Kolmatta kuumeilevien KEVÄT 2013

Torstai 21.3.2013

Mukana kuumeilemassa:

Nimimerkki................kiertopäivät.....yrityskerta.....ikä.....lapset

Tintti83....................kp 73/33.........yk 6..............29.....09/09, 03/11
EiKahtaIlman3..........kp 46/25-30.....yk 3..............30....-08, -11

Kauniina Päivänä Tuut..kp 37/27......yk.....................35......3/00, 9/04

NuVe.......................kp 36/26-30.....yk 5..............28.... -07, -09
Linttu......................kp 34/~30..........yk 2............?.......08/09, 05/11
Tria.........................kp 32/28-32.......yk 3............28.....01/11,01/11

Mamimamimami.........kp 24/29-31...........yk 3.........29.....-05, -07
Kettula....................kp 21/24-28.......yk 2..............27.......06/08, 04/10
Sanna-M..................kp 20/32-34......yk 4...............-.......12/7, 01/10
Catherine.................kp 18/28..........yk 3..............30......11/08, 4/10
Aotearoa..................kp 13/27...........yk 3................30........01/08, 02/09
Aliila........................kp 13/31-34......yk 10..............30.....-07,-09

Kuume84....................kp 7/25-28.....yk 5............?.......-07, -08

Jardin.....................kp 5/28-30.........yk 1................?.............? ?

Angelbird....................kp ?/??...............yk ?............27.........-06, -09
keksipurkki.................kp -/25-26......yk16..............25...... 09/08, 11/10
ellamillasofia..............kp ?/30-36.......yk 1..............25.............-07, -09

Taustailijat:
Jenny90
Klementiini
Ole luonani aina
hemu2
marsa-
Usvametsän neito
Catherine

Plussannneet:
Joulukuu
liiisu...........................yk 5
Buster84.....................yk 1
Jennamaria..................yk 1
Casper77....................yk 1
Astre.........................yk 2
Härkäneito...................yk 3
Suan...........................yk 1
Tammikuu
Suhveli........................yk 4
Toive Pikkukolmoselle....yk 2
mammu991..................yk 8
Tytymamma.................yk 6
Maana-mamma.............yk 1
Villanen........................yk 1
Helmikuu
helmikoo.......................yk 1
dita.............................yk 5
Viola30........................yk 2
Aminohappo.................yk 4
Maaliskuu
ViiruP..........................yk 7

Päivitykset mielellään näkyvällä värillä. Kiitos!

Viimeksi muokattu:
Tässäpä uusi ketju meille! :)

Onkos noilla loppukierron ihmisillä millaisia tilanteita? Onko tullut plussia tai alkanut uusia kiertoja?

Yllättävän pitkällä on omakin kierto! Olen tietoisesti välttänyt ylimääräistä tarkkailua enkä laske oviksen jälkeisiä päiviä, niin kuin viime kierrossa. Jos se plussa sieltä tulee ihan siitä riippumatta kuinka paljon sitä kyttää. :)

Töissä ja kotona on nyt niin paljon kaikkea, että saa onneksi pidettyä ne hulluimmat intoilut hallinnassa! :)

Kiitos uudesta ketjusta kettula :)

Täällä olis kp30/~30, ja olin jo aamusta varma että menkat alkaa mutta vielä ei näy. Tein yhden liuskatestin kun niitä kerran tilasin, se oli ihan selvä nega kuten oletinkin. Eiköhän ne menkat siis huomenna ala. Jospa hiukan yrittäis ensi kierrossa pitää aktiivisuutta yllä pidempään :p

Meillä jäi nyt vähälle toi touhuilu oviksen aikaan mutta toivon että se riittäisi. Ajoitus oli suunnilleen sinne päin. Täällä oli eilen niin ihanat revontulet joten niitä jäätiin katselemaan.

