Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

Tervetuloa mukaan Halo. Anteeksi, mutta minä en ainakaan osaa auttaa tuossa ovis asiassa. Itse en bongaile sitä koskaan, eikä muutenkaan mitään käsitystä missä vaiheessa kiertoa se mahdollisesti voisi olla. Eipähän ainakaan tartte stressata otollisista päivistä vaan voidaan mennä ihan fiiliksen mukaan.=)

).( Täällä mennään jo kp 31/28 eikä vieläkään menkkoja kuulu. Ja edelleenkään en usko myöskään raskauteen. Kaksi aiempaa on aiheuttaneet alusta lähtien kovaa pahoinvointia ja nyt ei tunnu miltään. Tosin askarruttaa, koska minulla ei ikinä ole ollut kierto yli 29 päivää. Tai siis on neljä kertaa elämäni aikana, mutta silloin olen aina ollut raskaana. Joten pähkäiltävää riittää.....:confused:
 
Tervetulo Tine!!!

Tekis kyllä mieli testata, mutta päätin etten ennen perjantaita testaa. Miksi... En osaa sanoa. Ehkä mahdollinen positiivinen tulos pelottaa. Välillä kun on semmoinen olo, että onkohan tää kolmannen yrittäminen nyt ihan järkevää. Jaksaako kolmen kanssa ja onko varaa? Auto pitää vaihtaa isompaan ja miettiä nukkumisjärjestelyt ja apua. Pää hajoaa. En varmaan ole ainoa, joka välillä epäilee tän kuumeilun järkevyyttä.:headwall:
 
Alice81 Mulla on ollut kipuja oikeella alamahassa (munasarjassa?) ja tosiaan kierto lyhentyny lyhentymistään. Oon jo pitkään halunnu gynelle ultraan, mutta en vaan ole aikaa saanut. Onneks nyt :) Ja 9v oltu ilman ehkäisyä, niin onkin ihan ok kattoo, et mitä sieltä löytyy ;)
 
Tervetuloa uusille! :)

Mä en edelleenkään oo pysyny perässä mikä kp nyt menossa... :D muutama kerta ollaan tässä nyt kuitenkin peittoja heiluteltu ja silleen.. Tänä aamuna tein ovulaatiotestin (pakko kun menee vanhaksi ihan näinä päivinä :D) ja negaa näytti, hyvin hailakka toinen viiva tuli.. imetys on nyt oikeestaan loppunu, saas nähä kauan menee että kroppa alkaa toimia normaalisti.. Toivottavasti pian! Olis niiiin ihana saada se plussa vielä tänä vuonna :heart:

Alice81 täällä välillä ihan samanlaiset mietteet.. onko ihan hullua yrittää kolmatta? Jaksaako? Miten rahat riittää, tarvitaanko uusi auto, just nukkumisjärjestelyt ja muut, miten tila riittää...?? Mutta mä luulen että nää miettimiset vaan kuuluu asiaan :)
 
Sanoin töistä tultuani miehelleni, että kuukautiset on myöhässä. Tais olla raskauden mahdollisuus aika shokki, koska ei sanonut mitään takaisin ja paineli verstaalle. Siellä se nyt nikkaroi ja sulattelee sanomisiani. Odottelen, josko leppyisi ja pääsisin testaamaan. Vaikka olinkin päättänyt, että huomenna vasta testataan. Katsellaan, miten ilta etenee.
 
Vähä omaanapaa. Mulla ollut muutaman päivän vatsarampin olosia kipuja ja tänää niitä ollut tosi paljon. Ovis oli viime viikonloppuna. Voiskohan nää olla et ois tärppi käynnyt? Kellää kokemusta? Mulle niin outo oire ettei ole koskaa ollut tommosta koskaa. Vois kuvailla lieviksi supistuksiksi kun katoaaki melkein heti kun tulee.
 
