Kolmas lapsi tulossa? :S

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja = harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

= harmaana

Vieras
Kenenkään ei tarvii tulla sanomaan, että tee testi, mutta haluan silti kuulla kokemuksia/mielipiteitä.

Mulla on nyt kp29/30-35. Kierukka poistettu muutamia viikkoja sitten. Muutamana aamuna olen yökkinyt ja potenut väsymystä.

Meillä on ennestään kaksi lasta, joista molemmista olen plussannut rv6+1. Esikosta oksensin taukoamatta ja kuopuksesta olin kuolemanväsynyt.

Nyt on kuitenkin tilanne se, ettei lasta ole toivottu ja olen lähdössä opiskelemaan. Parisuhdekin reistaa aika paljon. Mitäs jos olenkin raskaana? Aborttiin tuskin kykenen..

ps. Testaan viikon päästä ellei siihen mennessä vuoto ala.

Selvennetään hiukan, että kierukka poistettiin vuoto-ongelmien vuoksi (hB laski alle 90, vuoto kesti 10-14vrk jne). Kumia emme voi käyttää lateksiallergian vuoksi, on toki niitä sopiviakin kumeja mutta olemme olleet nyt selibaatissa vallan. Mahdollinen raskautuminen johtuu tuosta kierukan poistosta ja sitä edeltäneestä yhdynnästä (en jaksa selittää, mutta joku saattaa ymmärtää pointin).

En kaivannut suoraa lynkkausta vaan mielipiteitä ja kokemuksia aikuisilta naisilta! Olisitte kysyneet (odottaneet vastausta) ennen kuin kommentoitte ikävästi asiaan.. :( Tulee vaan entistä pahempi olo kunnei tiedä muutenkaan mitä tekee.

Yhteistyössä