Mulla on iltavuoro edessä joten siihen valmistautumaan. :)

Kp 17/25-32

Täällä odotellaan taas viikonloppua jos hätäsenä pääsisi testaamaan. Me oltiin niin hätäisiä, et ostettiin jo yksi iso tarvike tulevalle... Voi sen sit myydä jossei tarviskaan.. Tää jo hätästä vai mitä ;) .

Oi, että odotellaan kevättä. Tulis jo.

Mites loppukiertolaisilla menee?

Mut voi nostaa taustailijoista kuumeilijoihin. Muka ei yritystä. Ihan ku meillä kukaan viittis ehkäsyä miettiä/käyttää. ;) Keskenmenosta huolimatta kiertokin tuntuis olevan kohillaan, niinkuin ovista olis ollut viikonloppuna, ihan sopivasti. ;) Katotaan nyt johtaako mihinkään. Toisaalta olis ollut ajatus, että sais mennä ens vuoden puolelle...

Kolmannen olisin ikäeron takia halunnut jo aikaisemmin, mutta talon rakentamisen takia ei ole voinut. Supistelut alkaa jo ennen puolta matkaa ja muutenkin oon kipee. Siis ollut edellisissä ainakin. Joten on ollut pakko ottaa järki käteen ettei ole mennyt ihan hulluksi tämä vaihe. Nyt aletaan olla loppumetreillä joten yritys aloitettu.

Eli täällä olis kp 16/28 (jonsei km vaikuta), yk 3, ikä 30 ja lapset 11/08 ja 4/10

Viimeksi muokattu:
Tsemppiä ovisaikoihin aotearoa! Tuohon astihan kierto menee nopeasti mutta sitten aika pysähtyy..

Meillä on edessä tilanne, että jos nyt ei tärppää, niin täytyy laittaa yritys jäihin ainakin kesään asti..:( Pitää saada selvyyttä syksyn työkuvioihin ennen kuin raskautta.

Täällä lähestytään ensimmäistä yrityskiertoa, kun nyt alkaisi tuo seuraava kierto vain.. Jännittää kyllä ihan hirveästi, että miten se alkaa tärppäilemään. Tulee paineita siitä, että kaksi ensimmäistä on tärpänneet niin nopeasti.

Tsemiä kaikille odotteluaikoihin ja plussatuulia!

Klementiini Täällä sama homma. Kahden ensimmäisen kohdalla olen raskautunut heti. Loin tästä itselleni kovat paineet ekassa kierrossa. Olin tuntevinani kaiken maailman raskausoireitakin ja kuitenkin vuoto alkoikin normaalisti. Yk2 lähti paineet, en edes ajatellut/tuntenut olevani raskaana, kunnes testasinkin haalean plussan kp29/28. Se oli kemiallinen raskaus, joka päättyi muutamaa päivää myöhemmin. : / Eipä mitään oireitakaan ollut.
Nyt taas päällä kova seuranta ja odotus, joten tuskin tulee mitään tulostakaan. :D Mutta jospa alkuvuosi olisikin mukavampi aika syntyä. ;)

Tsemppiä sulle klementiini tulevaan kiertoon ja muille myös!

Kiitti ViiruP :) kovasti yritetään kaikkemme!

En saanu vakkariduunia tänään, ; kun töissä tulevaisuutta valoitettiin. Vuoden lisää sain kuitenkin soppariin. Toivotaan ettei tarvitse sitä sopparia allekirjoittaa ja saisin jäädä äippälomalle ja ihmetelläsitten kolmen vuoden päästä mitä tekis.

Mulla on menkat hukassa... nyt siis kp33, eikä mulla ole ikinä eläissäni ollut yli 30 päivän kiertoa.... Olen tehnyt jo kolme testiä, su, ma ja tänään aamulla. Kaikki niin selviä negoja kun vaan voi olla. Ovis oli silloin kp16-18, oireiden ja testienkin perusteella. Luulisi siis niiden nyt jo kohta alkavan.