Tilanne tietoja: mies tuli verstaalta ja käyttäytyy kuin mitään ei olisi tapahtunut. Tai on se kyllä rennompi ja iloisempi kuin aikoihin. En viitsi nyt ehdotella mitään testailuja vaan annan asialle vähän aikaa. Anteeksi suunnaton omanapaisuus. Jännittää vaan niin kovasti.
 
Jännittää täällä muitakin sun puolestas Alice81 :)

Tää palstailu on niin hengenravintoa tähän kuumeiluubn ettei tosikaan. Meillä on siis historiaa tästä yrittämisestä kahden edellisen ajalta ja siksikin nyt heti nuo ovistestit hommasin. Ikäkään ei asiaa yhtään helpota....

Nyt olen kehittänyt itselleni vielä liudan raskausoireita, jotka naurattaa itseänikin noihin kiertopäiviin nähden. Taidan hakeutua hoidattamaan korvienväliä saman tien :D

Joku vois kyllä plussata niin olis edes jotain fiilisteltävää tärppiä odotellessa....
 
Tine: Mulla piti siis olla ovis vasta tänään joten mitäs niitä viikkoja nyt olis 2+0? :D :D

Ovistestin tein kyllä tänäänkin ja viiva hiipunut tiehensä, joku viivanpaikka siellä enää näkyy. Vahvin veikkaus olis siis, että ovis olis ollut jo viime viikonlopun tienoilla kp8-10... Kuulostaa tosi realistiselta :LOL:

Mä väitän että mä olen kuumeillut itseni valeraskaaksi heti näin alkajaisiksi, hyvin menee mutta menköön.... Voisko joku terveempi pudotella maanpinnalle näistä haaveiluista niin pääsis keskittymään itse asiaan ;)
 
Voi kumma kun teillä on jo kaikennäköisiä oireita. :) Itselläni ei mitään (ei edes kuviteltuja) vaikka nyt menossa kp 32/28.

Mies soitti ja ehdotti, että haen r-testin apteekista töistä tullessani. Testaillaan illalla, että saadaan tietää olenko oikeasti raskaana vai onko kuukautiset myöhässä jostain muusta syystä. Apteekkiin ei tosin tarvitsen mennä, koska kävin testin jo eilen hätähousuna ostamassa. Hui... Jännää. Pistän tulostietoja kun testi on tehty.:popcorn:
 
  • Tykkää
Reactions: Hymypallo
Onnittelut Alice81 !!!! Toivottavasti vielä happea riittää?

Kellään muulla ei taida jänniä päiviä ollakaan?

Omat ovistestailut jatkuu, tänään eilistä vahvempi viiva. Ei plussaa kuitenkaan, mutta en jaksa uskoa, että ovis olis vasta tulossa. Oireilua ilmassa edelleen mutta epäilen että on kuumeilemalla itseaiheutettua. Pohdin vakavissani täällä jo testin hankkimista :D En vaan tiedä koska sen tekisi. Oletusarvona on, että ovis olis ollut viime sunnuntain paikkeilla mutta varmahan ei voi olla kun en sitä testille saanut.

Kiva kuitenkin, että joku plussaa :) Mä asennoidun pitkään piinailuun...kuten aiemminkin....
 
onnittelut alice81!! :) Sulla on näköjään samat kiertopäivät ja yhtäpitkä kierto kun mullakin :D täällä kans tänään 32/28 mutta mä unohdin käydä apteekissa tänään kun kävin kaupungissa :( ei voi testata kun ei ole millä testata.

(.) oireita ei mitään kumpaakaan suuntaan mutten ala hötkyilemään sillä pisin kierto mulla koskaan on kestänyt 32 päivää eli huomenna vois täti vielä saapua. Uskon jotenkin vahvasti että se täti tulee. Mies on ollu puolet kuusta työmatkalla joten talletukset meni miten sattuu ja imetyskin just vasta loppu. Mulla on ollu kummatkin raskaudet oireettomia aina synnytyssaliin asti ja sitten onkin ihmeekseni ollu jo vauvat sylissä joten itse en tiedä mistään raskausajan oireista tai vaivoista mitään. Outoja raskauksia ollu kummatkin joten nytkin voi salamatkustaja tulla ihan mun tietämättäkin kyytiin.

HYvää viikonloppua kaikille!:flower:
 
Onnnea Alice81!! :)

Mulla on nyt tänään ollu sellasta kummallista alamahakipua välillä.. siis esim äsken nauraessa tuntuu tuolla keskellä alamahalla vihlontaa/kipua ja kun veti vatsaa sisään nii tuntui epämukavalta :confused: nyt taas ei tunnu mitään... höh, mistähä johtunee tämmöne?
 
miut vois lisätä listaan:

mammuttisi yk1 23v lapset 06/8 ja 04/10

kiertopäiviä ei tarvi päivitellä. Eilen siis starttasi yk1 kun pillereiden viimeinen tyhjennysvuoto alkoi.

kirjottelin äsken pitkät rimpsut ja sit puhelin onnistui hävittämään ne. :headwall: nyt nukuttaa siihen malliin et on pakko mennä peiton alle. Huomenna pitää olla pirteänä, kun oon lapsenvahtivalmiudessa. Siskolla on ensi viikolla laskettu aika ja oon luvannut viikonlopun päivystää jos heille tulee lähtö, niin otan siskon 2v pojan hoitoon. Aika jännää. =)

muoks. ja Onnea Alicelle!! :)
 
Viimeksi muokattu:
Alice81 onnea!!:flower:

Täällä starttaa nyt kp37/28(-30)..hurjaa.. Jotenkin tekisi mieli testailla mutta järkikin sanoo että 7 vrk ehkäisyrokotteen best before-päivästä tarkoittaa vaan sitä jotta kierto on sekaisin. Muutoinhan ovulaatio jolloin KUVITELTU raskaus olisi saanut alkunsa on ollut silloin kun tuo ehkäisy on ollut vielä voimissaan..eli eihän silloin pitäisi olla kuin joku 0,01 prosentin mahdollisuus raskautua, ja jotenkin mielestäni tähtitieteellisen pieni tsäänssi meidän kohdalla kun kuopustakin ooteltiin seittämän kiertoa aluille...
Täytyy nyt alkaa valmistautuun että maanantaina soitella terkalle että milloin voisi kuvitella että tälle asialle jotain tehtäisiin, ts.jonkinmoista menkkojen käynnistelyä.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja minunkin puolesta tervetuloa uusille, itsekin suht "tuore" olen :)
 
Missäs kaikki lymyää? Ei äännähdystäkkään, ehkä ei siis plussiakaan... Aikaa pitäis jollain tappaa, mieluummin sitä jutustelis vaikka täällä mukavia kuin tuijottelis kattoon.

Vielä kymmenen päivää oletettujen menkkojen alkuun. Millähän sitä malttaa olla testaamatta sinne saakka kun noita oireitakin tuntuu olevan edelleen vaikka muille jakaa.....
 
Heippa! Voisin liittyä ryhmäänne kp 25/31, yrityskertoja 3, ikä 32 ja lapset 12/10 ja 11/12. Todellisuudessa kuukaustiskierto vielä hakee säännöllisyyttään, mutta laitoin tuohon nyt 31, kun olin kai bongailevinani ovulaation tuon pituiseen kiertoon. Imetyksen jälkeen menkat alkoivat, mutta ovat olleen aivan sekaisin. Sen takia "yrityskerrat" myös ehkä vähän hassu käsite, kun ollaan nyt vaan ilman ehkäisyä ja toivotaan parasta. No katsotaan, ehkä tämä muuttuu ihan oikeaksi yrittämiseksi vielä. Tähän kiertoon siis tilasin netistä ovulaatiotestejä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä