Kolmas pyörä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neo

Vieras
Haluaisin naiseni kanssa toisen miehen meidän seksiin mukaan. Haluaisin ensin kuulla kokemuksia miten se vaikuttaa parisuhteeseen. tämä kolmas olisi minun hyvä ystävä...

Olen aikoinani nähnyt ystäväni, jotka halusivat elää seksuaalisesti vapaasti. Olivat kuolla koko porukka, kun aletettiin juovuksissa lateleen totuuksia ja kaksi linnottui kolmatta vastaa, kaikki kolme rakastavivat toisiaan ihan totta.
Pitemmän päälle kolmio ei toimi. Ei toimi.
Jos on pakko olla muiden kanssa kuin aviopuolisonsa,niin silloin vuosituhansien kokemuksella se on rakastajatar/rakastaja, jota ei tuoda parisuhteeseen näytille, vaikka koko maailma tietäisi sen. Tai ihan selkeä ero. Älä hyvä ihminen petä edes itseäsi.
Silloin kunnioitetaan muka perhettä ja parisuhdetta, kun jäädään kulissiliittoon.
En suosittele.
Mihin tarvitsette kolmatta tai neljättä?
Jos hoitaa yhdenkin suhteen hyvin, ei ole aikaa toiselle. Kuuntele vaikka Juicen laulua Kaksoiselämää.

Pilaat vielä suhteesi ystävääsikin! SEN jälkeen aika mennyt ei koskaan enää palaa! SAIRASTA älä vaadi vaimoltasi moista ja unohda itsekin tommosen toteuttaminen! Pidetään fantasiat fantasioina!

jos kerran se on teidän yhteinen päätöksenne, en ymmärrä miten se ei onnistuisi. mutta oikeasti jommankumman miehen on oltava ykkönen. siis henkisesti.

tämä asia on ollut pitkällisen pohdintani kohde ja kun siitä olen kysellyt tuntuu että ne jotka ovat rohjenneet kokeilla ovat suurin osa pitäneet siitä.

Älkää ryhtykö siihen.
Vähän aikaa voitte olla hurmoksessa ja asia on aikuisten jännää.
Takaan, että jossain vaiheessa elämäänne astuu helvetti jomman kumman mustasukkaisuuden muodossa.
Miettikää tarkkaan.

Yhteistyössä