pippana
Onko ihan yleistä, vai oonko ainoa jonka mielestä outoa? Tytöllä ei oo mitään nukkuumaanmenoaikoja koulupäivinäkään vaan käyvät samaan aikaan nukkumaan. Asuvat kahestaan.
Kumppanin korvikkeena?Eikö se ole hankalaa sit jos tulee uusi mies / nainen, kun lapsi on ollut kumppanin korvikkeena?
Paitsi sille lapselle siinä on ero, jos isän uusi nainen vie "hänen" paikkansa ja samaan syssyyn tulee nukkuumaanmenoajat ja muita rajoiteita isän ja tytön tottumaan elämään. Varsinkin kun kyse on isosta tytöstä jo. Ongelmia luvassa ihan takuulla.Kumppanin korvikkeena?
Ei kai yhtään sen hankalampaa kuin jos perheeseen syntyisi uusi vauva. Tai jos penska elämöisi koko yön niin että olisi pakko siirtää omaan petiinsä jotta itse saa nukkua.
Miksi tehdä elämästä ikävää ja aikuistuttaa lapset ennenko on pakko?
Ja lapsella on siis ihan oma huone ja oma sänkykin, mutta äidin vieressä on kai sitten mukavampi nukkua.Alkuperäinen kirjoittaja yh-äiti myöskin;30252889:Mun 10-v poika tulee harva se yö nukkumaan mun viereen, eikä siinä ole mun mielestä mitään outoa. Ei se lapsuus kestä ikuisesti ja varmasti viimeistään armeijaan mennessä lopettaa äidin vieressä nukkumisen Antakaa lasten olla lapsia!
Minä nukuin perhepedissä noin kymmenvuotiaaksi. Olin ujo ja herkkä lapsi. Ajatus yksin nukkumisesta pelotti, mutta toisaalta minua ahdisti voimakkaasti, koska tiedostin kaltaisiasi ihmisiä olevan olemassa. Joten nyt aikuisena voin sanoa: turpa umpeen. Sinulle eivät kuulu pätkääkään toisten lasten nukkumajärjestelyt.Ihme, että näin moni on eri mieltä.
Tuohan on jo 3-luokalla!Mitä kaverit tuumisivat?Kuulostaako normaalilta?Noei!
Nää on näitä, jotka lutkumuputtaa omia hellanterttujaan vielä reilu 25:ksi kotonaan ja läpälässyttävät kuin vauvasta puhuttaessa.
Kieroutunutta!
Eiköhän niissä kavereissakin ole aika paljon niitä, jotka nukkuvat vielä perhepedissä - ainakin välillä.Ihme, että näin moni on eri mieltä.
Tuohan on jo 3-luokalla!Mitä kaverit tuumisivat?Kuulostaako normaalilta?Noei!
Nää on näitä, jotka lutkumuputtaa omia hellanterttujaan vielä reilu 25:ksi kotonaan ja läpälässyttävät kuin vauvasta puhuttaessa.
Kieroutunutta!