Tervetuloa
ruputti ja
hipsu! Ruputin kanssa näyttäis olevan melko samanlaiset lähtötilnateet ku ikä sama ja lapset samoina vuosina syntyneet. Nuo kaapimiset kuulostaa hurjilta mutta eivät toivottavasti vaikuta kuitenkaan raskautumiseen. Tsemppiä sulle yritykseen!
Omaa napaa vähän. Mulla tuli eilen yhtäkkiä aivan hirveän kipeä alamaha ja tätä kesti useita tunteja. Aivankuin olis ollu krampissa, kova ja turvonnut. Hedelmälliset päivät menossa ja ovista ootellaan. Onko muilla vastaavia oireita oviksen yhteydessä? Mitä luulette, onko ovis tulossa ja
munasolu irtoamassa vai jo irronnut kun tekee noin kipeää. Laskennallisesti ovis olis parin kolmen päivän sisään. Eka kierto ilman pillereitä menossa enkä oo vastaavaa aiemmin huomannut. Teki mieli ottaa särkylääkettä mutta halusin kuulostella omaa oloa josko se meinais että kroppa olis pillereiden jälkeen heräilemässä henkiin. Sen lisäksi makeaa tekee mieli ja ärjyttää tavallista helpommin. Selvät merkit vai?
Peittoa on heiluteltu täällä mutta harmiksi isäntä lähtee just reissuun ja palaa lauantai illalla vasta. Ois voinu heilutella vielä lisää ku ovisepäilyt niin vahvat. Huono ajoitus mutta minkäs teet. Pitää toivoa että ehtii kotiin ajoissa tai että jo tehdyt "talletukset" pysyvät elinvoimaisina h-hetkeen.
Raskaustesteistä vielä kysymys. Mikä olisi sellainen mahku herkkä testi jolla vois saada haamun jo aikaisin? Itellä tulossa reilun viikon päästä risteilyreissu ja tarttis tietää onko syytä valita vesilinja. Toisaalta uskon tuntevani melko varmasti jos oon raskaana jo ennen testaustakin. Aiemmissa raskauksissa kuiten melko selvät merkit mutta olishan se hyvä tietää varmasti.
Tulipa omanapaista juttua. Muttaettä plussatuulia kaikille tasapuolisesti <3
Juoksuharrastuksesta vielä
boomkaalle ja muille....Riippunee miten intensiivisestä juoksuhommasta on kyse ja millä teholla mennään...Liikunta ja itsestä huolehtiminen kaikenkaikkiaan ovat hyvää juttua ja saattavat myötävaikuttaa jopa raskautumiseen. Ite esim pelaan jalkapalloa ihan sata lasissa ja käyn kuntosalilla. Enkä meinannu luopua niistä edes heti vaikka pärähtäis plussa testiin. Liikuntaelämää voi jatkaa mun mielestä aika lailla samaan malliin ku ennen raskautumistoiveita ja myös raskautumisen jälkeen. Pieni on melko lailla hyvässä suojassa siellä kuitenkin. Liikunta on myös hyvä stressinpoistaja ja saa muuta ajateltavaa. No niin, tuli liikunnan ylistys taas mutta mulla se toimii ja on yksi elämän henkireikä!! Energistä päiväjatkoa kaikille