mut ei tod, ahistaa nää läskit, eikä se muutenkaan oo mun juttu. Ja kun mun ajatus on saada vaan vauva alulle eikä nautinto. Hirveetä miten tää onkin mennyt tähän (luulin et se itsestään palautuu, mut eipä näytä siltä). Haluisin et se ois rentoa ja mukavaa, ilman taka-ajatusta tuloksesta.

Sellasta tänään.

Viola kp 10/27
 
Ihanaa, onnea onnea Maana-mamma!!!

Muoks.
Piti vielä sanoa, että Viola30 ehkä se pieni tauko yrittämisestä tekee ihan hyvää tuossa tilanteessa, jos on ilo seksistäkin kadonnut..Eihän tässä loppujen lopuksi ole kuin reilu kuukausi maaliskuuhun. Vai vaikuttaako operaatio sitten yrittämiseen kauemminkin operaation jälkeen?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Maana-mamma
Maana-mamma Onnea!! <3

ON: Tänne löytänyt taas väsymys, jatkuva pissi hätä ja nälkä. Loppu viikolla vois sitten testailla mutta en usko että kovin onnellinen plussasta voisin olla. Varmaan vasta sitten kun ensimmäiset sykkeet kuulee.. Jos sinne asti pääsisi.
 
  • Tykkää
Reactions: Maana-mamma

Yhteistyössä