Kolmas raskaus, nyt rv 18+0 enkä vieläkään tunne mitään liikkeitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hätä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hätä

Vieras
Ei siis minkäänlaista kuplintaa tai hipaisuja vaikka kuinka mahaa tökin ja yritän herätellä. Esikoisestakin tunsin liikkeet jo rv 16. Istukka on alhaalla ja osittain kohdunsuun päällä joten etuseinäistukasta ei ole kyse. Sehän monesti vaimentaa liikkeitä. Olen kyllä ylipainoinen ja varsinkin mahassa paljon ylimääräistä. En tiedä voisiko se vaikuttaa.

Viikon kuluttua neuvola. Sinne asti kyllä sinnittelen tän pelon kanssa et kaikki ei ole hyvin. Onko täällä kukaan uudelleen synnyttäjä tuntenut liikkeitä vasta myöhään?

tuntui liikkeet vasta 18 viikon tietämillä. ja neljäs tulossa. raskaudet tosiaan on erilaisia, kolmannesta tunsin jo 14 viikolla kuplintaa.
nyt tää masuasukki on kova liikkumaan. tälläki hetkellä möyrii :-D

Mä tunsin kolmannessa raskaudessa liikkeet ensimmäistä kertaa viikolla 23, joten nou hätä :) Istukka oli mulla takana, joten sekään ei ollut vaimentamassa potkuja. En tosiaan tiedä miksi liikkeet tuntuivat niin myöhään, mutta niin vaan kävi :)

Esikoista tunsin liikkeet 20+ ja kakkosesta 15+.

Mulla vähän samoja tuntemuksia tän tokan raskauden kanssa, viikkoja nyt vajaa 20 ja vielä en oo tuntenut mitään liikkeitä. kerran jotain epäilyttävää. Mutta loppuviikosta on neuvola ja pian jo rakenneultra... Luulen, et oli miten oli, se stressaaminen ei mitään auta... Luulen kyllä, että kaikki on hyvin sielläkin! Niin ja ekasta tunsin liikkeet n.16 viikon tietämissä...

Itsellä menossa neljäs raskaus ja tässä raskaudessa tunsin liikkeet vasta joskus 20-21 vkolla. Aijemmissa olen tuntenut jo 14-18 vkoilla. Jos hän on vaan hieman rauhallisempi iekä innokas potkiskelija. Onnea odotukseen.

Yhteistyössä