Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

Tervetuloa kolmas81! Sulla on näköjään saman ikäiset lapset kuin mulla; mulla on 1/11 ja 11/12. :)

).( Ei kerrassaan mitään. Kp taitaa olla 21 jos oikein laskin. Ja ovulaatiolaskurin mukaan ovis pitäis olla 25.-30.päivä, jos lasketaan näillä kierron pituuksilla mitä mulla nyt on ollu eli 32-37 päivää. Eli nyt olisi hyvät hetket seksin harrastamiselle ;)
Mies vaan taisi itekin nukahtaa tuonne lapsia nukuttaessaan, joten saa nähä jaksaako se enää mitään... Mutta ollaan kuitenkin aikasemmin ahkerasti hommailtu, jospa se riittäisi, vaikka tänään jäisikin välistä..
 
  • Tykkää
Reactions: kolmas81
Kiitos paljon onnitteluista.

Koko viikonloppu meni pienoisessa shokissa. En kuvitellut reagoivani näin. Todennäköisyydet raskaudelle olivat kuitenkin mahdottoman pienet, siksi ehkä olotila on jotenkin kuin puulla päähän lyöty.
Tämä oli siis ensimmäinen luomukierto ehkäisyrenkaan jälkeen ja talletus tehtiin kerran koko kierron aikana. Eipä ollut kovin todennäköistä, että oltais jotain saatu aikaiseksi. Ja tosiaan meillä molemmilla oli tavallaan ajatus, että tässä nyt mennään tjottailulla pidemmänkin aikaan. Ei sitten mentykään.

Alan pikkuhiljaa tottua ajatukseen, että kolmas lapsemme on todellista ja jos kaikki hyvin käy niin syntyy keskellä kesää.

Siirryn pikkuhiljaa plussanneiden puolelle.
 
Hirvee kiirus kotona, tuntuu ettei kerkeä edes lueskella. Mutta nyt pitäis rauhoittua. =)

Vuotoa odotellessa. Tilasin nyt kaksi raskaustestiä JOS nyt sattuu ettei vuoto alakkaan. Pitäis kyllä alkaa tässä parin päivän sisällä vaikka mistä tuota minun kropasta mitään tietää. Eilen oli TAAS vasemmalla alamahakipua, paljon. Harmi kun ei ollut testiä, ois voinu katsoa ovuloinko sittenkin vasta nyt.

Yön mietin, että kyllähän tuo ois jos nyt vauva masussa elämäänsä kehittäs, koska ei todellakaan käyny kummallakaan meillä mielessä, et se oikeesti ja kirjaimellisesti heti tärppäis. Aika jännät olot. :O

Miten muilla menee? Ei vissiin kummempia. :D
 
kolmas ja kukkis mullakin on melkein samanikäset lapset kun teillä :) ja jollain muullakin tässäryhmässä oli! Taitaa olla aika normi toi 2v ikäero :D

päivitys kukaan ei enää päivitä tätä pinoa! cherise ei ole enää päivittänyt/postannut aikoihin. Osaako kukaan päivittää? Minä en osaa :( Kiertopäivät on kaikilla jo jälkeen jääneet..

(.) Ei vieläkään mitään saamari! kp 35/28 menkat siis viikon myöhässä. En viitsi heti uudestaakaan testata kun 32 kp näytti negaa...Luin että eivät edes tee lekurissa tutkimuksia yms ennekuin menkat on monta kuukautta myöhässä joten ei ole muuta mahollisuutta kun ihmetellä vaan ja odotella koska se täti tulee. Voihan olla että jättää tämän kuun väliin ja tulee kuukauden päästä tms. Luin että silleenkin oli kääyny jollekkin kuka oli lopettanu imettämisen ja saanu vaan yhet menkat synnytyksen jälkeen..NÄä hormoonijutut on niin mukavia raskauden ja imetyksen jälkeen!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kolmas81
Mie voin alkaa päivittämään. Jos ei haittaa, et joskus jää päivä välistä? :) Ja siivottaisko listaa samalla? Esim. kuukausi mun ekasta päivityksestä ja jokainen ilmoittaa itsensä listalle ja ne poistetaan ketkä ei ilmoita haluaan saada nimensä listaan?

Muoks. Ja jos alan päivittämään niin jokainen saa ilmottaa uudet kp ettei mun tartte erikseen niitä alkaa laskemaan. Hirveeeeen vaativa oon. :D

Muoks muoks. Onhan Cherise listoilla vielä. Viimeisin päivitys tosin 22.10.
 
Viimeksi muokattu:
Hellou! Onneksi on muitakin joilla testailut ajankohtaisia piakkoin. Puhallellaan plussatuulia täältä kaikille tasapuolisesti.

Tinelle myös puhureita seuraavaan kiertoon :)

Itellä kp 18/26 (tai 27). Oireita ilmassa edelleen, oletuksena olis, että aikaisen oviksen vuoksi dpo olis n. 9. Huomenna siis 10. Hain jo kaapiin kuumottelemaan Predictor early testin, katsotaan kuinka kauan maltan pitkittää sen tekemistä.

Olo on niin kummallinen, että oikeasti epäilen olevani raskaana tai sairaana, joku selitys näille oloille olis löydyttävä.... Ja hassua miten aika kultaa muistot, mulla siis kuopus syntynyt -09 mutta yhtään en pysty muistamaan miltä alkuraskaus tuntui. Sen muistan, että plussasin ennenkuin menkat oli edes myöhässä, koska silloin oli selkeitä tuntemuksia, joiden perusteella arvelin tärpänneen. Esikoisesta vuodelta -06 ei hajuakaan ekoista oireista... Mites muut?
 
Esikoisesta mä jotenki vaan tiesin, että oon raskaana jo ennen kuin menkat oli ees myöhässä, vaikkei mitään oireita ollutkaan. Lopetin tupakan poltonkin sit siihen. Ja menkkojen oletettuna alkamispäivänä tein hyvin vahvasti positiivisen testin. :)

Kuopusta yritettiin se 7-8kk ja alkuun kuvittelin kaikenlaisia oireita joka kuukausi, mutta koskaan ei ollu kuitenkaan tärpänny. Sit tuli muutto ym kiireitä, eikä keritty peittojakaan heilutella ku varmaan kaks kertaa siinä kierossa. Olin siis melko varma, että se kierto meni ihan hukkaan. Kuinkas ollakaan, yksi aamu heräsin ja oli aivan kaamea olo, oksetti ja heikotti. Samalla tajusin, että menkatkin on jo kaksi viikkoa myöhässä. :O Eikun testin ostoon; oonko raskaana vai mahatautia tms. Ja positiivinen oli se testi sitten :)
 
Meidän lapsilla tosiaan melkein sen 2v. ikäeroa (1v 10,5kk tarkalleen), ja ihan hyvänä olen sitä pitänyt. Katotaan tärpääkö suunnilleen samanlaiseen ikäeroon. Tässähän sitä nyt olisi mahdollisuus. Toivotaan....
 
Täällä kp 40/28, yk1

Eihän tämä nyt ole normaalia enää. Sanokaa nyt joku että voiko tätä edes virallisesti laskea vielä ensimmäiseksi yrityskerraksi ehkäisyn jäljiltä kun normaalia tyhjennysvuotoa ei oo vielä tullut? Vai odotanko menkat ja sitten on vasta eka yrityskierto? Oon niin epätietoinen nyt noiden menkkojen takia etten tajua mistään mitään, on se kierto ennen ollut suht normaali.
Voi olla että tää nyt jää taustalle ainakin hetkeksi, sen aikaa että tilanne selviää..

Tsemppiä kovasti kaikille, innolla plussauutisia odottelen kaikilta!
 
mrs-k Sä meet muutaman päivän mua edellä kans oudossa tilanteessa :) Mulla ei tosin ollu hormonaalista ehkäsyä kuopuksen jälkeen joten siitä en ymmärrä mitään.

Enkä liiemmin tästä omasta sekavasta tilastani kp 36/28 eikä mitään mihkään suuntaan :/ Ahdistavaa todella kun ei mitään tapahdu! Tilasin netistä testejä ja aion testata aamupissasta uusiks heti kun ne testit tulee. Jos en ole raskaana vaan nega tulee taas niin sitten jään minäkin taustalle odottamaan jotain tolkkua tähän kiertojen tasaantumiiseen.
 
Keskiviikko 30.10.2013








Mukana kuumeilemassa:

Nimimerkki.............kiertopäivät.....yrityskerta.....ikä........lapset


Tine......................kp3/28-38............yk2...............28...........10/11, 1/13
Halo......................kp20/27.................yk1.............34...........-06, -09
Kukki$...................kp23/32-37............yk2.............23...........1/11, 11/12
Hymypallo..............kp23/20-30............yk+8v.........35.........-00, -04
kolmas81...............kp29/31.................yk3.............32...........12/10, 11/12
Marmeli..................kp29/28-35............yk5............29.........-04, -05
Mrs-K.....................kp41/28(-30)..........yk1............27............-06, -13
mammuttisi............kp?/?....................yk1.............23............
myry80..................kp?/34...................yk5............33..........-04, -07
cherise...................kp?/28..................yk4............31...........-09, -11
Kolmiliini................kp?/?.....................yk3............30...........-07, -12
Pink89...................kp16/28..................yk1............24...........11/10, 1/13
REIZULI.................kp?/30..................yk1..............28..........-04, -07
plussatuulia............kp25/25-30............yk3.............28.........09 & 12



