Kolmas pyörä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maaria

Vieras
Olemme mieheni kanssa usein fantasioineet kolmannesta pyörästä, yleensä naisesta. Itse olen kokeillutkin seksiä niin, että olin itse kolmantena, joten mieheni haluaisi nyt antaa minulle saman ""kohtelun"" hänen ja jonkun naisen kanssa.

Mietimme mistä löytäisimme sopivan naisen.. Mieheni jo kysyi yhdestä seksiliikkeestäkin tyttöä kotikäynnille, mutta ne ovat melko hintavia ja luultavasti tulevat vain tanssimaan / hieromaan = tekemään työnsä. Tietysti innostuttuaan voisivat lähteä tälläiseenkin mukaan, mutta se on hyvin epävarmaa.

Kertokaa kokemuksianne / ajatuksianne..

Muistakaa pitää hauskaa!! ;)

Maaria, miksi haluatte naisen kolmanneksi?

Ja Suomi24:n ryhmäseksipalstalla on enemmän juttua näistä. Käy siellä. Elleissä tämä keskustelu... lienee harvinaisempaa?

Kokeilin itse kerran - no saan enemmän kyllä jos olen 2. miehen kanssa. Kolmantena (2 n+1m ) parin kanssa jäin ...liiaksi paitsioon. Ei se yksi ukko oikein jaksa kahden naisen kanssa. Kivat fiilikset jäi... ei siinä mitään. Muttta mieluummin 2 m.

Olen ollut kahden miehen kanssa. Täytyy sanoa, että se oli taivaallista. Toki kemioiden täytyy pelata. Toinen siis oma mieheni, toinen vieras. Nyt tarkoitus olis järjestää sessio, jossa on kaksi naista ja mieheni. Eli kolmatta pyörää etsitään myös täällä...Kait se on laitettava ilmoitus johonkin...olemme siisti ja asiallinen pari etelä-suomesta.

No vaihteluhan virkistää, olen itse kokeillut, ja toi kaivatun piristysruiskeen olevassa olevaan on/off - parisuhteseen

Siinä on sellainen asia jossa vain mielikuvitus on rajana

...tietysti jos vain mielikuvitusta löytyy...

Minä olen ollut kolmantenta pyöränä. Vastasin erään avioparin lehti-ilmoitukseen ja siitä sitten tutustuimme vähitellen toisiimme, ensin puhelimitse ja sähköpostitse ja sitten tapasimme ekan kerran ""puolueettomalla maaperällä"" eräässä kahvilassa. Tuo tapaaminen lujitti sitä tunnetta, että haluamme kokeilla kimppaa kolmisin ja sen jälkeen yhteydenpito oli entistäkin tiiviimpää. Sovimme melko tarkkaan mikä kaikki olisi sallittua ja mikä ei, keskustelimme myös mahdollisesta mustasukkaisuudesta, jota vaimo saattaisi tuntea nähdessään aviomiehensä naivan minua. Vaimo vakuutteli, ettei sellaista ongelmaa tulisi, hän on miettinyt asian niin perinpohjin ja haluaa minua aivan yhtä paljon kuin hänen miehensä. Sitten vaan sovimme päivän, jolloin toteuttaisimme fantasiamme ja niin me sitten teimme sen. Kaikki meni todella hyvin ja kaikille kolmelle jäi kokemuksesta hyvä mieli. Olemme edelleen ystäviä keskenään ja olen kuulemma tervetullut heille milloin tahansa :-). Suosittelen siis lämpimästi muillekin, mutta kannattaa tosiaan edetä asiassa rauhallisesti, tutustua hyvin keskenänne, jotta tietty luottamus syntyy.

Tuo nyt kuulostaa juurikin tynnyrissä kasvaneen puheelta. On toki totta että kaikki eivät tykkää ihan kaikista seksin variaatioista, mutta tuo kuulostaa samalta kuin että minä sanoisin että kukaan täysjärkinen ei halua syödä hernekeittoa ja jos joku väittää syövänsä, niin valehtelee! :) Kaikkien kannattaisi avata vähän silmiään ja hyväksyä se tosiasia että on monia asioita joista tykätään. Tosin ei ole kaukana menneisyydessä sekään aika jolloin mm. itsetyydytyksestä sokeutui ja kasvoi karvoja käsiin. :D Niin kauan kuin mitään lakia ei rikota, eikö muka kukin saa pelmata miten haluaa?

Just, ja jos erehtyy sitä hernekeittoa syömään, niin ainakin tulee helvetin kipeäksi, vai?

Oot yksinkertainen pässi. Jos jokin ei sovi sulle, niin ei voi sopia muillekaan. Palaa asiaan, kun olet saanut ylennyksen Jumalaksi.

Hyvinkään liitoista en tiedä, olen kuullut vain Loimaan Liitosta. :D Mutta siinä mielessä tuo kuulosti jo paremmalta että nyt sanoit että et usko. Kukin saa uskoa aivan mitä haluaa, se ei minua hetkauta tässä asiassa. Kaikilla on oikeus mielipiteeseen, sinulla omaasi ja minulla omaani. Minun mielipiteeseeni vaikuttaa se että me ollaan oltu ""swingereitä"" ihan alkutaipaleelta lähtien, yhdessä ollaan oltu vuosia ja edelleen olemme yhtä rakastuneita toisiimme. Hyvänä puolena voidaan pitää sitä että kummankaan ei tarvitse juosta salaa vieraissa ja rehellisyys kukoistaa. Kuinka moni lopulta voi kehuskella samalla asialla? Pienemmässä mittakaavassa sama asia: Joku hyväksyy sen että puoliso puhuu vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, joku taas tanssimisen vieraan kanssa, joku halaamisen, joku suukon poskelle... En siis todellakaan sano että mielipiteesi on väärä, vaan tapa jolla tuomitset ne joiden ajatustapa poikkeaa omastasi.

Mietimme naista siksi, että hän olisi enemmänkin tarkoitettu minulle! Mieheni tietää, kuinka innostun naisista.. Toisen naisen tarkoitus olisi lisätä kiihkoa ja esim hyväillä meitä molempia, kun harrastamme seksiä. Idea olisi, että me naiset myös tyydyttäisimme toisiamme ja mieheni katselisi.

Ei näitä juttuja kokonaan tarvitse suunnitella valmiiksi, tehtäisiin mitä haluttaisiin. Mieheni myös voisi saada meitä molempia..

Olemme kyllä puhuneet myös toisesta miehestä, mutta meitä molempia kiihottaa enemmän ajatus toisesta naisesta. Täytyy käydä katsomassa siellä Suomi24 ;)

Minäkin olen ollut pari kertaa saman pariskunnan sängyssä, tosin emme ole kertaakaan ""vieneet hommaa loppuun"", mutta tiedän, miltä tuntuu kun nainen koskaa pimpukkaaa. Jännittävää ja kiihottavaa se oli. Kävi vain sitten kuitenkin niin, että tämä isäntäpariskunta aloitti naimisen ja minä jäin lehdellä soittelemaan.

Seksi kolmisin on ihan kivaa. :) mä en kyllä ehkä omaa rakasta haluais/pystyis jakaan toisen naisen kanssa mut mies olis silloin tervetullut. Viime viikolla kuitenkin yhdessä kaverini kanssa harrastimme seksiä molemmille vieraan miehen kanssa ja nautinnollista oli. ;) kannattaa kokeilla. Vielä kun sais nauttia joskus kahdesta miehestä ja ihan yksin.:)

Älkää ihmeessä menkö kokeilemaan mitään kolmenkimppaa siitä ei tule kun pahamieli, vaikka kuinka täällä sitä kehutaan kivaksi kokeiluksi, yleinsä ne jotka eivät ole edes sitä kokeilleet.Itse kokeilimme kolmenkimppaa ja eihän siitä tullut kuin pahamieli molemmille,kolmas osapuoli jaksoi tuskin viittäminuttia ja senjälkeen olikin kiire kohti kotia,siihen jätimme kolmen kokeilut,etsimme kaikkia muutakivaa seksin rintamalta mikä piristää illanviettojamme.

Minusta oli kivaa! Suosittelen. Mutta sitä ei saa otaa liian vakavasti ... vaan avoimesti, avoimena, ei laittaa liikaa tavoitteita ja vaateita... ei yrittäää liikaa tai yrittää tehdä kaikkea ... tai sellaista mistä ei pidä.

Esim. mun toinen pari sanoi, ettei tykkää peppuseksistä. No ok mulle. Eikä me tehty mitään varsinaisia bi-juttuja (vähän hierottiin ja hyväiltiin vain). Sen ekan parin kanssa kokeiltiin (oli mulle eka kerta ja halusin nimenomaan kokeilla sitäkin... oli ihan hyväntuntuista). Vähän sellainen teinitunnelma, kun on uutta... mutta kivat fiilikset jäi.

Ja meinaan kokeilla vielä suurempaakin kimppaa kunhan ehdin.:-)

Yhteistyössä