Täällä ollaan oltu nettipimennossa jo pidemmän aikaa, aina silloin tällöin pääse kurkkimaan:) yk 5 on siis käynnissä, kp 6/25-28viime kierto 25 päivää. nyt taas toivo nostettava korkeelle, jospa se tärppäis.

Kp 20/25-32 ja suoraan sanottuna ei mitään oireita. Rinnat kipeet ja arat, mutta se ei luultavammin liity mitenkään raskauteen. Ollut joka kerta rinnat arat ja menkat kuitenkin alkaneet. Toisaalta eipä ihme jos nyyt ei napannut, touhuilu kerrat on jäänyt 2 kertaan suunnillee oviksen aikaan.. :/

Plussa onnea meille kaikille. :heart:

Tää puhelimella päivittäminen on välillä vähän haastavaa..Mutta nyt pitäisi olla taas lista ajantasalla! :)

Paljon on noita loppukierron tyyppejä! Mitenköhän niiden tilanne nyt on?

Täällä ei oo mitään oireita. Suht kuivaa on ollut oviksen jälkeen, mutta nyt menkkoja enteillen alkoi vähän limat lisääntyä. Jotenkin vain odotan, että alkaisi ne menkat..

Täällä kp 7/26-30 yk6 meneillään... Hirrweeen kiireistä ollu viime viikot, ei paljoa oo ehtinyt koneella käymään! Menkka v*tutuskin taas pikku hiljaa helpottaa.
Jos tällä kierroksella tärppäis, menis La joulukuulle... Oon aina miettiny etten haluais lapsen syntyvän joulukuussa, olis aina se luokan nuorin, sais viimesenä mahd. mopokortin, täyttäis viimesenä 18 jne... Onko teistä kukaan syntynyt joulukuussa, oliko se niin kamalaa? Vastuutakin joutuu alkaa kantaa (esim koulu) vuotta nuorempana kuin alkuvuodesta syntyneet, jotka saavat "olla lapsia" vuoden pidempään... Oonko ihan sekasin kun tällasia mietin? :ashamed:

NuVe et ole yksin pohtimassa :) olen ajatellut tulee tai ei tässä kuussa raskaaksi. Voi mennä yliaikaiseksi ja syntyä vuoden ekoina päivinä tai syntyä jopa 3kk etuaikaisena jo lokakuussa. Kun sitä ei voi tietää. Ja luulen harmituksen olevan pahimmillaan siinä 17 korvilla, tuskin se haittaa kouluiässä että joku on täyttänyt jo. Kesälomalla olis inhottavin jos ei saa kavereita synttäreille. Kertonee kuka itse syntynyt? Meillä tilanne poika syntynyt vuoden ekana päivänä ja paras kaveri kaksi viikkoa aiemmin, eli on vuoden vanhempi ja menee eskariin syksyllä :) sekös molempia ihmetyttä :)

Mäkin olen tuota loppuvuotta syntymäajankohtana hiukan miettinyt, siinä on toki omat huonot puolensa. Mutta en usko että kuitenkaan kenenkään elämä pilalle menee vaikka olisi syntynyt vuoden viimeisenä päivänä :)

Täällä nyt kp1! Kierron pituudeksi tuli siis 33 pv, toivottavasti ei nyt joka kierrolla rupea pidetämään :/ Mutta mä kyllä ajattelin että tällä kierrolla jo vois tärpätä ;) :D

Täällä yhtälailla mietitty tuota joulukuun ajankohtaa. Meillä esikoinen jo syntynyt marraskuun lopussa ja joulukin on lähellä. Toisaalta seuraavassakaan kierrossa ei ole sanottu että syntyisi tammikuussa, jos syntyykin aikasemmin. Aluksi ressasin sitä mutta totesin sitten, että ihan turhaan.

Minä olen syntynyt kesäkuun lopussa ja aark oli ärsyttävää! Mun piti aina soittaa synttäreille kutsuttaville kavereille ja mä inhosin sitä soittamista yli kaiken. Silloin kun ei vielä eletty tätä kännyköiden valtakautta.

Yhteistyössä