Taustailijat:
Jenny90, Ole luonani aina, hemu2, marsa-, Usvametsän neito, Rahkis, Jumevi, Tintti83, saraheinä, Pimu83, KoiKoi






Plussannneet:
Joulukuu

liiisu...........................yk 5, Buster84.....................yk 1
Jennamaria..................yk 1, Casper77.....................yk 1
Astre...........................yk 2, Härkäneito...................yk 3
Suan...........................yk 1
Tammikuu
Suhveli........................yk 4, Toive Pikkukolmoselle....yk 2
mammu991..................yk 8, Tytymamma.................yk 6
Maana-mamma.............yk 1, Villanen........................yk 1
Helmikuu
helmikoo.......................yk 1, dita..............................yk 5
Viola30.........................yk 2, Aminohappo..................yk 4
Maaliskuu
ViiruP..........................yk 7, Mamimamimami...........yk 3
Huhtikuu
Tafgu..........................yk 1, Kuume84....................yk 5
Klementiini..................yk 1, Linttu.........................yk 3
Catherine....................yk 4, Sanna-M.....................yk 5
EiKahtaIlman3.............yk 5
Toukokuu
Jardin........................yk 2, Viifu..........................yk 1
Vauvahaave...............yk 2
Kesäkuu
Aliila.........................yk12, katrinainen................yk 1
Sydäntähti.................yk 3, sparklingfun...............yk 1
Jonsu123...................yk 1, Cassyput...................yk 1
Heinäkuu
Äitee kahdelle............yk 1, Hätähousu................yk 3
Saraheinä.................yk 1,Anu84......................yk 1
Elokuu
piikru.......................yk 1, Smooth.................?
sweetpearl................yk 1, Äippyli_81…………..yk1
Eltsiira.......................yk3, Mustang79.............yk4
Syyskuu
HyäkkäysVaunu...........yk1, srz......................yk0
OneMore?................yk2
Lokakuu
Orange80................yk2, Alice81............yk1





Päivitykset mielellään näkyvällä värillä. Kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Elikkäs..
Miepä ronskisti katoin, et ketkä on kirjoittaneet lokakuun aikana ja ne jäivät listalle. Muut saavat kernaasti itsensä takaisin ilmoittamalla!

Tarkistelkaa kp ja muut tiedot ja jos väärin niin ilmoittakaa niin korjaan. :D

En alkanut laskemaan kp:tä tuolta monien päivien takaa eli vääriä päiviä varmasti löytyy
 
  • Tykkää
Reactions: kolmas81
Voi höh noiden kiertojen kanssa :confused:! Toivotaan ainakin niihin selvyyttä piakkoin.

Tinelle kiitos minunkin rivini lisäämisestä listalle.

Vielä sinne saapi lisäillä kp 19/27, yk 1, ikä 34 ja lapsukaiset -06 ja -09 :) Omaan napaan liittyen ihmeen oireeton päivä kun tähän saakka päivittäisiä oloja. Aletaan siis laskeutua pilvilinnoista....:headwall:
 
Marmeli..................kp29/28-35............yk 5...........29.........-04, -05

Tuossa mun päivitetty rivi.

Jotenkin tuo alkukierto aina hujahtaa muissa puuhissa, mutta nyt taas kun lyhyimmän kierron mukaan päivät täynnä niin jännitys senkun kasvaa.
Rinnat aivan älyttömän kipeät. Mulla se on ihan tyypillinen menkkaoire, mutta ihmettelen miksi kipeysaste vaihtelee. Yleensä vaan vähän jomottelee, mutta nyt ovat pari päivää kyllä olleet tosi kipeinä

Testaan vasta viikonloppuna jos menkkoja ei kuulu.
 
Minut voi poistaa kokonaan listalta :)

Tosi outo täti ilmestyi eilen paikalle, muutama tippa vuotoa tullu ja kierron pituudeksikin tuli siis huimat 35 päivää joten annan nyt suosioilla elimistön tottua elämään ilman raskaus ja imetyshormooneja, voi olla etten edes ovuloi vielä vähään aikaan koska maitoakin tulee vieläkin rinnoista :) Muutaman kuukauden päästä katsotaan asiaa uudelleen kun pahimmat hormoonihuiput on ylitetty.

Hyvää syksyä ja paljon plussa tuulia teille kaikille!
 
silvermoonlite3 Tsemppiä jatkoon ja täällähän me odotellaan jos sua näkyis takas. :) Ja käy ainaski ilmoittelemassa jos tärppi käy!

