Moi vaan kaikille! Jännää seurata täällä sivustalla teidän muiden tikutteluja ja oviksen bongailuja. Pidän peukkuja!!
Minulla vauvakuumetilanne ihan entisenlainen. En ole hirmuisesti miehelle nyt puhunut, annan asian taas vähän aikaa hautua. Tosin myimme juuri vauvarepumme tutulle pois ja totesin sitten, että "mitäs, jos meille vielä tulee vauva.." Siihen mies totesi, ettei reppua tokankaan kanssa montaa kertaa tullut käytettyä. Eli ei torpannut vauva-ajatusta ollenkaan, vaan totesi vain, ettei reppu ollut niin tarpeellinen viimeksikään.
Vauvakuumetta ei helpottanut lainkaan se, että olimme viikonloppuna häissä, joissa vieraana oli yksi iiiihana vauva. Oli niin rauhallinen ja tuhisi vain, että nostatti varmaan muidenkin kuumetta. Lisäksi kuulin, että tuttavaperheeseen on syntymässä syksyllä kolmas lapsi. Voih!
En tiedä onko mieskin jo vähän heltymässä, kun meinaa tuon ehkäisyn kanssa vähän lipsua...Mulla ei ole käytössä hormoneja, kun en migreenini vuoksi niitä voi käyttää. Kierukkakin (kupari) multa irtosi, enkä uskalla laittaa uudestaan, jos sekin irtoaa.(Ei nimittäin ollut mukavat seuraukset siitä.
) Eli ehkäisystä joutuu aina huolehtimaan ja huolestumaankin. Eilen tuntui, ettei miestä meinannut kiinnostaa ehkäisypuoli ollenkaan. Minä sitten huomautin, et ootko nyt ihan varma.
Jospa tää tästä - pieniä merkkejä taipumisen suuntaan. <3 Tämän ehkäisyn vaikeuden takiakin minusta olisi jotenkin helpotus, että vihdoin voisi vaan luvan kanssa yrittää ja sitten, jos tulisi kolmas, voisimme harkita sterilisaatiota, niin ei olisi aina huolen päällä se asia.
Onnea teille yrityksiin!!