Aiemmin oli tuolla puhetta miten se kolmonen sit muuttaa elämää. Mulla ei kauheesti oon semmoset VIELÄ päässä pyöriny. Äsken vaihdettiin auto isompaan ja asutaan 80neliöisessä kolmiossa. Kyllä tänne ahtautuu, kun on pakko. :D Kyllä ne asiat sumpliutuu.

Tää imetys minua mietityttää. Kauankohan sitä saa plussaa ootella.. Esikoisen jälkeen imetyksen aikana tein plussatestin puolen vuoden päästä. Jospa nyt sais hehkutella vähän aiemmin.

Mukavaa keskiviikkoa kaikille! :)
 
Heippa! Mulle vois päivittää kp 16/28 ja yk 1. Kiitos! En saa puhelimella punaiseksi! :/

Mitään tietoo ei kyllä tän kierron pituudesta ole, kun vasta yhdet menkat on tullu synnytyksen jälkeen. Nyt lopetin imetyksen kokonaan, niin jospa kierto olis säännöllinen heti.
Saattaa kyllä venyä kun en ole vieläkään bongannut ovista. Yleensä on mulla niin kivulias, että tarttee ihan särkylääkettä. No peittoja on heiluteltu ihan varmuuden vuoksi. ;)
 
Moikka!
Mä voisin kans liittyä mukaan :)

Rivi näyttäis tältä:
pillipöllö............kp 14/28-30??............yk1.............26........ 07 & 12

Kierrosta ei tarkkaa tietoa, mutta laitoin ton mikä oli ennen kuopusta :) Kuopuksen jälkeen ollut ehkäsy käytössä, mistä luovuttiin nyt tässä kuussa :)
 
Äh pakko purkaa päättää. Mulle iski kirpparilla tänää suunnaton ahdistus ettei voinut keskittyy mihinkää. Oli vauvaa ja isomahasta porukkaa liikkeellä taas vaikka kuinka paljon. Ittellä on raskaus oireita mutta testit edelleen vaan veetuilee mulle, tosin en ole ees menkatkaan myöhässä et toivoa ehkä vielä on. Onko teillä kellää tommosta et näkee vaan vauvoja ja ahdistusta ilmassa?
 
Täällähän on elämää :) Mukavaa kun ilmaantuu uusiakin toisten siirtyessä taustalle. Tervetuloa tänne ja taas takaisin kun sen aika on.

Sit seuraa omanapaista pohdintaa: Suhteellisen oireeton kiertopäivä 20. Jotain jomottelua vasemmalla ja siitä syystä päätin tehdä kuitenkin vielä ovistestin kun en sitä ole tähän kiertoon (tai aiempiinkaan) bongannut ovisoireista huolimatta.Nyt tikulla törröttää elämäni eka ovisplussa :O Mun kierrot on oikeasti TODELLA säännölliset 26 tai 27 päivää. Voiko kuumeilu siis aiheuttaa sen, että nyt ekassa yrityskierrossa ovis olis näin myöhäinen? Olen melko äimänä täällä kyllä nyt....
 
Tervetuloa pillipöllö ! :) Lisäilen sut huomenna listoille.

Pink89 Peittojen heilutus on aina hyväksi. ;)

plussatuulia Kyllä se itsellä ainakin tuppaa niin olemaan, et yrityksen (vauvakuumeen) aikana niitä raskaana olevia ja vauvoja ja lastenrattaita näkee joka paikassa..

Halo Oletko ikinä ennen tikutellut ovista? Jos oletkin aina ovuloinut myöhemmin? En kyllä osaa sanoa voiko kuumeilu tuollaista aiheuttaa.. Ja onko varmasti plussa, siis tummempi kuin kontrolliviiva? Kauheena kysymyksiä. :D
 
Tinelle vastauksia :)

Tikutellut olen, vaan en koskaan plussaa saanut. Ja edellisistä tikutteluista nyt jo aikaa koska kuopus
täyttämässä neljä.

Ovisoireet olleet mulla aina selkeät ja ajoittuneet heti menkkojen perään ja
en siis ovisoireisiin liittyen edes testannut. Alunperin ei ollut idea edes tikuttaa mutta
testailin kun oudot oireet alkoi ja ajattelin, että olisi hyvä tietää olisko kuitenkin ovis kyseessä.
Aloitin testailun vasta kp 11 eli hitusen myöhässä ja selkeät ovisoireet siis jo ohi.
Kp 11, 12, 14, 16 tikutin ja aivan selkeät negat. Ja nyt kp 20 aivan selvä plussa,
kuvan heitin tuonne ovistestiketjuunkin...

Mystistä siis....
Ja vaikka peittojen heiluttelu kivaa onkin niin nyt ei kyllä yhtään innostais mutta oviksen nimissä kaiketi pitäis ;)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä